  • 41. Data: 2010-03-15 11:03:53
    Temat: Re: Pomocy! Kant handlarza
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał

    > Zgłosić na policję kradzież.

    Ty jak już udzielisz "porady" to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać.
    Chcesz kogoś wsadzić do pudła?

    ZK

  • 42. Data: 2010-03-15 11:28:00
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 10:34:20 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Niepotrzebnie wszyscy straszycie sprzedajacego.
    > Moze rownie dobrze wziac spisac sobie fikcyjna umowe na jakies dane z
    > internetu czy byle paragonu i zglosic w urzedzie sprzedaz.

    I sobie załatwi fałszowanie dokumentów, dzięki czemu z małego problemu
    będzie miał ogromny. To taka sam dobra rada, jak zgłoszenie kradzieży.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 43. Data: 2010-03-15 12:17:05
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Piotrek wrote:
    > Tak szczerze mówiąc to teraz mi się przypomniało że chłopak nagrał całą
    > rozmowę z handlarzem

    I już przestałem wierzyć w twoją wesję.

    "członek rodziny", "nie podpisał", "ale nagrał"?

    Za dużo kombinacji, jak na ofermę.

    Weź prawnika.
    Zapłać mu, on ci wyjaśni co i jak.

    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2010-03-15 12:49:22
    Od: szymo <s...@w...pl>

    radxcell pisze:
    > [...]
    >
    > z tego co wiem, umowy ustne mają w polskim prawie rowniez moc wiążącą. czy to
    > nie problem handlarza?
    >
    > p<R

    Jeśli zalicytował to na portalu (kup teraz) to jest to umowa kupna
    sprzedaży i może ci skoczyć.

  • 45. Data: 2010-03-15 12:56:22
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Piotrek pisze:

    > Niby tak, tylko jak to teraz wyegzekwować?

    Co chcesz egzekwowac? Zostala zawarta umowa ustna, naleznosc pieniezna
    zostala przekazana. Zgloscie do WK fakt sprzedazy auta i z waszej strony
    wszystko.

    Nie ma wersji papierowej umowy i bedzie problem z rejestracja auta, ale
    to juz problem handlarza, nie wasz.

  • 46. Data: 2010-03-15 15:53:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Mar 2010 21:44:09 +0100, w <hnjign$4so$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Piotrek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zgłosić na policję kradzież.

    A pójdziesz za niego siedzieć/opłacić grzywnę za fałszywe zawiadomienie?

  • 47. Data: 2010-03-15 16:55:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Cavallino napisał(a):
    > Ale jaki kit?
    > Bo z tego co przeczytaliśmy to właśnie ustna umowa sprzedaży miała miejsce.
    > Jeśli wiesz coś więcej to napisz.
    Świetna umowa. Papierowej teraz nie podpiszemy bo nie wiem
    komu to odsprzedam, jak odsprzeda to podpisana odeśle LOL
    --
    Krzysiek

  • 48. Data: 2010-03-15 17:03:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Budzik napisał(a):
    > to jest moze powód, ale nie podstawa.
    Jeżeli umówili sie że za tydzień będzie odesłana umowa, a
    z tekstu wnioskuje że wykonali do niego szybki tel. przed
    upływem tygodnia bo im sie oczy otworzyły co sie stało, to
    nie ma podstawy?
    > BTW zmus swój czytnik do poprawnego cytowania.
    Poprawnie mój czytnik cytuje.
    --
    Krzysiek

  • 49. Data: 2010-03-15 17:08:33
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Sytuację macie prostą: umowa została zawarta i zrealizowana. Teraz
    > trzeba zadzwonić i grzecznie poprosić o odesłanie umowy. Jak nie pomoże
    > to równie grzecznie zadzwońcie do skarbówki oraz policji. A jeśli chodzi
    > o pieniądze to co najwyżej zaproponujcie oszustowi, żeby wam jeszcze z
    > pieć stów dopłacił.

    Potwierdzam, grupowicze kombinują jak wół pod górę a sytuacja
    jest klarowna.

  • 50. Data: 2010-03-15 17:15:34
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I sobie załatwi fałszowanie dokumentów, dzięki czemu z małego problemu
    > będzie miał ogromny. To taka sam dobra rada, jak zgłoszenie kradzieży.

    Nie twierdzilem, ze jest to dobry pomysl :)
    Aczkolwiek zyjemy w panstwie parawa (sic) i trzeba jeszcze takie falszerstwo
    udowodnic...

    --
    Picasso