  • 31. Data: 2011-10-14 22:21:27
    Temat: Re: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 21:53, Paweł W. pisze:

    > Użytkownik "PH" <p...@...ustach.pl> napisał w wiadomości
    >
    > NTG --> pl.ortografia
    Nieprawda.

    > (sorry robię błędy w piśmie)
    Skoro Ci przykro, to zrób coś aby tych błędów robić jak najmniej.
    Microsoft Outlook Express nie ma funkcji sprawdzania pisowni?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 32. Data: 2011-10-14 22:22:31
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A najpierw zadzwonic i sie spytac czy przypadkiem nie powinni prokuratora
    > na miejsce wezwac. Bo kiedys to jakos tak bylo.

    > No wiesz, potrzeba niby zawsze byla, tylko w sumie szansa na powazniejsze
    > klopoty jest znikoma, wiec po co przeplacac.
    > A to zdarzenie wiele nie zmienia.
    >
    > J.
    kamerka kosztuje mniej niz dwie paczki fajek. Najlepiej żeby nigdy się nie
    przydała. Ale może się okazać że jak raz się przyda to zwróci się
    wielokrotnie. Niedawno był wałkowany temat kto winien. Jak by ten w mesiu co
    dostał miał z tyłu kamerkę za dwie dychy i by nagrał że ten co mu przywalił
    nie sygnalizował zamiaru zmiany pasa zanim go zmienił. To by wygrał w każdym
    sądzie że jest niewinny. Oczywiście pod warunkiem że sędzia chciał by się
    zapoznać z nagraniem i powołał biegłego. W Polsce sędzia jak nie chce to nic
    nie musi.

  • 33. Data: 2011-10-14 22:25:38
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Albo jeździć z kamerą....

    Praktycznie już zdecydowałem. Kupuję.

  • 34. Data: 2011-10-14 22:32:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Daj mu spokoj. Sprawa jest ciekawa, niech referuje dalej.

    sz.

  • 35. Data: 2011-10-14 22:36:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 22:20, Paweł W. pisze:

    > Więc zaczęło wynikać coś już po dzisiejszym telefonie do WRD, okazało
    > się, że zatrzymanie PJ = winny wypadku.

    Bzdura.

    Art. 135. 1. Policjant:
    1) zatrzyma prawo jazdy za pokwitowaniem w razie:
    a) stwierdzenia, że kierujacy pojazdem znajduje sie w stanie
    nietrzezwosci lub w stanie po użyciu alkoholu albo srodka działajacego
    podobnie do alkoholu,
    b) stwierdzenia zniszczenia prawa jazdy w stopniu powodujacym jego
    nieczytelnosc,
    c) podejrzenia podrobienia lub przerobienia prawa jazdy,
    d) gdy upłynał termin ważnosci prawa jazdy,
    e) gdy wobec kierujacego pojazdem wydane zostało postanowienie lub
    decyzja o zatrzymaniu prawa jazdy,
    f) gdy wobec kierujacego pojazdem orzeczono zakaz prowadzenia pojazdów
    lub wydano decyzje o cofnieciu prawa jazdy,
    g) przekroczenia przez kierujacego pojazdem liczby 24 punktów za
    naruszenie przepisów ruchu drogowego,
    h) przekroczenia przez kierujacego pojazdem, w okresie 1 roku od dnia
    wydania po raz pierwszy prawa jazdy, liczby 20 punktów za naruszenie
    przepisów ruchu drogowego;
    2) może zatrzymac prawo jazdy za pokwitowaniem w razie uzasadnionego
    podejrzenia, że kierowca popełnił przestepstwo lub wykroczenie, za które
    może byc orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów

    Dalej masz Art. 140.

    Coś tam też było w sytuacji ofiar w ludziach/uszkodzeń ciała, ale
    nie mam teraz czasu szukać.

    Policja może sobie dokument zatrzymywać - na zdrowie. Resztę sąd
    będzie oceniał.

    > Z tego co wiem to ta mafia policyjna jest bardzo silna.

    Ta, jasne. Na pokwitowaniu musi być podana podstawa zatrzymania
    prawa jazdy. Jak nie ma to dodatkowy problem dla wystawiającego.

    > Resztę

    > Jeżeli chodzi o bomby, to zaraz po wypadku zdjął, bo mu kolega po fachu
    > doradził (najpierw opierdolił czemu wogóle włączył).

    Otóż to - zwyczajnie wymuszenie, pewnie nie miał prawa ich włączać.

    > Sprawa skończy się w sądzie.

    I tak trzymać - tylko może tego świadka z FB nie ciągnijcie, bo on
    jest tak wiarygodny, że ... Wystarczy monitoring.

  • 36. Data: 2011-10-14 22:38:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 22:21, R2r pisze:
    (...)
    > Microsoft Outlook Express nie ma funkcji sprawdzania pisowni?

    Sam OE nie. Szczegóły mogę podać, ale to chyba nieistotne.

  • 37. Data: 2011-10-14 22:52:15
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Daj mu spokoj. Sprawa jest ciekawa, niech referuje dalej.
    >
    > sz.
    Żebyś wiedział, że ciekawa, bo w dupie mamy tego caddy wartego 15kpl, ac jest
    jakby co, ale chodzi o sprawiedliwość i o ukaranie mafii policyjnej, prawnicy
    już czekają.

    p.

  • 38. Data: 2011-10-14 22:52:16
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 22:38, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-10-14 22:21, R2r pisze:
    > (...)
    >
    > Sam OE nie. Szczegóły mogę podać, ale to chyba nieistotne.

    Nie pamiętam, bo sam nie używam już od lat.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 39. Data: 2011-10-14 22:56:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 22:52, R2r pisze:

    > Nie pamiętam, bo sam nie używam już od lat.

    Ja też nie używam, ale to raczej też nieistotne.

  • 40. Data: 2011-10-14 23:01:01
    Temat: Re: Policja chce zrobi? kolejny przekr?t
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 22:32, szufla pisze:
    > Daj mu spokoj. Sprawa jest ciekawa, niech referuje dalej.

    Spokojnie. Nie mam zamiaru się pastwić i trzymam za Pawła kciuki.
    Po prostu należę do osób, którym błędy ortograficzne przeszkadzają i
    twierdzenie jakoby zasady ortografii nie obowiązywały na tej grupie
    uważam za... niestosowne. A w przypadku pisania na komputerze można
    wielu z nich uniknąć.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __