  • Data: 2010-03-24 08:45:01
    Temat: Re: Pomocy z wyborem kurtki
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-23, Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
    > Podsumowujac warto patrzec na produkty firm:
    > alpinestars i buse:)
    >
    > Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a,
    > rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

    Powiem tak, rok temu kupilem kurtke Modeki, model Challenger, spodnie i
    rekawice tez Modeki i po roku srednio intensywnego uzywania:
    - w kurtce poprzecieral sie material "klapy" pod glownym suwakiem,
    poprzecieralo sie wykonczenie rekawa w prawej rece, w paru miejscach
    material sie powycieral troche, reszta tzn. suwaki, membrana itd. w
    bez zarzutu,
    - w rekawicach rzepy przestaly trzymac.

    W sumie to srednio zadowolony jestem ale jedno mnie ucieszylo - kurtke
    wymienili mi na nuffke sztuke a za rekawice wrocili cala kase.

    --
    Artur
    ZZR 1200