  • 1. Data: 2010-12-10 13:20:19
    Temat: Orange psuje
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Kiedy oni w końcu to naprawią

    2010.12.09 12.XX 8:51 min 468 XXX XXX 531,00 Rozmowa głosowa tel.Stacj.

    9 minut za 531 zl to 1 minuta wychodzi 59 zl najdroższa sieć w Polsce

    Znikła też informacja skąd są pobierane środki

    Mam wrażenie że oni tam kombinują tak aby zniechęcić do oglądania i
    analizowania billingu a nuż przy okazji uda się oskubać klienta,
    ewentualnie zwalimy na system zresztą kto będzie reklamował 2-3 zł

  • 2. Data: 2010-12-10 16:47:58
    Temat: Re: Orange psuje
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-12-10 14:20, quwert pisze:
> [...]
    > analizowania billingu a nuż przy okazji uda się oskubać klienta,
    > ewentualnie zwalimy na system zresztą kto będzie reklamował 2-3 zł

    orange omijam z daleka od czasu Idei, kiedy permanentnie próbowali mnie
    orżnąć przynajmniej raz na kwartał. To kurewsko dziadowska sieć, lepiej
    wybrać coś innego, nie będę wskazywał bo wybór jest duży. Jak zapytam
    kogoś, czemu ma tela w Orange, to mi zwykle odpowiadają - "bo wszyscy
    mają Orange", albo - "moi znajomi wszyscy mają Orange" Śmieszne. I takie
    polskie

    --
    Kupa!

  • 3. Data: 2010-12-10 16:53:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Diabełson" napisał w wiadomości grup
    orange omijam z daleka od czasu Idei, kiedy permanentnie próbowali mnie
    orżnąć przynajmniej raz na kwartał. To kurewsko dziadowska sieć, lepiej
    wybrać coś innego, nie będę wskazywał bo wybór jest duży.

    Sam sobie jesteś winny, skoro dajesz się orżnąć. Obecnie MTR wynosi 16 groszy?
    Według mojej umowy jak dzwonię do innej sieci to orange dopłaca 6 gr. :]

  • 4. Data: 2010-12-10 18:42:19
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-12-10 17:53, qwerty pisze:
> [...]
    >
    > Sam sobie jesteś winny, skoro dajesz się orżnąć. Obecnie MTR wynosi 16
    > groszy? Według mojej umowy jak dzwonię do innej sieci to orange dopłaca

    BTW - czytaj uważnie. Pisałem, że próbowali mnie orżnąc, jednak im się
    nie udało
    --
    Kupa!