eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!Re: Pole śmierci w Overmaxie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Date: Wed, 13 Aug 2014 21:03:23 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 28
    Message-ID: <lsgjqr$sau$1@dont-email.me>
    References: <53e9bda5$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lscgp9$bk6$1@mx1.internetia.pl>
    <53e9c7e9$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <lsedl5$6b1$1@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 13 Aug 2014 21:03:23 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="db7a3a17fcb3a1c1abfed625f6cb5d8d";
    logging-data="29022";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/kC2ADStkCiQL196hDkSSH"
    User-Agent: NewsTap/4.0.1 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:PzXRL8McWny0Uh4Jlh++u7NhgD4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1060851
    [ ukryj nagłówki ]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > "Trybun" 53e9c7e9$0$2361$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> Gwarancji udziela producent a nie sklep
    >
    >> Oddaje do fizycznego sklepu sprzęt, i jeżeli zobaczę przy
    >> odbiorze że coś z nim jest nie tak to po prostu zażądam
    >> zwrotu sprawnego urządzenia. W sklepie netowym taka opcja
    >> też jest, ale tylko teoretycznie. Nie jesteś w stanie niczego im udowodnić.
    >
    > Przypomnę może, że Monster przybył do mnie z żółtą plamka na dole ekranu.
    > W sklepie tradycyjnym po prostu bym nie kupił telefonu z taką wadą.

    W którym to sklepie pozwolą Ci rozpakować i rozbabrać smartfona bez
    uiszczenia wcześniej za niego zapłaty?

    > Netowy sklep Electro.pl nie zgodził się na wymianę wadliwego smartfonu
    > na nowy. Okleił się przygłupami takimi jak Pszemol (z jego szczerością
    > okołoprzewodową z innego postu) i robił ze mnie durnia -- tym samym
    > nieodwołalnie tracąc mnie jako swego klienta na tak zwane zawsze.

    Ty sie dobrze czujesz? Czemu mnie mieszasz z tym sklepem?


    > W sklepie tradycyjnym takie chamstwo jest niemożliwe do zaobserwowania!!!


    Masz rację... Zawołanoby ochronę i wyrzucono by Cie ze sklepu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: