  • 161. Data: 2018-04-26 11:10:42
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-04-25 o 20:15, Cavallino pisze:

    >Nie chodzi mi o mapę tylko o informacje drogowe. Jest sobie nowa
    >droga, ale jeszcze nieotwarta albo droga, która chwilowo jest
    >zamknięta albo droga zakorkowana.

    >No ja rozumiem, ale tłumaczę Ci, że to nie jest kwestia mapy, w
    >szczególności offlineowa, bo taka mapa nie zawiera informacji o
    >aktualnym stanie drogi.

    To jest wina mapy, ze taka droga tam jest, choc w rzeczywistosci jej
    nie ma.
    Co program winny, ze prowadzi najlepsza dostepna droga ?

    Oczywiscie jak sie takie rzeczy umieszcza, to powinna byc zgrubna data
    otwarcia drogi, z zapasem.
    Widac tez zabraklo.

    A offline ... no owszem, online moglaby przyjsc informacja, ze droga
    ciagle zamknieta ... ale chyba sensowniej byloby rozsylac nowa date
    otwarcia.

    J.

  • 162. Data: 2018-04-26 11:13:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-04-25 o 11:03, J.F. pisze:

    >Znów specyfika miejsca się kłania.

    Nie, to akurat bylo a propos postu Radka sprzed kilku tygodni, gdy
    chwali NE, a tymczasem ten go poprowadzil prosto w korek ...

    >W 3mieście korki mają zwykle wiele km i powstają głównie na dojazdach
    >do obwodnicy. Rano "z" obwodnicy, po południu "do". Praktycznie są
    >codziennie w dni robocze... z wyjątkiem piątków, nie wiedzieć czemu.
    >W miesiącach gdy Wawa nalot robi na 3miasto, korków nie ma tylko w
    >nocy.
    >Nie ma tu czegoś takiego jak korek, który się rozwiał.

    A ja o dluzszej trasie. Zanim Radek do tego korka dojechal to minela
    godzina ...

    >Może jakieś przejazdy kolejowe, to ok. Przeciętnie do czasu przejazdu
    >trzeba doliczać 100-200% w godzinach 7-9 i 15-17. I tu każdy objazd
    >daje wymierne korzyści.

    Jak wiecej osob zacznie korzystac, to sie objazdy zatkaja :-)

    J.

  • 163. Data: 2018-04-26 11:18:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-04-25 o 17:16, Cavallino pisze:

    >Dobre pytanie. Po latach używania odkryłem, że zdarzyło mu się parę
    >razy. Nawet trzeba było zaakceptować ręcznie nowy wybór.

    Dzis zauwazylem, ze mi to zrobil sam.
    Ale poniewaz to bylo ~1 minute po wyznaczeniu pierwszej trasy, to nie
    jestem calkiem przekonany.

    J.

  • 164. Data: 2018-04-26 11:24:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 25-04-2018 o 19:28, J.F. pisze:

    >Co z nimi?

    Taki model dzialalnosci.

    >Sygic podobnie kosztuje na zawsze, więc dużo.

    A dobrze omija korki w Polsce ?
    Bo jesli zle ... to Sygic kosztuje za duzo, a NE ... spytaj Marka czy
    cena dobra :-)

    Poza tym to "na zawsze" bywa iluzoryczne ...

    J.

  • 165. Data: 2018-04-26 12:54:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Apr 2018 11:13:58 +0200, w <5ae19859$0$620$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

    > Nie, to akurat bylo a propos postu Radka sprzed kilku tygodni, gdy
    > chwali NE, a tymczasem ten go poprowadzil prosto w korek ...

    Kiedy? Coś Ci się wydaje.

  • 166. Data: 2018-04-26 13:18:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Kiedy? Coś Ci się wydaje.

    No ten powrot z Lubawki. Pomylilem osoby ?

  • 167. Data: 2018-04-26 13:27:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Apr 2018 13:18:04 +0200, w
    <5ae1b570$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    > Thu, 26 Apr 2018 11:13:58 +0200, w
    > <5ae19859$0$620$65785112@news.neostrada.pl>,

    > No ten powrot z Lubawki.

    Jak poprowadził w korek skoro ominął korek?

    > Pomylilem osoby ?

    Tylko fakty.

  • 168. Data: 2018-04-26 13:46:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Thu, 26 Apr 2018 13:18:04 +0200, w
    <5ae1b570$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    >Jak poprowadził w korek skoro ominął korek?

    Google omijal korek. Targeo mowilo, ze ten korek faktycznie byl.

    Wiec tak nie bardzo wiemy - NE o korku nie wiedzial i poprowadzil jak
    zwykle,
    korka juz nie bylo a GM mialy spoznione informacje,
    korek juz sie rozwiewal i NE swiadomie dobrze poprowadzil,
    NE uznal na podstawie danych statystycznych ze ta droga bedzie
    szybsza,
    NE o korku wiedzial, ale czas przejazdu jest na tyle tyle krotki, ze
    nie uzasadnia omijania ...

    O ile pamietam, to zajechales 20 minut pozniej niz pierwsza prognoza
    byla, wiec jakos kiepsko ten korek uwzglednial :-)

    J.

  • 169. Data: 2018-04-26 13:51:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Apr 2018 13:46:09 +0200, w
    <5ae1bc05$0$31352$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > O ile pamietam, to zajechales 20 minut pozniej niz pierwsza prognoza
    > byla, wiec jakos kiepsko ten korek uwzglednial :-)

    Weź się może w garść i zamiast snuć jakieś opowieści dziwnej treści wróć do
    tamtego wątku.

  • 170. Data: 2018-04-26 17:41:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-04-2018 o 00:23, Uncle Pete pisze:

    > Właśnie że te alternatywne wytycza dłuższe. I w kilometrach, i w czasie
    > przejazdu. Kompletnie nie rozumiem, dlaczego to co pewien czas robi.

    Bo niektóre z nich są lepsze?
    Dzisiaj jako alternatywną podał mi drogę krótszą czasowo o 1/3 od
    zaproponowanej pierwotnie, po chwili nawet sam zaproponował, żeby ją
    zmienić.
    Skorzystałem niezwłocznie.

    Na
    > wszelki wypadek? Przesiadłem się z WinCE na Android i sprawdzam różne
    > nawigacje na trasach, które znam dobrze. Na razie akurat GM wydaje mi
    > się się najsensowniejszą z darmowych nawigacji (w sensie jakości
    > wytyczania drogi).

    Też ją lubię coraz bardziej, szkoda tylko że nie ma info o radarach.