  • 1. Data: 2009-10-12 10:45:57
    Temat: Formularze - INPUT file i automatyczne wysyłanie
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Siedzę i jakoś nic nie moge wymyślic a potrzebuję taką rzecz: Mam
    formularz w którym mam tylko jedno pole do wysyłania plików. Jak
    zrobić aby po wybraniu pliku formularz automatycznie został przesłany?
    Próbowałem robić używając onchange ale wywala mi błąd JS i nic się nie
    dzieje.
    Wygląda to tak:
    <form method="post" id="wyslij_logo">
    <input type="file" name="filelogo" onchange="document.getElementById
    ('wyslij_logo').submit();" />
    </form>

    Będę wdzięczny za pomoc

    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2009-10-12 11:28:05
    Od: alianora <a...@g...pl>

    Slawomir pisze:
> [...]
    > zrobić aby po wybraniu pliku formularz automatycznie został przesłany?
    > Próbowałem robić używając onchange ale wywala mi błąd JS i nic się nie

    Szklana kula pękła i nie da się naprawić.
    Jaki błąd wyskakuje?

    Pozdr.
    MK

  • 3. Data: 2009-10-12 11:37:12
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    > Szklana kula pękła i nie da się naprawić.
    > Jaki błąd wyskakuje?

    Wyskakuje "obiekt nie obsługuje tej właściwości lub metody" Na mój
    rozum to tak jakby do pola typu file nie można było zastosować
    onchange.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 4. Data: 2009-10-12 11:55:56
    Od: alianora <a...@g...pl>

    Slawomir pisze:

    > Wyskakuje "obiekt nie obsługuje tej właściwości lub metody" Na mój
    > rozum to tak jakby do pola typu file nie można było zastosować
    > onchange.

    A na mój rozum i moje przeglądarki (FF, Opera, Safari i IE8) można.
    Szukałbym problemu gdzie indziej.

    Pozdr.
    MK

  • 5. Data: 2009-10-12 11:58:29
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 12 Paź, 13:55, alianora <a...@g...pl> wrote:

    > A na mój rozum i moje przeglądarki (FF, Opera, Safari i IE8) można.
    > Szukałbym problemu gdzie indziej.

    No dobrze, ale gdzie może być problem w tak krótki kodzie:

  • 6. Data: 2009-10-12 12:05:21
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 12 Paź, 13:58, Slawomir <g...@v...pl> wrote:
> [...]
    Miałeś rację. Błąd nie jest w kodzie a raczej w miejcu w jakim jest
    ten kod.
    Bardzo dziękuję za pomoc.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 7. Data: 2009-10-12 12:10:35
    Od: alianora <a...@g...pl>

    Slawomir pisze:

    > Miałeś rację. Błąd nie jest w kodzie a raczej w miejcu w jakim jest
    > ten kod.

    To jeszcze napisz dla potomności dokładnie co było nie tak.

    Pozdr.
    MK

  • 8. Data: 2009-10-12 12:22:24
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 12 Paź, 14:10, alianora <a...@g...pl> wrote:

    > To jeszcze napisz dla potomności dokładnie co było nie tak.

    W sumie durnowaty błąd bo mam dość zlożony formularz i w smarty z
    rozpędu zagnieździłem formularze.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 9. Data: 2009-10-12 12:47:07
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    On 12 Paź, 08:22, Slawomir <g...@v...pl> wrote:
> [...]
    A jednak to nie to, Poza moim formularzem działa ale jak wstawiam w
    formularz <input type="file" name="filelogo"
    onchange="document.getElementById
    ('id_formularz').submit();" /> to dalej to samo i cholera wie co.
    W konsoli błędów FF dostaję coś takiego: Błąd: document.getElementById
    ("id_formularz").submit is not a function
    Oczywiście id_formularz to id całego formularza bo dla niego powinno
    być wywołane submit.
    Nie wiem może to coś z smarty albo HTML_QuickForm

    pozdrawiam
    Sławek

  • 10. Data: 2009-10-12 12:52:18
    Od: alianora <a...@g...pl>

    Slawomir pisze:

> [...]
    > być wywołane submit.
    > Nie wiem może to coś z smarty albo HTML_QuickForm

    Sprawdzałeś poprawność generowanego HTMLa?
    http://validator.w3.org

    Nie dublujesz przypadkiem ID formularza?

    Pozdr.
    MK