  • 41. Data: 2013-04-05 13:46:43
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > i wyszło szydło z worka... tfu cham z szufela...

    Ta jest, prawdziwe chamidlo, podobno z szufeli :)
    Bywaja zdarzenia, w ktorych trzeba byc "chamem" zamiast dupkiem bez jaj.

    sz.

  • 42. Data: 2013-04-05 14:41:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 13:46:43 +0200 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Ta jest, prawdziwe chamidlo, podobno z szufeli :) Bywaja zdarzenia, w
    > ktorych trzeba byc "chamem" zamiast dupkiem bez jaj.

    keyboard warrior :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2013-04-05 14:42:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 10:41:45 +0000 osobnik zwany kakmar
    napisał:

    > Dostałeś konkretne argumenty i odpowiadasz demagogią, dlaczego? Bo można
    > dyskutować jedynie ze względną sprawiedliwością samosądu?

    jakie argumenty? To, ze komuś się nie podoba system sądowniczy to jest
    argument? Czyli jak mi się niespodoba twoja facjata to mogę cię
    zastrzelić? Bo to jest argument na tym właśnie poziomie. Pojedź sobie do
    Somalii. tam to tak właśnie działa. Raj korwinistów.

  • 44. Data: 2013-04-05 14:58:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@e...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ta jest, prawdziwe chamidlo, podobno z szufeli :)
    > Bywaja zdarzenia, w ktorych trzeba byc "chamem" zamiast dupkiem bez jaj.

    Być może.
    Ale czy taką sytuacją jest rozmowa w usenecie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 45. Data: 2013-04-05 15:06:13
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 14:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail b...@e...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Być może.
    > Ale czy taką sytuacją jest rozmowa w usenecie?

    To bez znaczenie, ale "można się opalać w blasku jego zajebistości."
    ;)

  • 46. Data: 2013-04-05 15:09:39
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 14:42, masti pisze:

> [...]
    > zastrzelić? Bo to jest argument na tym właśnie poziomie. Pojedź sobie do
    > Somalii. tam to tak właśnie działa. Raj korwinistów.

    Ty przeczytałeś choć jedno zdanie wypowiedziane przez JKM?
    Z wypowiedzi wnioskuje, że nie.
    Raj korwinistów jest tam gdzie prawo jest precyzyjne, dotyczy tylko
    podstawowych obszarów życia i jest natychmiast i bezwzględnie egzekwowane.
    Somalia raczej się nie łapie.

  • 47. Data: 2013-04-05 15:25:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 15:09:39 +0200 osobnik zwany nazgul
    napisał:

    > Ty przeczytałeś choć jedno zdanie wypowiedziane przez JKM? Z wypowiedzi
    > wnioskuje, że nie.

    owszem. Podejrzewam, ze znam go dużo dlużej niz większość jego wyznawców
    żyje.

    > Raj korwinistów jest tam gdzie prawo jest precyzyjne, dotyczy tylko
    > podstawowych obszarów życia i jest natychmiast i bezwzględnie
    > egzekwowane. Somalia raczej się nie łapie.

    raczej się łapie. Państwo nie wtrąca się w zycie obywateli.

  • 48. Data: 2013-04-05 15:44:04
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.04.2013 masti <g...@t...hell> napisał/a:

    > jakie argumenty?

    Zacytuję: "szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy", nie zgadzam się z tezą
    że jest sprawiedliwy, ma też inne potencjalne wady.

    Masz coś do powiedzienia? Czy na Twoim poziomie się nieda?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 49. Data: 2013-04-05 15:49:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 13:44:04 +0000 osobnik zwany kakmar
    napisał:

    > Zacytuję: "szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy", nie zgadzam się z
    > tezą że jest sprawiedliwy, ma też inne potencjalne wady.
    >
    > Masz coś do powiedzienia? Czy na Twoim poziomie się nieda?

    oczywiście moją odpowiedź wyciąłeś bo nie pasowała Ci do linii obrony?
    Sposób nie jest ani szybki, ani tani ani skuteczny. Chyba, ze chcesz
    szybko tanio i skutecznie wprowadzić całkowity chaos i sprowadzić nas do
    epoki kamienia łupanego.

  • 50. Data: 2013-04-05 15:53:51
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Być może.
    > Ale czy taką sytuacją jest rozmowa w usenecie?

    Dla troglodyty to zbyt skomplikowane pytanie, moze dupek bedzie wiedzial ?

    sz.