  • 1. Data: 2013-06-06 14:44:47
    Temat: Popularność drukarek laserowych
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Jestem po spotkaniu z serwisantem od mojej drukareczki hp
    laserjet 2420dn. Twierdził on, że tonery do mojej drukarki są
    coraz rzadsze. Prawda to? Czy chce mi wcisnąć nową drukarkę?
    Jakie drukarki laserowe mono (najlepiej hp) rokują teraz
    najlepiej? Chodzi mi o dostępność zamienników w trwałość samej
    drukarki.
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2013-06-06 15:00:54
    Temat: Re: Popularność drukarek laserowych
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 06.06.2013 14:44, JanuszWo wrote:
    > Witam!
    > Jestem po spotkaniu z serwisantem od mojej drukareczki hp
    > laserjet 2420dn. Twierdził on, że tonery do mojej drukarki są
    > coraz rzadsze.

    A zużywasz go aż tyle?

    > Jakie drukarki laserowe mono (najlepiej hp) rokują teraz
    > najlepiej? Chodzi mi o dostępność zamienników w trwałość samej
    > drukarki.

    Szczerze mówiąc drukarki laserowe poleasingowe są dostępne w cenach
    podobnych jak materiały eksploatacyjne do nich. Ja kupiłem jakiś czas
    temu toner 'generic HP' za 35zł i sypię do 2100m (za którą dałem ~150zł)
    przez dziurę w pojemniku. Jak padnie bęben to kupię nowy za jakieś 120zł
    i znowu będę sypał toner ze słoika.

    Michoo

  • 3. Data: 2013-06-06 18:57:08
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-06 14:44, JanuszWo pisze:
    > Witam!
    > Jestem po spotkaniu z serwisantem od mojej drukareczki hp
    > laserjet 2420dn. Twierdził on, że tonery do mojej drukarki są
    > coraz rzadsze.

    Co oznacza rzadsze? Chodzi o konsystencję czyli ciężar czy też rzadkość
    na występowania na rynku?

    T.

  • 4. Data: 2013-06-06 19:17:36
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Tom wrote:

    > Co oznacza rzadsze? Chodzi o konsystencję czyli ciężar czy też
    > rzadkość na występowania na rynku?

    Chodziło o rzadkość występowania, nie konsystencję.
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 5. Data: 2013-06-06 19:38:22
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-06 19:17, JanuszWo pisze:

    > Chodziło o rzadkość występowania, nie konsystencję.

    Wystarczy, że np. wpiszesz hasło na allegro a sam się przekonasz o
    rzadkości występowania tego tonera ;) Swoją drogą dopóki nie masz
    problemu z zakupem toneru lub jego ceną to w ogóle nie ma sensu się tym
    przejmować.

    T.