    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Polećcie dobry monitor 22-24"
    Date: Mon, 9 Aug 2010 18:28:34 +0100

    "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> wrote in message
    news:4c601c33$1@news.home.net.pl...

    > Może i monitor ma dobre parametry i wszystkie możliwe wejścia, ale jakośc
    > wykonania pozostawia wiele do życzenia.
    > Produkowany w Polsce.
    > Chociaż wiele zależy od tego na jaki egzemplarz trafisz.
    > Więcej info na priv.

    moj jest made in china i nie narzekam, aczkolwiek byl to model z samego
    poczatku, wiec moze pozniej nastapily jakies ciecia

    dostalem do niego za grosze 4 lata gwarancji nbd onsite i 3 lata adp,
    tak ze o trwalosc nie ma sie co martwic, ale nie wiem czy mozna je teraz
    rownie tanio dokupic, ztcp to jakas promocja byla