  • Data: 2010-03-22 11:23:39
    Temat: Re: Pomocy z wyborem kurtki
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:ho609s$ajh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    >
    > Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka
    > miejska". Nie zalezy mi na duzej ilosci kieszeni, ani innych dupereli.
    > Raczej jakosc wykonania, pasujace, uniwersalne zamki do spiecia ze
    > spodniami, trwalosc, wygoda, dobrze by bylo aby miala podpinke i byla
    > wodoodporna.

    uzytkuje alpinstara, ale serio pojecia nie mam jaki model. jedyne co
    znalazlem, to "P-1"
    kurtka+spodnie, textyl+podpinki.
    generalnie - jestem zadowolony. nie testowalem podpinki do spodni, to wymaga
    chyba -10 stopni ;-)
    kurtka solo - okolice +10, kurtka+podpinka - spokojnie do 0 stopni.
    w okolicach +4 - +6 jezdzilem rutututnia spodnie solo+kurtka z podpinka -
    bylo cieplo.
    wada: po wejsciu do pomieszczenia masz jakies 20 sekund na rozebranie -
    inaczej sie zagotujesz ;-)
    spodnie bez podpinki tez bywaja za cieple w biurze.
    aaa, i niewygodnie sie pkecak zaklada/zdejmuje.

    Alex.