  • 1. Data: 2012-11-23 13:19:38
    Temat: Romet Minsk 400a pytanie o swiatla ...
    Od: "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl>

    Witam !
    Ostatnio bawie sie w przywracanie do zycia zapomnianego Rometa Minska .
    Jestem na etapie robienia elektryki . Niestety nie moge sobie poradzic ze
    swiatlami . Niby wszystko ok , a swiatla drogowe/mijania nie swieca .
    Niestaty na razie nie moge jeszcze uruchomic silnika ..I mam takie pytanko :
    Czy istnieje taka mozliwosc ze te swiatla dzialaja tylko przy wlaczonym
    silniku , a z akumulatora na postoju zasilana jest tylko pozycja , klakson
    kierunki itp ...Czy ktos to moze potwierdzic ?

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA UĆ\

    Czerwone R-ONE
    Romet Minsk w reanimacji :-)

  • 2. Data: 2012-11-23 13:30:32
    Temat: Re: Romet Minsk 400a pytanie o swiatla ...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-23 13:19, -Mr. Makarena- pisze:
> [...]
    > silniku , a z akumulatora na postoju zasilana jest tylko pozycja , klakson
    > kierunki itp ...Czy ktos to moze potwierdzic ?

    tak. Do dzisiaj wiele motorowerow tak ma.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-11-23 13:43:01
    Od: "-Mr. Makarena-" <m...@n...pl>

    pozycja , klakson

    > tak. Do dzisiaj wiele motorowerow tak ma.

    Kur....aa ...
    A ja sie mordowalem dwa dni :-))))

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

  • 4. Data: 2012-11-23 14:41:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-23 13:43, -Mr. Makarena- pisze:
    > pozycja , klakson

    > Kur....aa ...
    > A ja sie mordowalem dwa dni :-))))

    Bez sensu. Na pradniczce/alternatorze jest na ogol jedno uzwojenie
    odpowiadajace wlasnie za zasilanie swiatel. Dopoki sie
    pradnica/alternator nie rozbuja na swiatla nie idzie zasilanie.

  • 5. Data: 2012-11-23 15:01:33
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 23 Nov 2012 13:19:38 +0100 "-Mr. Makarena-"
    <m...@n...pl> napisał:

    >silniku , a z akumulatora na postoju zasilana jest tylko pozycja , klakson
    >kierunki itp ...Czy ktos to moze potwierdzic ?

    Tak, Romet Chart ma tak samo.

  • 6. Data: 2012-11-23 15:04:09
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 23 Nov 2012 13:43:01 +0100 "-Mr. Makarena-"
    <m...@n...pl> napisał:

    >Kur....aa ...
    >A ja sie mordowalem dwa dni :-))))

    Było sobie schemat skombinować albo przejrzeć co gdzie idzie.
    Instalacja elektryczna w takich sprzętach nie jest zbyt
    skomplikowana...