  • 1. Data: 2010-07-06 15:36:10
    Temat: Poradniki Freemana pilnie potrzebuję pożyczyć
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    Cześć

    Potrzebuje na tydzień dwa poradniki fotograficzne Michaela Freemana.
    "Czarno-biała fotografia cyfrowa"
    "Idealna ekspozycja w fotografii cyfrowej"

    odwdzięczę się np. serią świetnych filmów fabularnych... zbierałem je pół
    roku, myślę, że warto zobaczyć albo przynajmniej mieć.

    marek

  • 2. Data: 2010-07-06 19:22:46
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...onet.pl
> [...]
    >
    > odwdzięczę się np. serią świetnych filmów fabularnych... zbierałem je pół
    > roku, myślę, że warto zobaczyć albo przynajmniej mieć.

    Sezon ogórkowy, więc zacznę tak:

    Jak przystało na dobrą grupę niósową ,
    nie potrafię Ci pomóc, bo nie posiadam potrzebnych Ci rzeczy
    ale sie zapytam :)
    bo ciekawi mnie sposób odwdzięczenia się.

    Zaprosisz na seans?
    Wyślesz pliki?
    Wypożyczysz oryginalne nośniki?

    JD

    PS Ja swoje nagrania zbierałem 20 lat :)

  • 3. Data: 2010-07-06 19:25:30
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie potrafię Ci pomóc, bo nie posiadam potrzebnych Ci rzeczy
    > ale sie zapytam :)
    > bo ciekawi mnie sposób odwdzięczenia się.

    Zgram to co mam.
    Doniesiesz na mnie?;)

    > PS Ja swoje nagrania zbierałem 20 lat :)

    Ale ja nie myślę tak problematycznie;)

    marek

  • 4. Data: 2010-07-06 19:38:40
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...onet.pl

    > Zgram to co mam.
    > Doniesiesz na mnie?;)

    Ja nie, sam to zrobiłeś :)

    > Ale ja nie myślę tak problematycznie;)

    a gdzie tu problematyzm?

    JD

  • 5. Data: 2010-07-07 09:42:37
    Od: John Smith <u...@e...net>

    marek augustynski napisał(a):
    > Cześć
    >
    > Potrzebuje na tydzień dwa poradniki fotograficzne Michaela Freemana.
    > "Czarno-biała fotografia cyfrowa"
    > "Idealna ekspozycja w fotografii cyfrowej"

    To dość świeże mięsko, tyle co wyszło. Pewnie jeszcze niewielu:
    - posiada
    - zdążyło przeczytać
    - chętnie się rozstaną na tydzień

    Ale powodzenia życzę :-)

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2010-07-07 11:24:35
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > To dość świeże mięsko, tyle co wyszło. Pewnie jeszcze niewielu:
    > - posiada
    > - zdążyło przeczytać
    > - chętnie się rozstaną na tydzień
    >
    > Ale powodzenia życzę :-)

    dzięki.
    Kupiłem... nie mam czasu;)

    marek

  • 7. Data: 2010-07-07 12:50:41
    Od: John Smith <u...@e...net>

    > dzięki.
    > Kupiłem... nie mam czasu;)

    Daj znać na grupie czy warto było. :-)
    (np. jak się ma poziom w odniesieniu do "Okiem Fotografa")

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2010-07-07 13:18:51
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 07 Jul 2010 13:24:35 +0200, marek augustynski napisał(a):

    > dzięki.
    > Kupiłem... nie mam czasu;)

    Pożycz! :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2010-07-07 14:35:36
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    marek augustynski pisze:

    > Zgram to co mam.

    Znajomy egzaminował kiedyś studenta wieczorowego, który
    (1) sądził, że można kupić ocenę z egzaminu i (2) zasugerował
    od razu dokładnie takie samo wynagrodzenie - płytkę
    ze ściągniętymi filmami...

    P.

  • 10. Data: 2010-07-07 14:54:25
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > dzięki.
    > Kupiłem... nie mam czasu;)

    to pożycz. dam tobie kilka filmów fabularnych (oryginalnych) do oglądnięcia