eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTransalp 2001- co sprawdzic
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2011-11-05 20:25:28
    Temat: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: "=Mich=" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Byłem dziś spojrzeć na transalpa 2001. Sprzęt nie picowany (to tu,to tam coś
    zarysowane), na liczniku 50kkm.
    Pali od "kopa", na pierwszyrzut oka wszystko OK ( ideła to nie jest, ale
    zdaje sobie sprawe). Widocznych wycieków brak.
    Pierwszy i drugi bieg wchodząze słyszalnym "klikiem".
    Zarejestrowany w Polsce, sprowadzony z Irlandii, ale na tabliczce, na ramie
    ma jakis wpis "Italy" (no chodzi o Włochy).
    Czy są jakieś elementy, nad ktorymi trzeba poświęcić wiecej czasu?

    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2011-11-05 22:41:06
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-05 21:25, =Mich= pisze:

    > Byłem dziś spojrzeć na transalpa 2001.

    Siema,

    dobry wybór, choć mi osobiście bardziej podoba się 600, ale co nowszy
    sprzęt, to nowszy. Zresztą gust nie podlega dyskusji.

    > Zarejestrowany w Polsce, sprowadzony z Irlandii, ale na tabliczce, na
    > ramie ma jakis wpis "Italy" (no chodzi o Włochy).

    To normalne, bo od '97 produkcja z Japonii została przeniesiona do Włoch.

    > Czy są jakieś elementy, nad ktorymi trzeba poświęcić wiecej czasu?

    Ogólnie rzecz biorąc, to cholernie trwałe motocykle, zwłaszcza silniki
    mają bardzo trwałe, choć nie należą do najszybszych, ale to nie jest
    najważniejsze w przeprawowych turystykach... ;)

    Zdejmij plastiki, obejrzyj ramę, lagi, itp. typowe dla każdego motocykla
    ważne miejsca, jeśli nie ma nic niepokojącego, to negocjuj cenę i...
    ruszaj na szlak!! Trampki w tych rocznikach już dawno miały
    wyeliminowane (nieliczne) słabe punkty, więc ważny jest tylko i
    wyłącznie stan techniczny.
    Polecam nasze forum - www.transalpclub.pl to jest kopalnia wiedzy...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97


  • 3. Data: 2011-11-06 00:42:42
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-05 23:41, falco pisze:
    > Polecam nasze forum - www.transalpclub.pl to jest kopalnia wiedzy...

    Ja tam sie nie znam na trampkach ale mnie niebosieznie wk... wibracje
    kierownicy i trzepotanie przy ok 4-5 tys obr przez te gumowe podkladki
    czy cos co tam ma pod mocowaniami jak mialem "przyjemnosc" przejechac
    tym ze 100km gdy ciagnelismy Transalpa dla kumpla swiezo po zakupie pod
    Opolem czy Wroclawiem ;)

    Ale silniki rzeczywiscie musza byc OK skoro lata po Albaniach, Marokach
    i takie tam..

    Dla mnie bylo to dosc ciekawe przezycie z jazdy.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki


  • 4. Data: 2011-11-06 09:08:26
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-06 01:42, marider pisze:

    > Ja tam sie nie znam na trampkach ale mnie niebosieznie wk... wibracje
    > kierownicy i trzepotanie przy ok 4-5 tys obr przez te gumowe podkladki
    > czy cos co tam ma pod mocowaniami

    Ja na innych motocyklach w ogóle się nie znam... ;) a Trampka wciąż się
    uczę, ale nie wiem o jakich wibracjach (i przy jakich prędkościach)
    mówisz. Jeśli powyżej 130, to owszem, wtedy ze względu na jego wysokość
    i nie oszukujmy się niezbyt dopasowaną sylwetkę do szybkiej jazdy po
    autostradzie wyczuwa się wyraźne wibracje motocykla. Jednak ja bardziej
    cxzuję na podnóżkach czy wysokiej szybie (z deflektorem), na kierownicy
    czy dłoniach nie mam charakterystycznego mrowienia. Wszystko zależy też
    od stanu motocykla...

    Sam uwielbiam jeździć (po twardym) z prędkościami ok. 120, wtedy jest
    jeszcze spokój a i tak w miarę szybko przemieszczam się tam gdzie chcę.
    Owszem szybciej też jeżdżę na "autostradach", ale to już nie ten komfort
    a właściwie jego brak. Trampek jak to już było wiele razy udowodnione w
    przeróżnych testach (konstrukcja robiona od ok. 20 lat) w żadnej próbie
    (teren, asfalt, itp.) nie jest mistrzem, ale za to w każdych, dosłownie
    każdych warunkach otrzymuje bardzo mocną "czwórkę" (w starej skali, gdy
    piątka była szczytem marzeń w mojej podstawówce... ;) )

    Jak dla mnie, ideałem byłoby pokonywanie typowych autostrad ze spokojem
    przy 140, ale wszystko jest sprawą kompromisu. Jak chcesz szybki
    motocykl, typowy na asfalt, to zapomnij o Trampku, jak kręci Cię zjazd
    na boczne drogi, w miarę przyzwoite pokonywanie asfaltów dalekie podróże
    czy od czasu do czasu "szaleństwo" na miękkim, to będzie strzał w 10.

    Przy podróżowaniu w 2 osoby zdecydowanie za mało mocy, co potwierdza
    bardzo dużo osób, ja się nie wypowiadam, bo... dla motocykl jest 1
    osobowy... ;)

    To typowy osiołek, nie jest zbyt szybki, nie powala urodą, ale poradzi
    sobie wszędzie bez względu na nawierzchnię czy nawet jej kompletny
    brak... ;)

    > Ale silniki rzeczywiscie musza byc OK skoro lata po Albaniach, Marokach
    > i takie tam..

    Niezbyt mocny, w 600 zamyka się w 5, chyba, że chcesz dzidować, to
    wciągnie więcej (650 chla ok. litra więcej)
    Cholernie trwały i bardzo prosty w obsłudze z dużymi przebiegami do
    rożnych regulacji czy zmian oleum. Dla przykładu zawory 24tys, olej
    12tys, co jest też ważne, bo mało upierdliwe (i niedrogie!!).


    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97


  • 5. Data: 2011-11-07 11:48:52
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: "revell" <@poczta.tio.pl>

    czołem
    Z większością się zgadzam, ale

    > nie powala urodą,

    tu bedę polemizował ;)
    Jak wyjeżdżam przed dom i odstawiam na chwilę moto żeby furtkę zamknąć to
    zdarza się, że zatrzymuję się na chwilę przyglądając sie transalpowi bo mi
    się podoba :)

    --
    pozdrawiam
    tomek
    600



  • 6. Data: 2011-11-07 12:00:34
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-07 12:48, revell pisze:

    > Jak wyjeżdżam przed dom i odstawiam na chwilę moto żeby furtkę zamknąć to
    > zdarza się, że zatrzymuję się na chwilę przyglądając sie transalpowi bo mi
    > się podoba :)

    hehehe, mi też (mój) T.Apacz się podoba najbardziej... ;) ale nie ma co
    ukrywać, że są ładniejsze (choć nie tak uniwersalne) motocykle...

    Gdyby moja ulubiona Estrellka (czy W650) posiadał/a możliwości Trampka
    byłbym (podwójnie) zadowolony... ;)

    A tak na poważnie, to obecna 700 baaardzo mi się podoba!!



    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97


  • 7. Data: 2011-11-08 08:20:05
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: "marcinu" <m...@w...pl>


    Użytkownik "revell" <@poczta.tio.pl> napisał w wiadomości
    news:4eb7c5a3$0$5802$65785112@news.neostrada.pl...
    > tu bedę polemizował ;)
    > Jak wyjeżdżam przed dom i odstawiam na chwilę moto żeby furtkę zamknąć to
    > zdarza się, że zatrzymuję się na chwilę przyglądając sie transalpowi bo mi
    > się podoba :)

    Mam to samo z moją cbf, czasem ją nawet z czułością poklepię ;)

    Pozdrawiam

    Marcin
    cbf600n



  • 8. Data: 2011-11-08 22:07:45
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-08 09:20, marcinu pisze:

    > Mam to samo z moj? cbf, czasem j? nawet z czu?o?ci? poklepi? ;)

    Nadejdzie ten dzien ze zasmakujesz w kobietach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X


  • 9. Data: 2011-11-09 07:29:45
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisała rzekomo news:j9c97l$a4j$3@inews.gazeta.pl
    > Nadejdzie ten dzien ze zasmakujesz w kobietach.

    Albo facetach. Przy motocyklach zawiazuja sie tez i meskie przyjaznie. (:
    Zaczalbym od czestszego sprawdzania oleju na miescie. Zawsze pomagalo.


    --
    Jasio
    etz vfr
    Rock is dead. Long life paper and scissors.



  • 10. Data: 2011-11-09 09:25:44
    Temat: Re: Transalp 2001- co sprawdzic
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-09, Jasio <b...@g...pl> wrote:
    >
    > Albo facetach. Przy motocyklach zawiazuja sie tez i meskie przyjaznie. (:
    > Zaczalbym od czestszego sprawdzania oleju na miescie. Zawsze pomagalo.
    >
    Ja tam zawsze kucam.

    PS. Dojszla ta srupka?
    --
    Artur
    ZZR 1200

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: