  • 11. Data: 2011-11-07 09:45:26
    Temat: Re: Polsza i prawo jazdy
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Oczywiscie. Ci co aktualnie zdaja po 15 razy z nowymi przepisami po 30
    > razach odpuszcza albo skonczy sie kasa na egzaminy. Sorry, ale jezeli
    > ktos nie potrafi zdac egzaminu teorytycznego to znaczy ze ma z czyms
    > problem i niekoniecznie bedzie bezpieczny na drodze.

    bzdura. Bardzo chętnie zobaczę jak zdajesz egzamin. Idź tak od strzała.
    Albo na nowych zasadach. Oby tylko potem nie było śmiechu na sali.
    Znajomość przepisów znajomością... bezpiecznym na drodze czyni
    jednak praktyka i doświadczenie. Niech coś zrobią z egzaminami
    praktycznymi i nauką jazdy... a wkuwanie przepisów zostawią w spokoju
    będzie na pewno bezpieczniej...

    Roger

  • 12. Data: 2011-11-07 10:06:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, Roger from Cracow <r...@s...pl> wrote:

> [...]
    > jednak praktyka i doświadczenie. Niech coś zrobią z egzaminami
    > praktycznymi i nauką jazdy... a wkuwanie przepisów zostawią w spokoju

    A czy testy nie sprawdzaja zdolnosci do oceny sytuacji na drodze? Jezeli
    ktos na podstawie obrazka nie potrafi zaznaczyc kto ma pierwszenstwo to
    skad bedzie wiedzial to na drodze? A pozniej jezdza takie ofermy i
    pakuja Ci sie pod kola.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-11-07 10:07:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, Roger from Cracow <r...@s...pl> wrote:

> [...]
    > jednak praktyka i doświadczenie. Niech coś zrobią z egzaminami
    > praktycznymi i nauką jazdy... a wkuwanie przepisów zostawią w spokoju

    Aaa, zapomnialem. Nowe testy sprawdza faktyczna zdolnosc oceny a nie
    stopien wyuczenia pytan.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-11-07 10:39:56
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-07 11:06, Użytkownik AZ napisał:

> [...]
    > ktos na podstawie obrazka nie potrafi zaznaczyc kto ma pierwszenstwo to
    > skad bedzie wiedzial to na drodze? A pozniej jezdza takie ofermy i

    Nie bardzo.
    To że ktoś po minucie wpatrywania się w rysunek potrafi ustalić
    kolejność wjazdu na skrzyżowanie nie oznacza jeszcze że poprawnie
    to ustali dojeżdżając do prawdziwego skrzyżowania, prawdziwym
    pojazdem w prawdziwym ruchu drogowym. I raczej nie będzie
    miał przy tym minuty na zastanowienie się kto ma pierwszeństwo.

    A przypomnę że egzamin praktyczny został przygotowany pod
    kretynów którzy przez cały kurs szkolą się do przejechania
    oficjalnej trasy egzaminacyjnej. A praktyka wykazuje że po
    zjechaniu z trasy wyuczonej na pamięć egzaminu by nie zdali.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-11-07 10:42:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > pojazdem w prawdziwym ruchu drogowym. I raczej nie będzie
    > miał przy tym minuty na zastanowienie się kto ma pierwszeństwo.

    No ale przeciez nowe testy maja miec kilka-kilkanascie sekund na
    odpowiedz i brak powrotu i korekty odpowiedzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-11-07 11:00:39
    Od: Punge <r...@g...com>

    @Leszek Karlik:
    >Somalia czeka, tam Cię żadne państwo nie będzie uciskać. :-)

    Tam uciska ale co innego. To media wbiją w głowy, że UE na najlepsze
    co Nas mogło spotkać, że Europa połączona to siła i w ogóle. To, że w
    Afryce tylko HIV, a krajach arabskich bieda i nędza, a Chinach tylko
    wyzysk. Pierdolą takie głupoty, a ludzie myśli, że w jakimś
    dobrobycie mieszkają. A jak słyszę, w TV, że przywódcy UE wyrażają
    uznanie dla odwagi i determinacji Libijczyków w walce o demokrację w
    ich kraju to mnie ściska. Jakby mało mieli problemów w Brukseli z tym
    swoim potworkiem co go sami wychodowali.

    Tylko, że to tam powstają takie miasta jak te:
    http://gizmodo.pl/gadgets/14744/opuszczone_miasto_pr
    zyszlosci_w_chinach.html

    To w Egipcie, możesz kupić mieszkanie czy apartament 5x taniej niż w
    Polsce i nie placisz czynszu :D
    A Dubaj to już zupełna nora.

    Także z tą Somalią to bym uważał :)

    @AZ:
    Czytałem link. Czyli według Twojej logiki, 10k teoretycznych pytań to
    jeszcze lepiej? Mniej wypadków na drodze? Chciałbym zobaczyć jak
    zdajesz egzamin choćby w kilku podejściach, na idiotyczne pytania typu
    "Czy kierowca nie powinien, w danej sytuacji nie zachowywać
    szczególnej ostrożności..." bez możliwości korekty poprzednich :]

    Być może się mylę.

    Dlatego poproszę o kilka pytań z nowych testów, które sprawdzą
    faktyczną zdolność oceny a nie stopień wyuczenia pytań. Domniemam, że
    znasz jakieś szczegóły skoro tak piszesz.

    Poza tym tam piszą, że nowe egzaminy, utrudnią zdanie egzaminu
    teoretycznego. Także samo przez się oznacza jedno - więcej oblewać.
    I nie widzę tu analogii między idiotycznymi pytaniami a trupami na
    ulicy a jedynie dojeniem kasy. WORD to jedne wielka ściema do
    zaorania. Już teraz wiem dlaczego banki zaczynają proponować kredyt
    na prawko LOL.

    (a taki Egipcjanin to wystarczy, że dobrze z policjantem pogada i
    prawko się znajdzie)
    ---
    proszę nie czepiać się szczegółów.

  • 17. Data: 2011-11-07 11:27:00
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 07-11-2011 o 12:00:39 Punge <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Afryce tylko HIV, a krajach arabskich bieda i nędza, a Chinach tylko
    > wyzysk. Pierdolą takie głupoty, a ludzie myśli, że w jakimś

    Wiesz co jest od zawsze uniwersalnym wskaźnikiem gdzie jest lepiej?
    Kierunek spierdalania ludzi. Dawno temu PZPR mówiła ludowi, że zachód to
    zgnilizna i upadek. A lud spierdalał na ten zachód przez morza i mury,
    porywając samoloty i kajaki.

    Teraz tacy jak ty piewcy wolności pierdolą jaki to koncentrak, nędza i
    więzienie w Eurolandzie. A lud z wolnych Egiptów, Tunezji, Ukrain,
    Czeczennii, Pakistanów i Indii masowo chce do koncentraka. I wali tu na
    tratwach, pod ciężarówkami - jak kto potrafi.

    Zrób im miejsce, chłopie. Jedź do Afryki. Albo na Grenlandię.

    --
    Nikanor

  • 18. Data: 2011-11-07 14:24:17
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-07 10:33, AZ pisze:
    > W WORDzie widzialem takie przypadki ktore po 8-10 razy zdawaly
    > teorytyczny...

    Oczywiscie wiesz ze wiekszosc egzaminatorow to emerytowani policjanci z
    drogowki i maja odgorny przykaz uwalania zdajacych, prawda? Pochwalasz
    zmiane przepisow bo masz prawko (chyba masz no nie?), gdybys nie mial
    robilbys w majty, gadalbys inaczej i juz stal w kolejce w WORDzie zanim
    kolejne debilne przepisy wejda w zycie.

    Tak jak Punge napisal "zajebista maszynka do robienia kasy". Jedna z
    wielu w Polsce ku uciesze urzednikow panstwowych i administracji.

    Pzdr

    PS: Z dzialki prawniczej - prokurator rejonowy, 39 lat - 14 000zl
    miesiecznie a tyle sie "narobi" pijac kawke ze glowa mala, o
    wynagrodzeniach sedziow to juz nawet nie bede pisal. Dziadki z WORDU tez
    niemalo "zarabiaja" a teraz pewnie dostana podwyzki...
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 19. Data: 2011-11-07 14:31:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, marider <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zmiane przepisow bo masz prawko (chyba masz no nie?), gdybys nie mial
    > robilbys w majty, gadalbys inaczej i juz stal w kolejce w WORDzie zanim

    W ogole wiesz co czytasz i o czym rozmawiasz czy tak tylko sobie
    radosnie pierdolisz? Co ma emerytowany policjant egzaminator do testow
    teorytycznych? Gadanie, ze egzaminatorzy to chuje bo uwalaja na byle
    pierdolce bylo od dawna, nawet jak ja zdawalem i zdalem za pierwszym
    razem.

    Nie mowie tez ze mamy super system szkolenia kierowcow i egzaminowania
    ale jestem za elminowaniem przypadkow ktore wybitnie nie radza sobie z
    jazda.

    http://www.youtube.com/watch?v=rUHRifYXjcg tu masz przyklad takiej
    osoby.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-11-07 16:20:49
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 311 roku bieżącego, Roger from Cracow zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > jednak praktyka i doświadczenie. Niech coś zrobią z egzaminami
    > praktycznymi i nauką jazdy... a wkuwanie przepisów zostawią w spokoju

    Nie masz racji, skoro ktoś nie daje rady nauczyć się teorii na tyle
    żeby zdać za pierwszym maks za drugim razem (mówię o starej teorii) i
    podchodzi nasty raz do niej to znaczy, że ma zbyt mało pod kopułą, żeby
    jeździć... czymkolwiek. jakim cudem ma potem taki człowiek przewidywać
    z wyprzedzeniem sytuacje na drodze czy planować trochę więcej niż na
    sekundę do przodu ?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl