  • 11. Data: 2010-08-14 10:07:18
    Temat: Re: Poprawa zasi?gu w domu - GSM repeater
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    > Tylko takie bramki drogie sa, wiec moze lepiej kupic jakis "telefon
    > dla starych ludzi" i przeszkolic mame z uzywania komorki.
    > Roznice sa w koncu minimalne.

    A są takie bramki na akumulatory lub baterie? Bo to duzo pradu moze ciagnac?

  • 12. Data: 2010-08-14 10:36:51
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Lepiej kup od razu taki lub podobny
    http://telefondlaseniora.com/

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-08-14 10:59:49
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    Lub coś z tych http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony.aspx :-)

    --
    ALEX Alpha

  • 14. Data: 2010-08-14 23:18:49
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Lub coś z tych http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony.aspx :-)

    Ja zaeksperymentowałem z ongiś kontrowersyjną Motorolą F3. Babcia 77 lat
    stwierdziła, że nigdy nie miała tak wspaniałego telefonu.

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2010-08-15 14:23:56
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 15-08-2010 01:18, Grzexs pisze:

    > Ja zaeksperymentowałem z ongiś kontrowersyjną Motorolą F3. Babcia 77 lat
    > stwierdziła, że nigdy nie miała tak wspaniałego telefonu.

    A może gotowy "telefon stacjonarny" na kartę SIM np. Jablotron GP-02
    Pozdrawiam Dan

  • 16. Data: 2010-08-15 20:32:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tylko takie bramki drogie sa, wiec moze lepiej kupic jakis "telefon
    > dla starych ludzi" i przeszkolic mame z uzywania komorki.

    W ofercie "telefonu stacjonarnego" chyba 1zł.

    Sens może być taki, że używa się dotychczasowych słuchawek nie tylko do
    rozmów zewnętrznych ale wewnętrznych i/lub bramofonu. Gdyby femtokomórki tak
    działały ...

  • 17. Data: 2010-08-16 11:00:19
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 15 Aug 2010 22:32:35 +0200, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:

    >. Gdyby femtokomórki tak działały ...

    no wlasnie. Jakis czas temu czytalem o takich femto komorkach, ale
    byly one w domu podlaczone po Internet (pewnie po jakism sip) i dalej
    do operatora...a w domu uzywalo sie tej samej komorki co poza. Komorka
    w domu logowala sie do operatora (z ktorym mamy umowe i jego SIM) via
    taka femto komorkowa baza (domowa).

    Ktos widzial takie cos w dzialaniu? Co na to polscy operatorzy? Maja
    takie cos w ofercie?

    --
    ThinkXtra