    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Date: Fri, 5 Apr 2013 12:42:47 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 10:41:45 +0000 osobnik zwany kakmar
    napisał:

    > Dostałeś konkretne argumenty i odpowiadasz demagogią, dlaczego? Bo można
    > dyskutować jedynie ze względną sprawiedliwością samosądu?

    jakie argumenty? To, ze komuś się nie podoba system sądowniczy to jest
    argument? Czyli jak mi się niespodoba twoja facjata to mogę cię
    zastrzelić? Bo to jest argument na tym właśnie poziomie. Pojedź sobie do
    Somalii. tam to tak właśnie działa. Raj korwinistów.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?