-
1. Data: 2010-09-01 11:29:17
Temat: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: marider <m...@g...pl>
Witajcie czesc i czolem ;)
Wczoraj bylem na hamowni a ze kumpel pyskuje to go tez zaciagnalem na
pomiary hehe...
Moj zestaw w R1 2007 (przebieg ~2500km wiec prawie "nowka"): pelny
tytanowy Akrapovic EVO I z carbonowymi koncowkami, filtr powietrza K&N,
PC3 USB z mapa M426-502, o2 sensor wywalony (znaczy sonda lambda czy jak
jej tam).
Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N.
Oba motocykle przelozenia oryginalne. I co Wy na to:
http://tinyurl.com/3yz37mw ?!
Max moment jest wiekszy w R1 ale dol to jakas kpina ;]
I niech mi ktos powie ze jakiekolwiek sportowe moto ma 200KM po wlozeniu
marnych koncowek tlumika jak to tuningowi "spece" opisuja na Allegro
hehehe... Aczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna...
Cdn.
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )
galeria - http://tinyurl.com/32lzh49
-
2. Data: 2010-09-01 11:38:44
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-09-01 13:29:17 +0200, marider <m...@g...pl> said:
> Moj zestaw w R1 2007 (przebieg ~2500km wiec prawie "nowka"): pelny
> tytanowy Akrapovic EVO I z carbonowymi koncowkami, filtr powietrza K&N,
> PC3 USB z mapa M426-502, o2 sensor wywalony (znaczy sonda lambda czy
> jak jej tam).
>
> Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N.
>
> Oba motocykle przelozenia oryginalne. I co Wy na to:
>
>
> http://tinyurl.com/3yz37mw ?!
A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?
> Max moment jest wiekszy w R1
O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!
> ale dol to jakas kpina ;]
Może kup buty z kolcami, żeby się szybciej odpychać?
> I niech mi ktos powie ze jakiekolwiek sportowe moto ma 200KM po
> wlozeniu marnych koncowek tlumika jak to tuningowi "spece" opisuja na
> Allegro hehehe...
A jak rozwiązaliście pomiar doładowania dynamicznego? Duży wiatrak ze
sklepu AGD?
> Aczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna...
No ale ile punktów do lansu pod pobliską dyskoteką! Laski same stringi
przez głowę ściągają, nie?
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
3. Data: 2010-09-01 11:49:48
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-09-01, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
>
> A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?
>
Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze.
>
>> Max moment jest wiekszy w R1
>
> O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!
>
Wiecej to wiecej, tu sie nie dyskutuje. Z wykresu wynika tyle, ze gdy ten
gixxer osiagnie ten swoj mniejszy od R1 max moment to R1 bedzie juz daaaleko
z tylu :-)
>> Aczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna...
>
> No ale ile punktów do lansu pod pobliską dyskoteką! Laski same stringi
> przez głowę ściągają, nie?
>
To Ty chyba nigdy pod Mc'kiem nie byles! Widzialem ze tam zawsze duzo
moturow a ich wlasciciele patrza z politowaniem na mnie w teksach
i Kawasaki z 2003 gdy czekam na zielone... Ale zagadka sie rozwiazala,
wczoraj wyczytalem ze tak kolumne przeniesli.
Pozwole sobie zacytowac komentarz ze sikacza ktory mnie mocno rozbawil:
"Marszałkowskiej to idealne miejsce do tego celu (jak widać selekcja
naturalna działa całkiem skutecznie). Lansowanie się pod kolumną jest zbyt
prostackie i wulgarne, a pod Mc'iem zachowane są pozory że oto nagle
zgłodniałem i pomyślałem że skoczę na "Wieśmaka" na mojej Yamaszce R1 z
2010 roku na wydechach Leo Vince ubranym w wyścigowy jednoczęściowy
kombinezon Deinese z nieskalanymi od jeżdżenia po zakrętach slider'ami."
--
Artur
ZZR 1200
-
4. Data: 2010-09-01 12:11:13
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-09-01 13:49:48 +0200, AZ <a...@g...com> said:
>> A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?
>>
> Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze.
A ja durny myślałem że tor to po pierwsze ostateczny weryfikator takich
modyfikacji w sprzętach pokroju R1, a po drugie wyniki na nim osiągane
są właśnie celem tego typu dłubania. No bo tak pakować kasę, żeby po
prostu mieć i nie wykorzystywać? Znaczy coś jak zbieranie znaczków -
wszak żaden filate... kolekcjoner ich na isty nie przylepia? A to chyba
zaczynam kumać. Gupie to, ale luz, to wolny kraj i każdy może trwonić
swoją kasę jak lubi.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
5. Data: 2010-09-01 12:13:17
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
AZ pisze:
> Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze.
I sie slajdery nie zuzywaja.
> Wiecej to wiecej, tu sie nie dyskutuje.
A ja tak. Uslyszalem to sto lat temu ale czy naprawde sie cos zmienilo:
Moc w motocyklu ma 2 wartosci:
- albo Cie przeraża
- albo jest jej za mało.
To zdanie wciaz jeszcze mnie bawi i w dodatku za darmo ;-)
KJ
-
6. Data: 2010-09-01 12:17:05
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-09-01, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
>
> A ja durny myślałem że tor to po pierwsze ostateczny weryfikator takich
> modyfikacji w sprzętach pokroju R1, a po drugie wyniki na nim osiągane
> są właśnie celem tego typu dłubania. No bo tak pakować kasę, żeby po
> prostu mieć i nie wykorzystywać? Znaczy coś jak zbieranie znaczków -
> wszak żaden filate... kolekcjoner ich na isty nie przylepia? A to chyba
> zaczynam kumać. Gupie to, ale luz, to wolny kraj i każdy może trwonić
> swoją kasę jak lubi.
>
Widzisz? Czlowiek uczy sie cale zycie.
--
Artur
ZZR 1200
-
7. Data: 2010-09-01 12:18:42
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: marider <m...@g...pl>
de Fresz pisze:
> A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na
> torze?
Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie,
zeby cieszylo oko i ucho bo nie lubie banalnych oryginalow i tyle. Do
Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie
wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i
glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :)
>> Max moment jest wiekszy w R1
>
> O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!
4Nm ;)
>> ale dol to jakas kpina ;]
>
> Może kup buty z kolcami, żeby się szybciej odpychać?
Ale po kiego mi takie na jesieni? Zima w gorach to rozumiem, albo nawet
teraz w Alpach czy na Kasprowym to tak.. Moja ex R1'03 miala lepszy dol
niz '07 ale to moze wrzuce wykres nastepnym razem jak zrobie porownanie.
> A jak rozwiązaliście pomiar doładowania dynamicznego? Duży wiatrak ze
> sklepu AGD?
Nie no- sporo wiekszy maja. Jak ktos pobije kumplowe 182KM na hamowni
(model HPM-B z http://godula.pl) u Dzieciola to pomiary ma gratis i nic
nie placi. Moze ktos jest chetny na wycieczke do Bialego? ;)
> No ale ile punktów do lansu pod pobliską dyskoteką! Laski same stringi
> przez głowę ściągają, nie?
Nie, tu sie nie znaja na motocyklach nawet Ci co na nich jezdza a lans
to 250 i wiecej - na prostej. Hehe.
Pzdr
PS: wrzucilem fote z porownaniem mocy/momentu bo ktos moze byc ciekawy
rezultatow i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja ale widze tylko
kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety.
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )
galeria - http://tinyurl.com/32lzh49
-
8. Data: 2010-09-01 13:56:21
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>
Użytkownik "marider"
> Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie,
ej no:-)
ale "manie" w garazu to takie lekko bez sensu, trzeba to czasem wyciagnac na
droge i sie przejechac
chociaz jesli to okaz uniklany to faktycznie tylko do "mania"
ps
moze ci zero jedno zjadlo?
--
ania
-
9. Data: 2010-09-01 14:28:10
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-09-01 14:18:42 +0200, marider <m...@g...pl> said:
>> A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?
>
> Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie,
> zeby cieszylo oko i ucho bo nie lubie banalnych oryginalow i tyle.
Czyli jak znaczki.
> Do Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie
> wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i
> glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :)
Tey, to może sobie lepiej czopka jakiegoś kup, tam katalogi tjuningowe
mogą spokojnie konkurować z książkami telefonicznymi miast średniej
wielkości. A nie maszynę ekstremalną i bezkompromisową, stworzoną z
myślą o jednym - ostrym zapierdalaniu po torze. Sorry, ale zabawa w
tjuning czegoś, czego w wersji stokowej 99% populacji nie wykorzysta
nawet w 50% na drogach publicznych, to dla mnie czysty bezsens. Ale
żeby nie było - absolutnie i w żadnym razie niczego Ci nie zabraniam,
jesteś dużym chłopcem, robisz to za własną kasę i nic mi do tego, tylko
wyrażam swoją osobistą opinię na ten temat. I ależ oczywiście że możesz
mieć ją w dupie.
>>> Max moment jest wiekszy w R1
>>
>> O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!
>
> 4Nm ;)
110.6 minus 106.8 równa się 3.8, wiem co piszę :-P
> Moja ex R1'03 miala lepszy dol niz '07 ale to moze wrzuce wykres
> nastepnym razem jak zrobie porownanie.
Ale może ta '07 ma jakieś inne zalety? Chyba że zależy Ci tylko na tym
dole, to chyba niepotrzebnie zmieniałeś.
> Pzdr
> PS: wrzucilem fote z porownaniem mocy/momentu bo ktos moze byc ciekawy
> rezultatow
Ja naprawdę jestem bardzo ciekawy różnicy w czasie okrążenia na torze
przed i po modyfikacjach przy tym samym zawodniku.
> i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja ale widze tylko kpiny.
No jakoś nie mogłem się powstrzytmać. Ale plijz, nie wkładaj moich
opinii w usta całej grupy, parę osób z pewnością by nie było
zadowolonych.
> Norma od paru dobrych lat juz, niestety.
Tak to już jest, świat schodzi na psy. Nie przejmuj się, każdego
dosięga kiedyś demencja i zbiera mu się na wspominki jak to drzewiej
bywa cudownie.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
10. Data: 2010-09-01 15:15:25
Temat: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>> de Fresz pisze A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach
>> kręcisz czasy na torze?
> Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie,
> zeby cieszylo oko i ucho bo nie lubie banalnych oryginalow i tyle. Do
> Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie
> wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i
> glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :)
>
Mialem napisac: "to po takich modyfikacjach niezle musi na torze urywac
setne sek w porownaniu ze stockiem" ale po Twojej wypowiedzi napisze ze do
lanserki na swiatlach i festynach, zamiast pchac drogie i kosztowne PC,
zakladac pelny uklad z tytanu, ktorych i tak nikt nie widzi, lepiej zalozyc
swiecace wentyle, podswietlone owiewki, czy kororowe nalepki sponsorow z
MotoGP i co najwyzej karbobowa koncowke Acrapovicia co by lepiej brzmialo...
>>> Max moment jest wiekszy w R1
>> O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!
> 4Nm ;)
>>> ale dol to jakas kpina ;]
a sie tak zapytam co Ci z tego dolu na ulicy? Moze czasem pojdziesz ostro ze
swiatel, ale tam pierwsza 1s korzysta z tego dolu, a zeby objechac auta to
mocniejszy skuter wystarczy... Masz wykres zanim ustawiles nowa mape w PC?
Czy przypadkiem bajerami nie spieprzyles wlasnie dolu?
>
> PS: wrzucilem fote z porownaniem mocy/momentu bo ktos moze byc ciekawy
> rezultatow i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja
A z tego wykresu jasno wynika ze np na 1/4 mili ten gixer skopal by ogrodek
Twojej R1, no ale Ty i tak nie uzywasz moto do takiego katowania, wiec co
mozna sie wiecej wypowiadac.
>ale widze tylko
> kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety.
Wybacz ale kpiny same sie nasuwaja czytajac Twoje tlumaczenie ze moto szkoda
Ci na tor, a inwestujesz w cos co stricte dla toru jest stworzone, choc do
Twojego sposobu wydawania pieniedzy nic nie mam ;)
Twoje modyfikacje przypominaja kupowanie wibratora po to aby na polce
lezal... hehe:)
pozdr
kucik