  • 1. Data: 2012-11-23 10:03:37
    Temat: Pomoc potrzeban do kupna części w Niemczech
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Witam

    Poszukuję kogoś, kto pomoże mi w kupnie jednej części do ZX9 z 1999 roku.
    Szukam prawego, przedniego boczku owiewki w niebieskim kolorze. Ta część
    pomiędzy pługiem a czaszą.
    Ceny nowego plastiku powalają a mnie wystarczy używka w dobrym stanie.
    Żeby nie było allegro sprawdzam od miesiąca i nic nie ma.
    Na niemiecki ebaju poległem.
    Pomoże ktoś??
    Oczywiście nie za darmo.
    kontak tu lub na b...@W...com

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 2. Data: 2012-11-23 10:35:18
    Temat: Re: Pomoc potrzeban do kupna części w Niemczech
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    Może od tego gościa?

    http://tinyurl.com/bmvmzj2

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 3. Data: 2012-11-23 12:42:39
    Od: MiG <m...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 10:03:38 UTC+1 użytkownik Bartłomiej Kacprzak
    napisał:

    > Na niemiecki ebaju poległem.

    Musisz się przeklikać przez ebay.de. Na początku się wydaje, że nie ma siły, ale
    zawsze w końcu się udaje.

    Wpisz "kawasaki zx9" i powoli filtruj wyniki.

    "Teile" to części. "Motorrad" motocykl. "Motorradteile" to części motocyklowe.
    "Verkleidungen" - plastiki/owiewki.

    Jak znajdziesz to czego szukasz to będziesz wiedzieć jak oni to nazywają. Dalej
    sprawa jest prosta. Robisz konto na ebayu i ustawiasz wyszukiwanie, żeby dostawać
    codzienne maile jak się coś pokaże.

    Jak już upolujesz gada, to najczęściej w poście aukcji będzie tylko wysyłka do
    Niemiec. Wtedy piszesz uprzejmego maila (google translate - tylko proste, krótkie
    zdania a przetłumaczy ok) i pytasz gościa czy wyśle kurierem do PL.

    Zazwyczaj się zgadzają. Dobrze jest pisać dość formalnie (zamiast "joł ziom" ->
    "Szanowni Państwo"), oni tak lubią.

    Dalej to robisz przelew (uberweisung) i sprzedawca wysyła paczkę. Jeszcze pamiętam,
    że była firma kurierska, która miała o wile lepsze ceny do Polski niż te popularne
    DHLe - nie umiem sobie przypomnieć - wygóglaj sobie.

    Pozdrowienia,

    MiG

    PS.
    http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=kawasaki+zx9&_sac
    at=49925&_odkw=&_osacat=49925

  • 4. Data: 2012-11-23 14:57:08
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    ps.com...
    Kacprzak napisał:

    >Musisz się przeklikać przez ebay.de. Na początku się wydaje, że nie ma
    >siły, ale zawsze w końcu się udaje.
    >Wpisz "kawasaki zx9" i powoli filtruj wyniki.
    Do tego momentu dotarłem, w wynikach jest ponad 20 stron i nie ma tego czego
    szukam.

    >"Teile" to części. "Motorrad" motocykl. "Motorradteile" to części
    >motocyklowe. "Verkleidungen" - plastiki/owiewki.
    Do tego też dotarłem, niestety nie ma takiej części wystawionej do
    sprzedaży.

    >Jak znajdziesz to czego szukasz to będziesz wiedzieć jak oni to nazywają.
    >Dalej sprawa jest prosta. Robisz konto na >ebayu i ustawiasz wyszukiwanie,
    >żeby dostawać codzienne maile jak się coś pokaże.
    Konto mi niepotrzebne, zakładam, że osoba mająca już takie konto będzie
    mogła szybciej sfinalizować transakcję.

> [...]
    >do Niemiec. Wtedy piszesz uprzejmego >maila (google translate - tylko
    >proste, krótkie zdania a przetłumaczy ok) i pytasz gościa czy wyśle
    Kontakt mailowy długo trwa, mnie jest potrzebna część w miarę szybko bo moto
    stoi rozbebeszone w warsztacie.

> [...]
    >pamiętam, że była firma kurierska, która >miała o wile lepsze ceny do
    >Polski niż te popularne DHLe - nie umiem sobie przypomnieć - wygóglaj
    A ja mogę przelać kwotę na polski rachunek plus prowizja, koszt transportu
    itp.
    Wyjdzie szybciej? Dodatkowo może trzeba będzie pogadać w jego języku a ja od
    szkoły średniej to rzadko używam tego języka.

    >PS.
    >http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=kawasaki+zx9&_sa
    cat=49925&_odkw=&_osacat=49925

    Cóż, napisałem, że do tego miejsca ebaj ogarnąłem tylko problem jest w tym
    "dalej".
    :)
    Thx za pomoc.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 5. Data: 2012-11-23 15:15:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-23 14:57, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Do tego momentu dotarłem, w wynikach jest ponad 20 stron i nie ma tego
    > czego szukam.

    Eeehhhh....

    http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=zx-9r+seitenteil+
    rechts+98&_sacat=14780&_odkw=zx-9r+seitenteil+rechts
    &_sop=1&_osacat=14780&_trkparms=65%253A12%257C66%253
    A3%257C39%253A1%257C72%253A3373&LH_IncludeSIF=1&_dmd
    =1&_sc=1

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-11-23 16:26:21
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    &_sop=1&_osacat=14780&_trkparms=65%253A12%257C66%253
    A3%257C39%253A1%257C72%253A3373&LH_IncludeSIF=1&_dmd

    utknąłem na verkleidung, w sumie nie pomyślałem żeby wpisać rechts.
    Mea culpa.

    mogę się odezwać na priv?

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 7. Data: 2012-11-23 17:06:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-23 16:26, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > mogę się odezwać na priv?
    >
    > pozdrawiam

    Mozesz ale ja Ci nie pomoge. Nie pracuje juz tam gdzie pracowalem i nie
    mam niemieckiego przyjaznego adresu.