  • Data: 2010-03-21 20:38:43
    Temat: Pomocy z wyborem kurtki
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka
    miejska". Nie zalezy mi na duzej ilosci kieszeni, ani innych dupereli.
    Raczej jakosc wykonania, pasujace, uniwersalne zamki do spiecia ze
    spodniami, trwalosc, wygoda, dobrze by bylo aby miala podpinke i byla
    wodoodporna.

    Myslalem o alpinie (t-dyno albo t-stunter), albo arlen ness (NJ-7997, zeby
    bylo latwiej, to np. aukcja nr 969671768). Ktos moze cos powiedziec na temat
    tych kurtek?

    Prosze o jeszcze jakies inne modele kurtek od producentow godnych zaufania
    (zeby to sie nie posypalo za miesiac uzywania). Jak ktos zna jakies ciekawe
    sklepy z ubraniami na moto, w lubuskim, frankfurcie (nad odra), gubenie (ew.
    trasa guben - frankfurt) to tez napiszcie.

    --
    thx i pzdr:
    Ivam