  • 1. Data: 2013-09-26 18:37:29
    Temat: [OT] acrobat reader
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nie wiem, nikt o tym nie pisze, ale nie wydaje mi się, żebym sam miał ten
    problem...

    gdzie w najnowszych adobre readerach jest narzędzie rączka?

    działa tylko zaznaczanie, nigdzie w opcjach nie ma rączki...

    ki diabeł...

    P.S. PO z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2013-09-26 18:41:26
    Temat: Re: [OT] acrobat reader
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    i może jeszcze gdzieś Ktoś widział opcję wyłączania automatycznej
    aktualizacji? kojarzy mi się to z EU, skoro wszyscy to wyłączali, to w końcu
    ukryli i włączyli opcję...

  • 3. Data: 2013-09-26 18:55:58
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    znalazłem coś, że narzędzie rączka włącza się po naciśnięciu spacji... co za
    idiotyzm, jak to włączyć na stałe?

  • 4. Data: 2013-09-26 21:34:31
    Od: "AdamS" <a...@p...onet.eu>

    >Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:l21ov2$q78$...@n...news.atman.pl... znalazłem coś, że
    >narzędzie rączka włącza się po naciśnięciu spacji... co za idiotyzm, jak to
    >włączyć na stałe?

    PPM > Narzędzie rączka

  • 5. Data: 2013-09-27 08:15:49
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > PPM > Narzędzie rączka

    dzięki wielkie, a z tą aktualizacją?

  • 6. Data: 2013-09-27 10:19:00
    Od: "AdamS" <a...@p...onet.eu>

    Start > Uruchom > zakładka Usługi > i usuń zaznaczenie przy: Adobe Acrobat
    Update Service

  • 7. Data: 2013-09-27 11:41:35
    Od: "AdamS" <a...@p...onet.eu>

    Errata. Zgubiłem msconfig
    Start > Uruchom > msconfig > zakładka Usługi > i usuń zaznaczenie przy:
    Adobe Acrobat Update Service

    Użytkownik "AdamS" napisał w wiadomości grup
    .pl...

  • 8. Data: 2013-09-27 13:40:06
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    niemożliwe, nie ma tego w opcjach? ;o)))

  • 9. Data: 2013-09-27 15:55:42
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 13:40:06 +0200, od "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> nadeszla wiadomosc:

    >niemożliwe, nie ma tego w opcjach? ;o)))
    Jest.
    Edycja - Preferencje - Program aktualizujący - i dalej Pinokio idzie
    sam...

  • 10. Data: 2013-09-28 11:10:48
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dz, widać test na inteligencję...