  • 21. Data: 2012-01-14 08:01:36
    Temat: Re: Popularnosc jezykow programowania
    Od: " " <f...@g...pl>

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > Oj przeciez jest, tylko w drugiej tabelce :)

    no jest ale b daleko, tak wogole to wyglada chyba na to ze
    programowanie w sensie ogolnoplanetarnego klimatu spsialo
    (o tyle jestr to smutne ze mi przypadlo sie tym zajmowac w
    spsionej erze)

    tak jest wyglada na to 'z wszystkim' (z wieloma rzeczami)
    motoryzacja radiem grami hiphopem internetem itd - jest
    pionierska era po czym psieje klimat ulatuje i robi sie
    to wrecz czyms paskudnym

  • 22. Data: 2012-01-14 08:37:01
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > motoryzacja radiem grami hiphopem internetem itd - jest
    > pionierska era po czym psieje klimat ulatuje i robi sie

    mozliwe jednak ze to moze tylko cos w stylu zatrucia
    popem (ye, od paru(nastu) dni kompletnie nic nie robie,
    stary jestem (o 10 lat za stary) trzebby poswiczyc kondycje
    a i tak mi nic nie pomoze)

  • 23. Data: 2012-01-29 19:53:36
    Od: " " <f...@g...pl>

    Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):

    > Raczej "najmniejszy wspólny mianownik". Jeśli jest jakaś biblioteka
    > w miarę dobrze napisana w C, to da się ją bindować pod 7-8 języków
    > z pierwszej dziesiątki (i jeszcze kilka z następnej).
    >
    > Do tego metodologia zbierania danych mocno faworyzuje ten język: "The
    > ratings are based on the number of skilled engineers world-wide [...]".
    > "Skilled engineer" prędzej czy później musi się z C zetknąć, choćby
    > z powodu, o którym wyżej. A jak się zetknął, to pewnie w CV dopisał 8-)

    popularnosc byc moze mozna latwo zmierzyc,
    np otagowanie jezykow na stack overflow moze
    pewnie robic jako w miare dobry miernik

    tam jest

    c# 260 tys
    java 200 tys
    php 185 tys
    javascript 170 tys
    c++ 110 tys
    python 90 tys
    obj-c 70 tys
    c 50 tys

    co by sie bardziej zgadzalo bo mz c wcale nie jest
    taki popularny (zaqlezy jak na to spojrzec zreszta)

  • 24. Data: 2012-01-30 07:55:55
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    > c 50 tys
    >
    > co by sie bardziej zgadzalo bo mz c wcale nie jest
    > taki popularny (zaqlezy jak na to spojrzec zreszta)
    ... to tylko miara ilosci problemow jakie
    generuje dany jezyk;-) Np. C samo z siebie nie generuje problemow,
    bo jest male;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 25. Data: 2012-01-30 12:25:45
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, January 30, 2012 7:55:55 AM UTC, Adam Przybyla wrote:

    > ... to tylko miara ilosci problemow jakie
    > generuje dany jezyk;-) Np. C samo z siebie nie generuje problemow,
    > bo jest male;-) Z powazaniem
    > Adam Przybyla

    Problemy jakie C generuje slabo sie nadaja na pytania na StackOverflow. (Np.
    "dlaczego mam tutaj segmentation fault???").

    RW

  • 26. Data: 2012-01-30 13:13:35
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Problemy jakie C generuje slabo sie nadaja na pytania na StackOverflow. (Np.
    "dlaczego mam tutaj segmentation fault???").
    ... bo to juz nie jest problem z samym jezykiem, ale z problemem jaki
    chce sie rozwiazac tym narzedziem;-) Czyli dokladnie to, co napisalem;-)
    Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 27. Data: 2012-01-30 13:19:14
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, January 30, 2012 1:13:35 PM UTC, Adam Przybyla wrote:

    "dlaczego mam tutaj segmentation fault???").
    > ... bo to juz nie jest problem z samym jezykiem, ale z problemem jaki
    > chce sie rozwiazac tym narzedziem;-) Czyli dokladnie to, co napisalem;-)

    Zalezy jak sie na to patrzy. Jezeli w jakims jezyku dany problem pojawia sie znacznie
    czesciej niz w innym, to mozna to uznac za problem z danym jezykiem.

    RW

  • 28. Data: 2012-01-30 13:24:22
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Roman W <b...@g...pl> wrote:

    "dlaczego mam tutaj segmentation fault???").

    > Zalezy jak sie na to patrzy. Jezeli w jakims jezyku dany problem pojawia sie
    znacznie czesciej niz w innym, to mozna to uznac za problem z danym jezykiem.
    ... nie wystepuje, bo pewnych problemow sie w nich nie stawia;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla