  • Data: 2011-01-11 16:30:35
    Temat: Pomoc w debugowaniu
    Od: Tomek C <a...@...sigu.> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taką nietypową prośbę związaną z zmianą stawek VAT. Znajomy ma taki
    programik, w którym od kilku lat prowadzi sobie bazę klientów, zleceń,
    faktur itp. Wszystko było ok do zmiany vat. W samym programie nie da się
    tego zrobić, a twórca programu już go nie rozwija i jednym słowem wypiął
    się na to. Jedynym sposobem jaki pozostaje to po prostu "zrobić cracka"
    zmieniającego te stawki. Nie potrzebuję crackować całego programu, bo
    jest na niego licencja.

    Zacząłem poglądać to w OllyDBG, znalazłem podejrzany fragment kodu, ale
    utknąłem na instrukcjach koprocesora, bo to na nich jest operowana ta
    stawka i nie mogę sobie z tym poradzić.

    Link do tego programiku jest tutaj: http://tomciu.net/tmp/goffice.zip
    VA pomiędzy którymi wszystko się rozgrywa to: 538CA7 - 538D0F.
    Najbardziej podejrzane wydaje mi się odwołanie pod adresem 538CD8.

    Dla was, zaprawionych w bojach programistach to pewnie bułka z masłem.
    Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"