  • 31. Data: 2012-02-01 20:17:00
    Temat: Re: Polisa OC przekroczenie zadeklarowanej ilości kilometrow
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-01 19:48, kamil pisze:

    > Takie róznice w składkach są akurat na każdym rynku, czy to polskim czy
    > zagranicznym.

    Nie, nie są. Ubezpieczalnie dbają o swoich stałych i bezszkodowych
    klientów - co innego z "młodzieżą" (tu nie chodziło o wiek wprost).

    > I nie tylko ubezpieczeń, bo jak to jest że mleko w
    > Biedronce jest tańsze o 50% od mleka w delikatesach?

    Miałeś na myśli gwarancję jakości usługi? Nie, spudłowaleś.

  • 32. Data: 2012-02-01 20:29:28
    Od: a...@g...pl

    kowtow wrote:

    > Mam polise OC w Liberty cos tam
    > Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już
    > widzę że przekrocze tę wartość.

    Że ty czy, że tym autem? Kolega/żona/ufo jeździło pozostałe X XXX km tym
    autem, ja tylko 10kkm.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 33. Data: 2012-02-01 20:40:57
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > Chuja tam mogą, że tak powiem.

    > A jak sprawdzą, że przejechał więcej niż te 10000km? Przyjdzie czarny
    > pan i sprawdzi licznik? ROTFL! Przecież liberty do direct, więc umowę
    > zawiera się przez neta albo telefon. Więc jeszcze raz powtórzę - chuja mogą.

    Tylko jak Ci ukradną lusterko i będziesz wnioskował o zastosowanie kary
    obcinania rąk. A ja sobie pofolguję i napiszę że witamy Ciebie w klubie
    złodziei. To się nie buldocz.

  • 34. Data: 2012-02-01 20:42:26
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    a...@g...pl napisał(a):

    > Że ty czy, że tym autem? Kolega/żona/ufo jeździło pozostałe X XXX km tym
    > autem, ja tylko 10kkm.

    Witamy w klubie złodziei i oszustów.

  • 35. Data: 2012-02-01 20:52:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 18:36:31 +0100, Robert_J napisał(a):
    > Szybszy samochód = większe prawdopodobieństwo wypadku ;-). A
    > jakoś nie widzę zróżnicowania składek w zależności od tego
    > parametru ;-).

    Bo jak dodasz ze "wieksza masa = wyzsze straty", to ci wyjdzie
    "wieksza pojemnosc = wyzsza skladka" :-)

    Obstawiam ze tak.

    J.

  • 36. Data: 2012-02-01 22:13:07
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam polise OC w Liberty cos tam
    > Zadeklarowałem na 12 m-cy że przejadę nie więcej jak 10 000 km ale już
    > widzę że przekrocze tę wartość.
    > Jakie konsekwencje przy przedłużaniu polisy?

    żadnych. I nie słuchaj tych co nie wiedzą a mądrzą się tzn 'kogutek' i
    'kamil'

    miałem taką sytuację przekroczylem chyba z 1000 a moze 3, nie pamietam. Pani
    tylko poprosiła o aktualny przebieg.

    Gdyby była szkoda to prawdopodobnie musiałbys dopłacić różnicę w kalkulacji
    polisy czyli kilkadziesiąt PLN. Ale tego nie jestem pewien

  • 37. Data: 2012-02-01 22:26:59
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Robert_J <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > czyli deklarujący pewnie z 1000 km rocznie, jest mniej
    > niebezpieczny od kierowcy, który jeździ zdecydowanie więcej?

    Oczywiście że jest mniej niebezpieczny. jego młody pracujący w dynamicznie
    rozwijającej się firmie odpowiednik, akwizytor zwany handlowcem, robi tyle
    codziennie przez 5 dni w tygodniu. Emeryt może choć nie musi mieć przytępione
    zmysły. Znam takiego co jak miał 68 lat to wpierdolił młodemu piratowi
    drogowemu. Śmiesznie na sprawie wyglądało jak się spytali o wiek i czy
    przyznaje się do pobicia dwudziesto kilku latka. A on mu wpierdolił tylko
    dlatego ze jechał ze swoim trzy letnim synem i tamten mu zajechał drogę. Mówił
    że jak by był bez dziecka to by nie odpuścił i byłby bardzo ładny wypadek. Ja
    mu wierzę bo robienie ładnie wyglądających wypadków to była jego praca.
    Przyznaję że takich jak on jest niewielu. Ale się zdarzają. Starsi jeżdżą
    ostrożniej bo u nich prężniej działa instynkt samozachowawczy. Po prostu mało
    życia im zostało i nie chcą go sami sobie jeszcze bardziej skrócić. Tak że
    proponuję odpierdolić się od starszych, bo każdy jak dożyje będzie emerytem w
    okularach -10. Ze statystyk policyjnych wychodzi że po przekroczeniu pewnego
    magicznego wieku ciężkie wypadki w tej grupie wiekowej nie wchodzą do
    statystyk bo są na marginesie błędu. Jakieś porysowania na parkingu tak. Ale
    że wracał zapakowanym do granic wytrzymałości samochodem z dyskoteki. I na
    ostrym zakręcie zamiast 50 jechał 120 i zawinął się na drzewie to już nie.

  • 38. Data: 2012-02-01 22:30:22
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Arbiter <n...@h...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Gdyby była szkoda to prawdopodobnie musiałbys dopłacić różnicę w kalkulacji
    > polisy czyli kilkadziesiąt PLN. Ale tego nie jestem pewien

    Dobry jesteś. Wiarygodny że ho ho. Nie pamiętasz czy o tysiąc czy o trzy. Może
    jakiś preparat na pamięć sobie kup. No i to dobre. Nie wierz kogutkowi ale
    gdyby była szkoda to. I następuje Twoja dowolna interpretacja. Ale że nie
    jesteś tego pewien to masz usprawiedliwienie.

  • 39. Data: 2012-02-01 22:34:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/01/2012 06:14 PM, kamil wrote:

    > To podawanie fałszywych informacji przy zawieraniu umowy.

    Dobre, dobre! A gdzie w tej umowie masz to wpisane? Polisę wykupuję na
    okres czasu a nie na kilometry. Kilometry są im potrzebne do
    odpowiedniego zwiększenia stawki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-02-01 22:35:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/01/2012 06:23 PM, Robert_J wrote:

    > Fałszywych? Przy zawieraniu była prawdziwa. TU musiałoby udowodnić że w
    > dniu podpisywania wiedział na pewno, że przekroczy tę ilość :-).
    > A tak na marginesie to poważnie z tymi kilometrami? Kurde, jeszcze nie
    > spotkałem się z takim pytaniem w TU :-)

    O co ta cała dyskusja jak przy zawieraniu mowy nie podajesz aktualnego
    przebiegu. Najlepiej jest podać 5000 km i z głowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200