  • 1. Data: 2011-11-06 23:18:33
    Temat: Polsza i prawo jazdy
    Od: marider <2...@g...pl>

    Widzieliscie kolejny wymysl "gory"?

    http://www.hotmoney.pl/artykul/prawo-jazdy-nowe-egza
    miny-wywolaly-poploch-wsrod-kursantow-22415

    Niedlugo trzeba bedzie jezdzic w oczojebnych czapeczkach i koszulkach z
    315 pozwoleniami za ktore trzeba bedzie oczywiscie zaplacic danine do
    budzetu... Do czego ten kraj zmierza? :/ (pytanie retoryczne)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 2. Data: 2011-11-07 05:41:10
    Temat: Re: Polsza i prawo jazdy
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 07-11-2011 o 00:18:33 marider <2...@g...pl> napisał(a):

    > Widzieliscie kolejny wymysl "gory"?
    >
    > http://www.hotmoney.pl/artykul/prawo-jazdy-nowe-egza
    miny-wywolaly-poploch-wsrod-kursantow-22415
    > ... Do czego ten kraj zmierza? :/ (pytanie retoryczne)

    No będą trudniejsze egzaminy teoretyczne. I co? Bardzo dobrze. Na ulicach
    i tak już jest za dużo półgłówków. Nie rozumiem z jakiego powodu panuje
    przekonanie, że prawo jazdy się należy każdemu jak PESEL.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350-na sprzedaż]

  • 3. Data: 2011-11-07 07:36:40
    Od: Punge <r...@g...com>

    On 7 Lis, 00:18, marider <2...@g...pl> wrote:
> [...]
    > 315 pozwoleniami za ktore trzeba bedzie oczywiscie zaplacic danine do
    > budzetu... Do czego ten kraj zmierza? :/ (pytanie retoryczne)

    Do tego gdzie inne kraje eurokołchozu - czarnej dziury. Ciężko się
    żyje ze świadomością co się dzieje dookoła. Niestety ciemny lud
    potrzebuje bata nad głową, tak jak kiedyś niewolnik swojego Pana, bo
    bez niego nie poradziłby sobie. Tyle, że ja chce być wolny - i mi to
    wszytko nie pasuje!

  • 4. Data: 2011-11-07 08:04:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-06, marider <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    > 315 pozwoleniami za ktore trzeba bedzie oczywiscie zaplacic danine do
    > budzetu... Do czego ten kraj zmierza? :/ (pytanie retoryczne)

    Ale o co Ci chodzi? Zmniejszy sie ilosc sierot niezdolnych do jazdy po
    drogach. Tylko sie cieszyc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-11-07 08:05:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, Punge <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > potrzebuje bata nad głową, tak jak kiedyś niewolnik swojego Pana, bo
    > bez niego nie poradziłby sobie. Tyle, że ja chce być wolny - i mi to

    Ale czy ktos zabrania Ci zdawac PJ?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-11-07 08:49:25
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 07 Nov 2011 08:36:40 +0100, Punge <r...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > potrzebuje bata nad głową, tak jak kiedyś niewolnik swojego Pana, bo
    > bez niego nie poradziłby sobie. Tyle, że ja chce być wolny - i mi to

    Somalia czeka, tam Cię żadne państwo nie będzie uciskać. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 7. Data: 2011-11-07 08:55:05
    Od: Punge <r...@g...com>

    On 7 Lis, 09:05, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ale czy ktos zabrania Ci zdawac PJ?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Dobra cztery posty na rok to za wiele. Szkoda czasu wdawać się w
    dyskusje :P

    Pisałem bardziej globalnie. Nie chce jeździć w jaskrawej koszulce i
    żółtych gaciach, w kasku z jakimiś atestami, włączonymi światłami w
    słoneczny dzień. Ile jeszcze brakuje do przymusu, jeżdżenia w
    specjalnych ochraniaczach i w wyznaczonych miesiącach ?

    A PJ i tak nie ma sensu, skoro rowerem czy skuterem można włączyć się
    do ruchu bez tego. Myślisz, że w jakikolwiek sposób, ilość pytań na
    egzaminie ma wpływ na bezpieczeństwo na drogach ? Przecież to WORD to
    zajebista maszynka do robienia kasy - nic więcej. Forma w jakiej
    istnieje to tylko urzędniczy mechanizm do dojenia niewolników.

  • 8. Data: 2011-11-07 09:06:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, Punge <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > słoneczny dzień. Ile jeszcze brakuje do przymusu, jeżdżenia w
    > specjalnych ochraniaczach i w wyznaczonych miesiącach ?

    A gdzie pisze cos o jaskrawych koszulkach? To wymysl maridera.
    Przeczytales w ogole to co podlinkowal?

> [...]
    > zajebista maszynka do robienia kasy - nic więcej. Forma w jakiej
    > istnieje to tylko urzędniczy mechanizm do dojenia niewolników.

    Oczywiscie. Ci co aktualnie zdaja po 15 razy z nowymi przepisami po 30
    razach odpuszcza albo skonczy sie kasa na egzaminy. Sorry, ale jezeli
    ktos nie potrafi zdac egzaminu teorytycznego to znaczy ze ma z czyms
    problem i niekoniecznie bedzie bezpieczny na drodze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-11-07 09:26:48
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Uzytkownik "AZ"

    > Ale o co Ci chodzi? Zmniejszy sie ilosc sierot niezdolnych do jazdy po
    > drogach. Tylko sie cieszyc.

    Chyba zartujesz? Naucza sie nowych odpowiedzi na pamiec i w czym problem?
    Natomiast podobalby mi sie pomysl, aby przed wydaniem zaswiadczenia o
    zakanczeniu kursu - kursant taki musial przejechac jakas krotka traske bez
    intsruktora (samodzielnie - jakos na motocyklu zazwyczaj jezdza sami, autem
    juz nie). Mysle, ze troche by to obudzilo panow instruktorow samochodowych i
    zanim pusciliby takiego delikwenta samodzielnie, to by sie tysiac razy
    zastanowili, czy na pewno da rade i im auta nie rozbije.

    --
    ania

  • 10. Data: 2011-11-07 09:33:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-07, ania <a...@t...kropka.pl> wrote:

    > Chyba zartujesz? Naucza sie nowych odpowiedzi na pamiec i w czym problem?

    Wiesz, trudniej bedzie sie nauczyc 3000 pytan/odpowiedzi zamiast 527 ;-)
    W WORDzie widzialem takie przypadki ktore po 8-10 razy zdawaly
    teorytyczny...

    --
    Artur
    ZZR 1200