  • 1. Data: 2010-04-07 14:55:36
    Temat: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    http://www.bielsko.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/
    art3026,akcja-trzezwosc.html

    Jeden 0,3 promila, jeden 0,26. Pewnie w lany poniedziałek wypili coś do
    obiadu. Jaki to ma sens, powiedzcie mi? I jeszcze się takim sukcesem chwalić?

    Najlepiej niech ustalą limi nieco poniżej 0,0 promila. Dzięki temu wszyscy
    będziemy winni. Nie trzeba będzie nawet dmuchać! Policja wszystkim zatrzyma
    prawo jazdy i nie będzie niczego.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2010-04-07 14:59:08
    Temat: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Samotnik pisze:
    > Najlepiej niech ustalą limi nieco poniżej 0,0 promila. Dzięki temu wszyscy
    > będziemy winni. Nie trzeba będzie nawet dmuchać! Policja wszystkim zatrzyma
    > prawo jazdy i nie będzie niczego.

    chwileczkę, to za wyprzedzanie trochę na przejściu także nie powinno się
    karać, bo to było trochę? Przepisy powinno się egzekwować z pełną
    surowością.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-04-07 15:07:37
    Temat: Re: Policja znalazĹ&#65533;a prawdziwychprzestÄ&#65533;pcĂłw
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    I tak jest spory postęp, bo do tej pory wśród złapanych "kierowców" większość
    stanowili rowerzyści. Wg mnie spory absurd aby facet wracający po piwku pustym
    chodnikiem z 0.3 we krwi odpowiadał analogicznie jak kierowca TIR-a w podobnej
    sytuacji.

    Swoją drogą również uważam 0.2 za przegięty limit. W USA było sporo debat
    związanych z obniżeniem limitu do, uwaga... 0.8 (to nie pomyłka, chodziło o
    obniżenie limitu a nie jego podwyższenie) i jakoś ludzie tam jeżdżą, podobnie w
    Wlk. Brytanii.

  • 4. Data: 2010-04-07 15:08:12
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > chwalić?
    >
    > Najlepiej niech ustalą limi nieco poniżej 0,0 promila. Dzięki temu wszyscy

    mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję,
    brat

  • 5. Data: 2010-04-07 15:10:06
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 14:55, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    [ciach]
    > Najlepiej niech ustal limi nieco poni ej 0,0 promila. Dzi ki temu wszyscy
    > b dziemy winni. Nie trzeba b dzie nawet dmucha ! Policja wszystkim zatrzyma
    > prawo jazdy i nie b dzie niczego.

    wszyscy? ja nigdy nie piję jakiejkolwiek ilości alkoholu i nie jeżdżę
    na podwójnym gazie i jakoś żyję ! a przyznaję, że walę wódę
    okazjonalnie.
    Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
    niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

    Bardzo dobrze że kontrolują !

  • 6. Data: 2010-04-07 15:15:44
    Od: WW <w...@v...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > chwileczkę, to za wyprzedzanie trochę na przejściu także nie powinno się
    > karać, bo to było trochę? Przepisy powinno się egzekwować z pełną
    > surowością.

    Ale i przepisy powinny być dostosowane do ludzi. W
    całej UE wolno 0,5 lub 0,8 a u nas 0,0
    To ciekawe, bo inne rzeczy, np. cenę benzyny w tym roku
    zrównają z EU - bo podobno "muszą".
    A promili podnieść nie muszą. ?
    Coś tu śmierdzi.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 7. Data: 2010-04-07 15:16:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    bratPit[pr] pisze:
    > mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję,
    > brat

    dokładnie, niektórzy nie potrafią tego pojąć, że na trzeźwo to da się
    jednak jeździć :)

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-04-07 15:18:18
    Od: WW <w...@v...pl>

    Mateusz pisze:

    > Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
    > niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

    Bo jak wyskoczysz na piwko do pubu, to ustani autobus
    masz o 10,28 a taxi podwyższa imprezę x 5.
    Nie wszyscy nazywają się Lokefeler.

  • 9. Data: 2010-04-07 15:21:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, Mateusz <m...@g...com> wrote:

    > wszyscy? ja nigdy nie piję jakiejkolwiek ilości alkoholu i nie jeżdżę
    > na podwójnym gazie i jakoś żyję ! a przyznaję, że walę wódę
    > okazjonalnie.

    Jakby ten złapany walił wódę i wsiadł za kółko to by miał dwa promile, a
    nie 0,26.

    > Nie wiem po jakiego się bulwersujesz ? jak Cię stać na % to dlaczego
    > niby nie miałoby Cię stać na taksówkę albo busa ?

    Przecież nie pisał, że go nie stać.

    > Bardzo dobrze że kontrolują !

    Dobrze to by było jakby się wzięli za ściganie niebezpiecznych
    wykroczeń, 0.26%% to nie jest żadne niebezpieczeństwo.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2010-04-07 15:22:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-07, bratPit[pr] <k...@o...pl> wrote:

    > mów o sobie, dla mnie może być 0,0 promila bo i tak nie piję,

    Ale wiesz, że na przekroczenie limitu 0,0 bez problemów możesz się
    załapać bez picia?

    Krzysiek Kiełczewski