  • 31. Data: 2013-04-05 09:31:51
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 00:05:23 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > W tej sytuacji i tym systemie prawnym tak.

    czyli jednak prymitywny troglodyta

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2013-04-05 09:32:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 23:59:11 +0200 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Jak najbardziej.

    ciekawe co zrobisz troglodyto jak ten taranujacy wyjmie łom albo klamkę.
    Albo jak Cię zapuszkują.

  • 33. Data: 2013-04-05 09:33:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 02:07:34 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
    napisał:

    > Powitanko,

    > Ma wiele zalet: jest szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy. To sa 4
    > cechy nieosiagalne dla polskich sadow.

    widzę, że sporo mamy zwolenników epoki kamienia łupanego

  • 34. Data: 2013-04-05 10:00:00
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > ciekawe co zrobisz troglodyto jak ten taranujacy wyjmie łom albo klamkę.
    > Albo jak Cię zapuszkują.

    Ty dupku o mnie sie nie martw, a jak rzeczywiscie jestes ciekawy to sprobuj
    we mnie tak wjechac, zwlaszcza jak bede mial dziecko na pokladzie.

    sz.

  • 35. Data: 2013-04-05 10:14:45
    Temat: Re: Polowanie na kolizj?rzed marketem.
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2013-04-05 08:24, Myjk pisze:
    > Fri, 5 Apr 2013 08:03:25 +0200, J.F

    > Często ma znaczenie pierwszorzędne. Definiuje to Art. 3.

    > Miał pierwszeństwo przejazdu a nie walenia w tego z poprzecznej.

    ale masz jakieś formalno-prawne wsparcie dla tej hipotezy?
    bo jak byś nie wiedział to pobożnych życzeń przepisy nie uwzględniają ;)

    > normalnych warunkach zatrzmałby się, obtarł bok/tył, lub byłby uderzany.

    gdzie PoRD definiuje te "normalne warunki"?

  • 36. Data: 2013-04-05 10:27:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 05 Apr 2013 10:14:45 +0200, Tadeusz

    > ale masz jakieś formalno-prawne wsparcie dla tej hipotezy?
    > bo jak byś nie wiedział to pobożnych życzeń przepisy nie uwzględniają ;)

    Na szczęście przepisy nie uwzględniają czegoś
    takiego jak pierwszeństwo bezwzględne.

    > gdzie PoRD definiuje te "normalne warunki"?

    W paragrafach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 37. Data: 2013-04-05 10:30:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-04 23:46, Krzysztof 45 pisze:

    > Właśnie widać te prymitywną w myśleniu elytę.

    To prawda - ostatnio prawie na każdym kroku :>

    > 15 lat za w mordę danie to w USA a nie tu. Tu nie zamykają za trafienie
    > i połamanie pieszego na pasach, nie mówiąc o czynach takich jak gwałty i
    > molestowanie seksualne dzieci przez kler.

    No i samosąd to rozwiąże, a każdy będzie samozwańczym sędzią Dreddem.
    Życie jak bajka :>

  • 38. Data: 2013-04-05 10:46:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 09:31, masti pisze:

    > czyli jednak prymitywny troglodyta

    Cóż poradzić - np. pieszy wejdzie na przejście i jak w mniemaniu
    takiego jednego z drugim im przeszkodzi (będą musieli zwolnić) to go
    pobiją. Można podać tysiące przykładów na super sprawne i skuteczne
    rozwiązania - np. ostatnio się okazało, że niektórzy nie wiedzą co to
    jest wiek przyzwolenia, pedofilia itd. No, super sprawa - za
    domniemanie współżycia z 16 obcinać penisy. Skoro taki mamy
    system prawny :>

  • 39. Data: 2013-04-05 12:41:45
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.04.2013 masti <g...@t...hell> napisał/a:

    > widzę, że sporo mamy zwolenników epoki kamienia łupanego

    Dostałeś konkretne argumenty i odpowiadasz demagogią, dlaczego?
    Bo można dyskutować jedynie ze względną sprawiedliwością samosądu?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 40. Data: 2013-04-05 13:26:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@e...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > dupku

    i wyszło szydło z worka... tfu cham z szufela...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko