  • 41. Data: 2016-12-04 12:35:29
    Temat: Re: Posluchajta ...
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    news:o20h41$jrs$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > mandatu Zenkowi.
    >
    > BTW - kilka lat temu pytałem o podobną sytuację - widziałem jak kolo
    > przeleciał tak ponad trzy dyszki chodnikiem (wiem, że zaraz się trafi ktoś
    > kto powie że nie mam redaru, ale jak już piałem wtedy sporo robiłem na
    > rowerze, więc zdanie co do prędkości podtrzymuje). Ja wtedy _wychodziłem_
    > z brami i niewiele brakowało. Pytałe o to, co by było gdybym go zdiął
    > samochodem na drodze wewnętzrnej chwilę wcześniej (widoczność zerowa, bo
    > płot od budowy). Wyszło, że zalezy czy bym wyjeżdzał, czy wjeżdzał;)

    Kiedyś skręcałem w prawo przez chodnik, wjeżdżając na parking.
    Będąc już na chodniku zauważyłem, że zajechałem drogę rowerzyście,
    jadącemu po chodniku. Jemu nie wolno było jechać po tym chodniku.
    Teraz wiem, że gdyby doszło do zderzenia to wina byłaby moja.

  • 42. Data: 2016-12-04 12:54:28
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jestem od dawania szans. Mniej wiecej tyle wyjechalem jak sie dupek nadzial.
    Specjalnie go nie zaluje bo to jak wiekszosc ludzi na ziemi idiota. Sam sobie
    wymierzyl kare. Dostal mandat krzywy widelec i kolo do centrowania. Nie ma obowiazku
    trabienia jak sie wyjezdza z bramy, trzeba tylko zachowac ostroznosc. Ale w przypadku
    chodnika trzeba zachowac ostroznosc na okolicznosc ludzi chodzacych na nogach a nie
    motocyklistow, rowerzystow czy nisko latajacych samolotow.

  • 43. Data: 2016-12-04 13:19:53
    Temat: Re: Posluchajta ... nisko latajace samoloty.
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Ale w przypadku chodnika trzeba zachowac
    >ostroznosc na okolicznosc ludzi chodzacych na nogach a nie motocyklistow,
    >rowerzystow czy nisko latajacych samolotow.

    Zenek, jestem pewien, że gdyby tam były nisko latajace samoloty
    to przed wyjazdem z bramy zorganizowałbyś posterunek
    wczesnego ostrzegania. Po prostu zadbałbyś o własną d4.

  • 44. Data: 2016-12-04 13:26:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rownie dobrze z bramy mogl wyjezdzac ktos pchajacy wozek z malym dzieckiem.

  • 45. Data: 2016-12-04 13:45:32
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > Kiedyś był pomysł żeby rejestracje miały dodatkowo kod paskowy. Pamiętam
    > jak jeden przygłup z rządu rechotał z tgego pomysłu w latach 90tych a
    > tymczasem nic lepszego nie wymyśliliśmy (a tam mielibyśmy nawet sumy
    > kontrolne).

    To jest zastraszające ile jest dobrych rozwiazan, ktorych nie
    wykorzystujemy.
    Przykładowo taki kod kreskowy - zrobić porzadną tablice z kodem,
    przynitować, do tego taki kod kresowy gdzies na szybie, to wszystko
    zamontowac juz w fabryce na stałe, zadnych zmian, odpinania przy
    przerestrowywaniu etc.
    To wszystko podpiete pod system kamer ktore sprawdzaja opłacone OC itp.
    Od razu staje sie mozliwe opłacenie Oc na jeden dzien w roku itp.
    Marzenie, zeby madrzy ludzie byli u władzy - bezcenne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 47. Data: 2016-12-04 13:45:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > trzeba zachowac ostroznosc na okolicznosc ludzi chodzacych na nogach a
    > nie motocyklistow, rowerzystow czy nisko latajacych samolotow.

    To akurat nie do konca jest prawda.
    Musisz sie np. spodziewac, ze pojedzie na rowerze ojciec z dzieckiem - oni
    sa na gruncie prawa pieszymi...

    A jak nie masz widocznosci to prawo mowi: zabezpiecz pomoc osoby
    trzeciej...

    Co nie zmienia faktu ze co do zasady sie z toba zgadzam - trzeba dbac o
    własne bezpieczesntwo i czasami idioci sami proszą się o to zeby cierpien.
    Ale trzeba tez uwazac, zeby potem nie okazać się winnym tego cierpienia.

    Przykładowo staram się bardzo szanowax na drodze, nie wyprzedzam na gazete,
    sygnalizuje manewr zeby ten za mna widział etc.
    Ale jak widze w ciemnosci rowerzyste bez lampki, bez kamizelki to
    zastanawiam sie na co on liczy i czy to moze jakis samobójca.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 46. Data: 2016-12-04 13:45:33
    Temat: Re: Posluchajta ... Zenek winny.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik EdekS u...@s...pl ...

    > Nie wierzę, aby dwóch policjantów aż tak się myliło.
    > Zdarzenie drogowe jest zbyt proste i natychmiast widać,
    > ze Zenek jest winny stłuczce.

    Sugerujesz ze Zenek kłamie?

    BTW wycinaj prosze podpisy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 48. Data: 2016-12-04 15:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Rownie dobrze z bramy mogl wyjezdzac ktos pchajacy wozek z malym
    > dzieckiem.

    Równie dobrze chodnikiem mogłby jechac na rowerze ojciec z dzieckiem na
    rowerze jako pełnoprawny uczestnik ruchu w tamtym miejscu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 49. Data: 2016-12-04 16:16:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moglby jechac ojciec z dzieckiem na rowerze a jechal blisko sciany bardzo szybko
    rowerzysta. To ze bardzo szybko pochodzilo od swiadka bo ja nie widzialem jak szybko
    jechal.

  • 50. Data: 2016-12-04 19:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Moglby jechac ojciec z dzieckiem na rowerze a jechal blisko sciany
    > bardzo szybko rowerzysta. To ze bardzo szybko pochodzilo od swiadka bo
    > ja nie widzialem jak szybko jechal.

    Ja tylko odnosiłem się do tego, ze na chodniku musisz spodziewac sie kogoś
    wiecej niz tylko idacego przechodnia i jak nie widzisz, to nie wyjezdzasz,
    tylko prosisz kogoś o pomoc. Tylko tyle.
    O Twojej sytuacji od poczatku mówie, ze skoro policja tak oceniła i
    rowerzysta sie przyznał to pewnie było tak jak mówisz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki