  • 11. Data: 2012-01-13 20:38:00
    Temat: Re: Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:jepvei$7l9$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Robek" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > mam silnik 1,9 TDI w podobnym samochodzie (superb) i silnik zdecydowanie
    > daje radę.

    dokładnie tak. Mialem Superba 1m9tdi 130KM i był naprawde żwawy, teraz mam
    A4 110KM i jest wystarczający.
    Gdyby trafić A6 C5 1,9TDI 130KM to na dynamike nie ma co narzekać, a
    spalanie całkiem fajne.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 12. Data: 2012-01-13 20:46:23
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dokładnie tak. Mialem Superba 1m9tdi 130KM i był naprawde żwawy, teraz mam
    > A4 110KM i jest wystarczający.

    mam właśnie ten silnik tylko jakiś chipek i 161KM. Na jedynce to w ogóle nie
    ma co przyspieszać bo na każdej nawierzchni z gazu wchodzi na obroty, a na
    mokrym asfalcie na dwójce trzeba uważać z gazem bo jak wchodzi na 2 tys to
    też już kołami mieli. Czasami i na suchym na dwójce się slizga z samego
    gazu. Jestem od niedawna posiadaczem tego auta i bardzo zdziwiony jestem
    taką dużą mocą i problemami z trakcją w samochozdie 1500kg

    > Gdyby trafić A6 C5 1,9TDI 130KM to na dynamike nie ma co narzekać, a
    > spalanie całkiem fajne.

    zgadza się. Nawet bez tuningu podobno przyzwoicie jezdzi. Jeśli chodzi o
    spalanie to dziś mam na liczniku dziennym 1080km a komputer pokazuje ze
    przejadę jeszcze 120km. Zbiornik 60l, wlane chyba z 67.

  • 13. Data: 2012-01-13 21:24:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > dokładnie tak. Mialem Superba 1m9tdi 130KM i był naprawde żwawy, teraz
    > mam A4 110KM i jest wystarczający.
    > Gdyby trafić A6 C5 1,9TDI 130KM to na dynamike nie ma co narzekać, a
    > spalanie całkiem fajne.

    A ja mam 1.9 TDI 110 KM w Octavii i jest to muł niesamowity, chociaż auto
    sporo lżejsze od Superba i A4 (nie mówiąc o A6). Jeżdżenie tym na co
    dzień to dramat, chyba, że ma się naturę kapelusza.

  • 14. Data: 2012-01-13 21:25:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arbiter

    > mam w?a?nie ten silnik tylko jaki? chipek i 161KM. Na jedynce to w ogóle
    > nie ma co przyspieszaae bo na ka?dej nawierzchni z gazu wchodzi na
    > obroty, a na mokrym asfalcie na dwójce trzeba uwa?aae z gazem bo jak
    > wchodzi na 2 tys to te? ju? ko?ami mieli. Czasami i na suchym na dwójce
    > sie slizga z samego gazu. Jestem od niedawna posiadaczem tego auta i
    > bardzo zdziwiony jestem tak? du?? moc? i problemami z trakcj? w
    > samochozdie 1500kg

    Chwalisz się kiepskimi oponami czy kiepskim zawieszeniem?

  • 15. Data: 2012-01-16 20:55:45
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-01-13 11:13, Robek pisze:
    > Przymierzam się do kupna audi a6 rocznik ok 2002.
    > I teraz zastanawiam się nad tymi silnikami czy diesel 2.5 tdi, czy benzynka
    > 2.4

    tu poczytaj:
    http://www.a6klub.pl/a6-c5-silniki-25tdi-v6-wszystki
    e-typy-kompendium-wiedzy-vt13669.htm