  • 41. Data: 2011-10-14 23:03:26
    Temat: Re: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 22:52, Paweł W. pisze:
    > Żebyś wiedział, że ciekawa, bo w dupie mamy tego caddy wartego 15kpl, ac
    > jest jakby co, ale chodzi o sprawiedliwość i o ukaranie mafii
    > policyjnej, prawnicy już czekają.

    Jak już napisałem - trzymam kciuki. Dlaczego, to mógłbym Ci napisać ale
    chyba tylko na priv. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 42. Data: 2011-10-14 23:05:18
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda.

    > Skoro Ci przykro, to zrób coś aby tych błędów robić jak najmniej. Microsoft
    > Outlook Express nie ma funkcji sprawdzania pisowni?
    >
    > --
    > Pozdrawiam. Artur.
    __

    Na wszelki wypadek sprawdziłem kodowanie w swoim OE i odwołuje swoją przykrość.
    A moja ortografia to moja sprawa.

    p.

  • 43. Data: 2011-10-14 23:13:25
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "Paweł W." napisał w wiadomości grup

    [BIG CUT]

    To nie wiesz, ze uczciwi policjanci sa jak Yeti?!
    Kazdy o nich slyszal ale nikt ich na oczy nie widzial...

    To sa mendy wychodowane przez ten chory system na nadludzi. Zamiast dbac w
    pierwszej kolejnosci o porzadek poubliczny, dbaja o swoj prywatny interes! A
    kiedy sa nachlani nie przecza temu, ale uzasadniaja to swoim "pieskim"
    zyciem... niska pensja, kiepska i pozna emeryturka - tak jak agenta tomka...
    bieda z nedza!

    --
    Picasso

  • 44. Data: 2011-10-14 23:17:25
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 23:05, Paweł W. pisze:
    > A moja ortografia to moja sprawa.

    Nieprawda jeśli piszesz coś publicznie. Na tej samej zasadzie mógłbyś
    twierdzić, że dłubanie w nosie, puszczanie bąków i np. załatwianie
    potrzeb fizjologicznych to Twoja sprawa. Otóż nie, jeśli robisz to
    publicznie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 45. Data: 2011-10-14 23:21:14
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > o ukaranie mafii policyjnej,

    Uwazaj bo ostatnio wolnosc slowa jest ograniczana i za byle powiedzenie moga
    zrobic nalot ;)
    http://wyborcza.pl/1,75248,10467546,Wojsko_idzie_na_
    wojne_z_chamskimi_wpisami_internautow.html

    sz.

  • 46. Data: 2011-10-14 23:25:29
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Nieprawda jeśli piszesz coś publicznie. Na tej samej zasadzie mógłbyś
    > twierdzić, że dłubanie w nosie, puszczanie bąków i np. załatwianie potrzeb
    > fizjologicznych to Twoja sprawa. Otóż nie, jeśli robisz to publicznie.

    O puszczanie bąków i dłubanie w nosie to bym sie spierał (zależy od
    towarzystwa), ale potrzeby fizjologiczne publicznie to fuj ;-)

    A orty no cóż, kiedyś byłem prymusem, ale teraz syn w 3 klasie już jest, więc
    znowu się uczę (wolę matme;-))

    p.

  • 47. Data: 2011-10-14 23:33:30
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 23:25, Paweł W. pisze:
    > O puszczanie bąków i dłubanie w nosie to bym sie spierał (zależy od
    > towarzystwa),
    No cóż, mnie do takiego towarzystwa nie ciągnie, a wręcz przeciwnie.

    > A orty no cóż, kiedyś byłem prymusem, ale teraz syn w 3 klasie już jest,
    Ale to chyba nie on pisał? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 48. Data: 2011-10-14 23:43:17
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Ale to chyba nie on pisał? :-)

    ume
    Oj lepiej, żeby nie pisał o tym dzwonku ;-) Autko sobie stoi i czeka na
    ekspertyzę PZU. Dobrze, że foty i filmiki z tego zdarzenia, bo inaczej numeru
    rejestracyjnego byśmy nie mieli, a po telefonie do WRD się dowiedziałem gdzie
    mają OC.

    > --
    > Pozdrawiam. Artur
    __

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 49. Data: 2011-10-15 01:23:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Friday, October 14, 2011, 9:53:10 PM, you wrote:

> [...]
    NTG --> pl.ortografia

    Chciałbyś.

    (sorry robię błędy w piśmie)

    To przestań. To nie szkoła - tutaj nikt nie traktuje poważnie leni z
    papierkami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2011-10-15 02:56:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Żałosny jest z tym swoim zachowaniem rodem z piaskownicy

    I na tym chciałoby się zakończyć, ale...

    ...mój wybitny intelekt podpowiedział mi, że chodziło Ci o mnie, więc
    napisz łaskawie, dlaczego określasz moje zachowanie mianem "żałosnego" i
    umieszczasz je w metaforycznej piaskownicy? ;-)