  • 1. Data: 2009-05-26 13:50:05
    Temat: Pomocniczy monitor do LV
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Tak się zastanawiam, czy to nie będzie w stanie pracować jako monitor na
    kablu? ;)
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9003
    Skoro już rozmawialiśmy wcześniej o takich rozwiązaniach, to wydaje mi
    się, że warto o tym wspomnieć, tym bardziej, że to Samsung wprowadza.
    Być może podobne rozwiązanie planuje dla swojej wersji K-7?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2009-05-26 14:30:34
    Temat: Re: Pomocniczy monitor do LV
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-26 15:50:05 +0200, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Tak się zastanawiam, czy to nie będzie w stanie pracować jako monitor
    > na kablu? ;)
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9003

    Co potrafi wypluć obraz po USB? I jak to zasilać w terenie?

    de Fresz

  • 3. Data: 2009-05-26 14:58:57
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gvguea$ird$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Co potrafi wypluć obraz po USB?

    Ja się nie znam, ale czy to obok mini-USB nie jest czasem portem HDMI?

    > I jak to zasilać w terenie?

    Przypuszczalnie bateriami. Acz nie wydaje mi się, żeby ta ramka cyfrowa
    miała przy okazji służyć za lux monitorek do aparatu (na moje wyczucie
    jest zbyt tania).

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 4. Data: 2009-05-26 15:00:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > Co potrafi wypluć obraz po USB? I jak to zasilać w terenie?

    No to zobacz sobie programy do Canona do zdalnego zarządzania aparatem z
    komputera. Ja mam Canona A640 i z komputerem tylko po USB się komunikuje
    i pokazuje obraz. Ale jeszcze dokładniej sprawdzę, jak wrócę do domu. Z
    rozdzielczością USB2 powinno sobie poradzić, ale częstotliwość
    odświeżania nie będzie za wysoka. Do makro i nietypowych kątów patrzenia
    jakoś to przejdzie.
    Zastanawiałem się też nad przenośnym telewizorkiem LCD. Ten ma chyba
    wszystko, co potrzebne za wyjątkiem wejścia HDMI ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-05-26 15:02:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <gvguea$ird$1@inews.gazeta.pl>,
    > de Fresz nabazgrał:
    >
    > Ja się nie znam, ale czy to obok mini-USB nie jest czasem portem HDMI?

    Raczej mini USB i port USB do czytania z pendrajwów.

    > Przypuszczalnie bateriami. Acz nie wydaje mi się, żeby ta ramka cyfrowa
    > miała przy okazji służyć za lux monitorek do aparatu (na moje wyczucie
    > jest zbyt tania).

    A tak pomyślałem, skoro MOŻE funkcjonować jako dodatkowy monitor
    (wg.Fotopolis). Jak jest to realizowane, to nie wiem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-05-26 17:51:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-26 17:00:42 +0200, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > No to zobacz sobie programy do Canona do zdalnego zarządzania aparatem
    > z komputera. Ja mam Canona A640 i z komputerem tylko po USB się
    > komunikuje i pokazuje obraz.

    I myślisz że na tej ramce można zainstalować soft Canona?

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-05-26 18:27:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > I myślisz że na tej ramce można zainstalować soft Canona?

    A to to nie. I w tym problem. Tylko przez ewentualne złącze S-video, czy
    chinch :( Ale może niedługo... ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-05-27 00:59:26
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > się, że warto o tym wspomnieć, tym bardziej, że to Samsung wprowadza. Być
    > może podobne rozwiązanie planuje dla swojej wersji K-7?

    Samsung juz od jakiegos czasu robil monitory komputerowe podlaczane przez
    USB, wiec to zadna nowosc. Do ogladania zdjec moze i sie nadadza, choc nie
    wiem, co (poza malym rozmiarem) mialoby sklaniac to zakupu takiej ramki,
    zamiast normalnego drugiego monitora, gdy wiekszosc kart graficznych potrafi
    wyswietlac na kilku monitorach obraz.
    A jak komus brakuje, to mozna kupic 'przejsciowki' USB na D-Sub chyba (albo
    nawet DVI) i sobie podlaczac kolejne monitory.

    MARC

  • 9. Data: 2009-05-29 11:12:34
    Od: "TomekM" <adm[tnij@to]chrzanow.pl>

    > Samsung juz od jakiegos czasu robil monitory komputerowe podlaczane przez
    > USB, wiec to zadna nowosc. Do ogladania zdjec moze i sie nadadza, choc nie
    mozesz podac jakis przykłąd? Bo z tego co wiem, to USB w tych monitorach to
    tylko do sterowania słuzy oraz w niektórych modelach jest jeszcze hub
    aktywny.

    Tomek