  • 51. Data: 2011-11-08 22:07:37
    Temat: Re: Polsza i prawo jazdy
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kakmar"
    >Tajest, wiesz zwykle nie che mi się gadać z kimś kto dyskutuje ze zdaniem
    >wyrwanym z kontekstu.

    Wyrwanym? Naucz się pisać po polsku. Zamiast przecinka powinna być
    kropak. To po pierwsze. Po drugie, twoje uzasadnienia "bo ja nie mogę
    zap.*ać" mnie zupełnie nie interesują. Żeby było bardziej dosadnie - te
    ronda są właśnie po to, żeby nie zap.*ać.

    >Przeca napisałem że pewnie tak. Ale pomyślałem że możesz jednoznacznie
    >i bezdyskusyjnie wykazać swoją rację. Remont sporego kawałka DK7 i DK8,
    >o którym wspominałem, przebiegał w ten sposób, że na 7 najpierw ruch
    >odbywał się po starej drodze, z dziurami i koleinami po kilka cm.
    >Potem oddano jedną nową jezdnię i dalej był to ruch w dwie strony, bo
    >na starej, budowano nową. Wystarczy że znajdziesz odpowiednie daty i dane
    >i już. DK8 była w lepszym stanie niż 7, ale też może się nada.

    No tak. Jeśli w ten sposób chcesz przeprowadzać "dowody" statystyczne,
    to ja się nie dziwię.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 52. Data: 2011-11-09 17:43:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Punge" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > żółtych gaciach, w kasku z jakimiś atestami, włączonymi światłami w
    > słoneczny dzień. Ile jeszcze brakuje do przymusu, jeżdżenia w
    > specjalnych ochraniaczach i w wyznaczonych miesiącach ?
    > A PJ i tak nie ma sensu, skoro rowerem czy skuterem można włączyć się
    > do ruchu bez tego. Myślisz, że w jakikolwiek sposób, ilość pytań na
    > egzaminie ma wpływ na bezpieczeństwo na drogach ? Przecież to WORD to
    > zajebista maszynka do robienia kasy - nic więcej. Forma w jakiej
    > istnieje to tylko urzędniczy mechanizm do dojenia niewolników.

    Masz w 100% rację. 99% uczących jeździć nie ma pojęcia o jeżdżeniu.
    Podejrzewam, że 90% z nich nie zdało by egzaminu teoretycznego na PJ. Powiem
    więcej - pewnie większość egzaminatorów-starych chui by nie zdało. Cała
    banda skurwysynów żywi się i to całkiem nieźle na tym całym biznesie jakim
    jest prawo jazdy. Ktoś kto ma dowód osobisty może zgodnie z polskim prawem
    jeździć po drogach publicznych rowerem. Więc po jakiego chuja jest PJ????
    Dlaczego ten z dowodem bie mając pojęcia o PORD ma być bezpieczny a ten z PJ
    nie? Dlaczego ten z rowerem nie musi miec OC, a ten z motorowerem musi?
    Przecież to jawna gra w chuja...

    --
    Grzybol

  • 53. Data: 2011-11-12 21:16:15
    Od: rzcqy <rzcqy@_NOSPAM_jadamspam.pl>

    Jako początkujący w temacie motorów zacząłem od prawka (a nie jak co
    poniektórzy od zakupu moto, chociaż przez chwilę myślałem, aby nabyć
    motorek zanim nabędę uprawnienia). Jak będzie wyglądać sytuacja od nowego
    roku z kat. A - mam już za sobą zdaną teorię (27-go września), a z
    praktyką mogę nie zdążyć w tym roku przez zimę. Egz. praktyczny pewnie
    będzie wznowiony jak śniegi puszczą tj ok kwietnia. I co wtedy? Teoria mi
    przepada? Zdaję dalej na starych/nowych zasadach? Jeśli na nowych zasadach
    to po egzaminie dostaję A1? Czy wiek 31 L ma tutaj jakieś znaczenie?

  • 54. Data: 2011-11-13 19:17:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-07 10:33, AZ pisze:

    > Wiesz, trudniej bedzie sie nauczyc 3000 pytan/odpowiedzi zamiast 527 ;-)
    > W WORDzie widzialem takie przypadki ktore po 8-10 razy zdawaly
    > teorytyczny...

    cóż z tego,w końcu sieroty zdały,wczoraj jedna pani zatrzymała się na
    środku ronda ponieważ z prawej jechały samochody..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 55. Data: 2011-11-13 19:27:29
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 13-11-2011 o 20:17:06 Monster <a...@o...pl> napisał(a):

    > cóż z tego,w końcu sieroty zdały,wczoraj jedna pani zatrzymała się na
    > środku ronda ponieważ z prawej jechały samochody..

    Może miały pierwszeństwo?

    --
    Nikanor

  • 56. Data: 2011-11-13 19:30:16
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-13 20:27, Nikanor pisze:

    > Może miały pierwszeństwo?

    Z tego co pamiętam najbliższe i jedyne w Europie rondo tego typu jest
    w Paryżewie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 57. Data: 2011-11-13 19:46:27
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Monster"
    Z tego co pamiętam najbliższe i jedyne w Europie rondo tego typu jest
    w Paryżewie:-)

    Tam jest to spowodowane ruchem dwukierunkowym na rondzie - w Berlinie tez
    chyba jest takie rondo.

    Jacek Sawa

  • 58. Data: 2011-11-14 10:47:43
    Od: m0rt1 <mortician[REM.ME]@mud.pl>

    Nikanor <n...@g...pl> wrote:
    > Dnia 07-11-2011 o 00:18:33 marider <2...@g...pl> napisaB(a):

    miny-wywolaly-poploch-wsrod-kursantow-22415

    > No bd trudniejsze egzaminy teoretyczne. I co? Bardzo dobrze.Na ulicach
    > i tak ju| jest za du|o póBgBówków. Nie rozumiem z jakiego powodu panuje
    > przekonanie, |e prawo jazdy si nale|y ka|demu jak PESEL.

    Nie, żebym zaraz nie wywołał zbędnej dyskusji - ale (IHMO) posiadanie
    papierka swiadczy tylko i wyłącznie o zdaniu egzaminu - co z
    umiejetnosciami czy tez mysleniem mało ma wspólnego*; po drugie - zawsze
    praktycznie można jeździć bez... na własne ryzyko

    *tj. Istnieją tzw. podstawy, czego nie nazywam umiejetnosciami.

    --
    Rgrds., m0rT1 //a.k.a. Blazej