eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolskie drogi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 84

  • 21. Data: 2010-03-27 09:57:10
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hojjkn$bbh$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >W dniu 2010-03-26 20:58, Ghost pisze:
    >>> Głupiś - pokryje na 100 % ubezpieczyciel ... który hajs ściągnie z
    >>> idiotów :)
    >>
    >> No, komornik do konca zycia nie uzbiera.
    >
    > Komornik to uzbiera

    Nie na droge.


  • 22. Data: 2010-03-27 10:36:41
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>


    > Czyli "widzialem znak 10t, ale specjalnie wolno jechalem i myslalem ze
    > sie schowa"
    Było _t_ zamalować :)

    Pzd.
    Irek.N.


  • 23. Data: 2010-03-27 11:12:19
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    J.F. pisze:
    > On Fri, 26 Mar 2010 21:42:07 +0100, PaPi wrote:
    >>> Nasuwaja mi sie dwa pytania:
    >>> -co to musi byc za droga zeby tak sie stalo ?
    >> Obojetnie jaka. Przejazd osi tira zaladowanego do dopuszczalnego ciezaru
    >> wywiera nacisk na nawierzchnie 115kN. Wplyw na nawierzchnie jaki wywiera
    >> przejazd takiej osi rowny jest przejazdowi okolo miliona osi pojazdow
    >> osobowych.
    >
    > No ale przeciez zwykla ubita gliniasta ziemia wytrzyma nacisk kola
    > ciezarowki.
    > Zeby tak sie zapasc, to albo pod asfaltem musi byc pustka, albo jakies
    > bloto ..
    >
    >> Dlatego tak wazna powinna byc kontrola dopuszczalnego obciazenia
    >> pojazdow ciezarowych gdyz przeladowane ciezarowki to glowna przyczyna
    >> zniszczen nawierzchni w Polsce.
    >
    > Na A4 Wroclaw-Opole kolein jeszcze nie ma. I dziur nie ma.
    >

    TIRy na tory i po problemie. Ale w tym kraju jak zwykle panuje niedasizm.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627


  • 24. Data: 2010-03-27 12:00:41
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 11:12:19 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >J.F. pisze:
    >>> Dlatego tak wazna powinna byc kontrola dopuszczalnego obciazenia
    >>> pojazdow ciezarowych gdyz przeladowane ciezarowki to glowna przyczyna
    >>> zniszczen nawierzchni w Polsce.
    >>
    >> Na A4 Wroclaw-Opole kolein jeszcze nie ma. I dziur nie ma.
    >>
    >TIRy na tory i po problemie. Ale w tym kraju jak zwykle panuje niedasizm.

    Ale po co ? Wystarczy drogi normalnie zrobic, tzn porzadnie, jak widac
    da sie.

    A te tiry na torach to mialy ruszyc - ktos wie co z tego wyszlo ?

    J.



  • 25. Data: 2010-03-27 12:05:38
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 09:47:17 +0100, Ghost wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>Uhm, a jakby przejechali po lezacym czlowieku tez niedbalstwo?
    >>Jak zezna przy tym "widzialem ze lezy, ale specjalnie wolno jechalem i
    >>myslalem ze sie cofnie", to sad ma szerokie mozliwosci :-)
    >
    >Czyli "widzialem znak 10t, ale specjalnie wolno jechalem i myslalem ze sie
    >schowa"

    Zawsze moze stwierdzic ze uwazal iz to jakis zart drogowcow, jakich
    wiele na drodze :-)

    Albo ze droga byla tak dziurawa ze patrzyl sie na jezdnie i nie
    zauwazyl znaku :-)

    J.




  • 26. Data: 2010-03-27 13:00:38
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-26, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > Cavallino napisał(a):
    >> Przecież nie mieli w zamiarze rozrycia asfaltu.
    > Jasne, w Twoim myśleniu.
    >
    > Tam obowiązuje zakaz ruchu pojazdów o rzeczywistej masie
    > całkowitej powyżej 10 ton.
    > Jak się okazało, każdy z pojazdów przewoził ponad 25 ton
    > ładunku.

    Czyli ważyli po czterdzieści ton.

    Krzysiek Kiełczewski


  • 27. Data: 2010-03-27 13:05:12
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-27, Papkin <s...@s...net> wrote:

    > Teraz wybieraja 50cm ziemi i rozne warstwy ukladaja pod przyszla droga, piasek,
    > zwir itd. To ma jakis sens a ziemia na asfalcie - obrazek wyzej.

    Ma też drugi sens: w gminie będzie pięc kiometrów asfaltu, a nie
    trzydzieści. A do obsługi ruchu lokalnego nie jest potrzebna droga
    wytrzymująca tiry.

    Krzysiek Kiełczewski


  • 28. Data: 2010-03-27 18:05:35
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ogprq5hl6lp6qgpfloja2g0m9of2ik382f@4ax.com...
    > On Sat, 27 Mar 2010 09:47:17 +0100, Ghost wrote:
    >>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>>Uhm, a jakby przejechali po lezacym czlowieku tez niedbalstwo?
    >>>Jak zezna przy tym "widzialem ze lezy, ale specjalnie wolno jechalem i
    >>>myslalem ze sie cofnie", to sad ma szerokie mozliwosci :-)
    >>
    >>Czyli "widzialem znak 10t, ale specjalnie wolno jechalem i myslalem ze sie
    >>schowa"
    >
    > Zawsze moze stwierdzic ze uwazal iz to jakis zart drogowcow, jakich
    > wiele na drodze :-)

    "widzialem ze lezy, ale pomyslalem, ze to jakis zart, jakich wiele na drodze
    "

    > Albo ze droga byla tak dziurawa ze patrzyl sie na jezdnie i nie
    > zauwazyl znaku :-)

    Wiekszosc drog jest dziurawa przez takich bucow wlasnie.


  • 29. Data: 2010-03-27 18:08:00
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:09prq5dqhp4mo4rfbg0fag5n8vt52j0l30@4ax.com...
    > On Sat, 27 Mar 2010 11:12:19 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >>J.F. pisze:
    >>>> Dlatego tak wazna powinna byc kontrola dopuszczalnego obciazenia
    >>>> pojazdow ciezarowych gdyz przeladowane ciezarowki to glowna przyczyna
    >>>> zniszczen nawierzchni w Polsce.
    >>>
    >>> Na A4 Wroclaw-Opole kolein jeszcze nie ma. I dziur nie ma.
    >>>
    >>TIRy na tory i po problemie. Ale w tym kraju jak zwykle panuje niedasizm.

    Glownie dlatego, ze na torach TiRy musialyby trzymac parametry zaladunku.

    > Ale po co ? Wystarczy drogi normalnie zrobic, tzn porzadnie, jak widac
    > da sie.

    Ale po co? Wystarczy, zeby TiRy mialy taka mase jak wpisane.


  • 30. Data: 2010-03-28 17:04:31
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Mar 2010 21:00:34 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    >Tam obowiązuje zakaz ruchu pojazdów o rzeczywistej masie
    >całkowitej powyżej 10 ton.

    W szczególnych przypadkach nie obowiązuje.

    >Jak się okazało, każdy z pojazdów przewoził ponad 25 ton
    >ładunku.

    Może to był ten właśnie przypadek?


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    http://chomikuj.pl/?page=146767 http://bitnova.info/?p=495699
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 9


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: