  • 51. Data: 2013-04-05 16:11:11
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-05 10:46, Artur Maśląg pisze:

> [...]

    Lepiej być troglodytą w pewnych sytuacjach niż ćwokiem. No ale cóż, ćwok
    zawsze będzie ćwokiem.

    > Cóż poradzić - np. pieszy wejdzie na przejście i jak w mniemaniu
    > takiego jednego z drugim im przeszkodzi (będą musieli zwolnić) to go
    > pobiją.

    Świetne porównanie. Pogratulować stanu umysłowego.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 52. Data: 2013-04-05 16:12:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 16:11:11 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Lepiej być troglodytą w pewnych sytuacjach niż ćwokiem. No ale cóż, ćwok
    > zawsze będzie ćwokiem.

    właśnie to swoim zachowaniem pięknie uzasadniasz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2013-04-05 16:26:37
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.04.2013 masti <g...@t...hell> napisał/a:
    > oczywiście moją odpowiedź wyciąłeś bo nie pasowała Ci do linii obrony?

    Litościwie ją pominąłem.

    > Sposób nie jest ani szybki, ani tani ani skuteczny.

    Bo?

    > Chyba, ze chcesz
    > szybko tanio i skutecznie wprowadzić całkowity chaos i sprowadzić nas do
    > epoki kamienia łupanego.

    Bo? Masz jakieś argumenty? Czy tylko przekonanie?

    Uważam samosąd za dość przestarzałą metodę rozwiązywania konfliktów,
    z perspektywy dzisiejszego postrzegania relacji w społeczeństwie.
    Niemniej nie sposób odmówić jej pewnych zalet w zestawieniu
    z ciągle niedoskonałym i powolnym, obecnie stosowanym systemem prawa
    i jego stosowania.

    I jak byś się nie napinał, to zawsze w każdym systemie, ostatecznym
    środkiem jest stosowanie przymusu bezpośredniego :)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 54. Data: 2013-04-05 16:29:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 14:26:37 +0000 osobnik zwany kakmar
    napisał:

    > Litościwie ją pominąłem.

    aha. Ale dalej się nie odniosłeś

    > Bo?

    bo nie jest.

    > Bo? Masz jakieś argumenty? Czy tylko przekonanie?

    skoro nie rozumiesz, że cywilizacja to równiez system prawny a nie
    walenie się pałami po łbie to juz nic nie poradzę

> [...]
    > nie sposób odmówić jej pewnych zalet w zestawieniu z ciągle
    > niedoskonałym i powolnym, obecnie stosowanym systemem prawa i jego

    ciekaw jestem jak Ci co się tak przechwalają zachowali by się mając w
    ręku broń a jeszcze bardziej widząc w tkim momencie wycelowana w siebie
    lufę. Bo gotów jestem się założyć, że posralibyście się w gacie ze
    strachu.

    > I jak byś się nie napinał, to zawsze w każdym systemie, ostatecznym
    > środkiem jest stosowanie przymusu bezpośredniego :)

    tylko jego zasady są różne.

  • 55. Data: 2013-04-05 17:11:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-05 16:12, masti pisze:

    > właśnie to swoim zachowaniem pięknie uzasadniasz.

    Ale o co Ci chodzi? Lubisz być dymany czy co? Twoja sprawa.

    Tylko dzięki takim ludziom jak Ty, takie półgłówki decydują się na takie
    niebezpieczne numery, bo wiedzą że tacy ludzie mogą im skoczyć.

    Ale gdyby po takim numerze, cwaniaczki zebrali porządne wpierdol i jedli
    posiłki przez pół roku przez rurkę, następnie wydaliby 20tyś na zęby, to
    do łba by im i im podobnym takie pomysły już nie przychodziły.

    Ale co ja gadam. Przecież zostaną dotkliwie ukarani przez nasz
    sprawiedliwy system sądowniczy, kilkoma miechami w zawiasach za ten napad
    i za te straty.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 56. Data: 2013-04-05 17:11:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-05 16:11, Krzysztof 45 pisze:

    > Lepiej być troglodytą w pewnych sytuacjach niż ćwokiem. No ale cóż, ćwok
    > zawsze będzie ćwokiem.

    Jakbyś tego nie nazwał to twoje zachowanie jest tego pięknym
    przykładem :)

    > Świetne porównanie.

    To skorzystaj i spróbuj się zastanowić do czego prowadzą metody
    przez Ciebie akceptowane i promowane.

  • 57. Data: 2013-04-05 17:13:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 17:11:23 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

> [...]

    > posiłki przez pół roku przez rurkę, następnie wydaliby 20tyś na zęby, to
    > do łba by im i im podobnym takie pomysły już nie przychodziły.

    tak tak odważniaku. Pojedź sobie do Somalii. tam to tak działa.
    Jakim prymitywem trzeba by by w ogóle myśleć o takich metodach. A
    potemjęczysz, że jest chamstwo na drogach? Powinieneś się cieszyć, że ktoś
    Ci tylko drogę zajechał. a mógł zabić.

  • 58. Data: 2013-04-05 17:14:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-05 16:29, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 14:26:37 +0000 osobnik zwany kakmar
    > napisał:
    (...)

    > tylko jego zasady są różne.

    To zostało oczywiście sprytnie przemilczane, ponieważ by nie pasowało
    do szerzonych teorii.

  • 59. Data: 2013-04-05 17:26:31
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-05 17:11, Artur Maśląg pisze:

    > To skorzystaj i spróbuj się zastanowić do czego prowadzą metody
    > przez Ciebie akceptowane i promowane.

    Jak mnie lub moja rodzinę napadną, to bronię i to bezwzględnie.
    Ty i kolega masti w takiej sytuacji możecie jeszcze tyłka nadstawić.
    Wolny kraj.

    Więc Ty zastanów się do czego doprowadzą Wasze takie promowane metody.
    w takiej sytuacji.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 60. Data: 2013-04-05 17:29:33
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-05 17:13, masti pisze:
    > tak tak odważniaku. Pojedź sobie do Somalii. tam to tak działa.
    Nudny jesteś.
    "Somalia" jest tu, tylko tacy jak Ty i Tobie podobni, tego nie widzą.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl