  • 1. Data: 2013-09-27 12:41:30
    Temat: Pomiary ładunków elektrostatycznych
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    Czołem. Szukając możliwości pomiarów ładunków elektrostatycznych
    działających na człowieka znalazłem parę gotowych rozwiązań, i pewne na
    zakupie takiego rozwiązania się skończy, ale zastanawiam się czy
    dysponując w miarę szybkim woltomierzem i sondą W.N. 40 kV/1GOhm dało by
    się coś pomierzyć ? ZTCW kluczową sprawą jest tu pojemność układu
    pomiarowego, mająca odwzorować pojemność ciała człowieka. Niestety sonda
    WN którą dysponuję nie ma podanej pojemności wejściowej, co nie znaczy
    że nie da się go zmierzyć. Co o tym myślicie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem