  • 1. Data: 2009-05-28 08:34:46
    Temat: Porownaj pakiety TV
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    https://www.totalmoney.pl/porownaj/pierwszykrok/tv/5
    926

    --

  • 2. Data: 2009-05-28 13:09:40
    Temat: Re: Porownaj pakiety TV
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gvlibv$tq7$1@news.onet.pl...

    Tak na szybko:
    1. W N-ce można miec tylko jeden pakiet za 16 zł?
    2. Od kiedy TNK jest bo 16 zł? (dla programów podstawowych - ustawienia
    domyślne tej wyszukiwarki)

    JS

  • 3. Data: 2009-05-29 05:19:43
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Ianus pisze:

> [...]
    > 1. W N-ce można miec tylko jeden pakiet za 16 zł?
    > 2. Od kiedy TNK jest bo 16 zł? (dla programów podstawowych - ustawienia

    jeden pakiet kosztuje 16 zł, ale musisz kupić min 2 co = 32,
    + 6 za pakiet informacje.
    od 3 pakietów w góre, pakiet info 0 zł.
    od kiedy tnk jest po 16??
    od początku. i nie tylko po 16.

    pawell

  • 4. Data: 2009-05-29 13:13:12
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jeden pakiet kosztuje 16 zł, ale musisz kupić min 2 co = 32,
    > + 6 za pakiet informacje.
    > od 3 pakietów w góre, pakiet info 0 zł.
    > od kiedy tnk jest po 16??
    > od początku. i nie tylko po 16.

    No ok. Ale jeśli chodzi o tą wyszukiwarkę - to wybierałem opcję: podstawowe
    programy polskie czyli tvp1, tvp2 i tvn (nawet bez polsatu) i wrzuca takie a
    nie inne oferty - przeciez TNK dla takich programów jest free, a w N-ce nie
    da się korzystać z jednego pakietu, więc wyniki są błedne.

    JS