  • 1. Data: 2012-04-17 20:40:45
    Temat: Połączenie TP i Orange
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Mialem telefon stacjonarny w Orange dla firm.
    Mialem Neostrade w TP.
    Jak wiadomo wczoraj orangutan zezarl nasza telekomunikacje...

    W zwiazku z tym postanowilem sprawdzic jak wyglada nowe "konto tp".
    Jak juz ogarnalem zajebista strone Orange, zalogowalem sie do rownie
    zajebistego Orange On-Line i co widze?
    "Aktualnie nie posiadasz usługi Linia Telefoniczna."

    Nie wiem dlaczego, ale cos czuje ze z tego polaczenia beda jakies
    problemy...
    Poki co w sluchawce sygnal jest ;)

    UARS
    ps. przepraszam za naduzywanie slowa "zajebiste", ale nie moglem sie
    powstrzymac :/

  • 2. Data: 2012-07-24 20:49:28
    Temat: Re: Połączenie TP i Orange
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    UARS <u...@o...pl> napisał(a):

    > Mialem telefon stacjonarny w Orange dla firm.
    > Mialem Neostrade w TP.
    > Jak wiadomo wczoraj orangutan zezarl nasza telekomunikacje...

    Połączenie to już było ho ho dawno temu, teraz jest tylko rebranding (legalne
    wyciąganie kasy za duperele)

    Ty się nie martw, że jeszcze nie było integracji informatycznej usług.
    Ty sie martw, żeby integracja została dokonana w locie, bez przerw w usłudze ;)

    Swoją drogą jak sobie przypomnę, że państwowy France Telecom tyle lat ciągnął
    z naszej 'sprywatyzowanej' spółeczki bodajże 0,6% przychodów za używanie
    niby-logo (& które dostępne jest na każdej klawiaturze do komputera i nie
    tylko), to mam ochotę zagłosować na odwrócone sld.
    Prywatyzacja przez sprzedaż państwowej spółce z innego państwa, to tylko w
    Polsce ;)) CO komu mówi i z czym się kojarzy marka ORANGE?
    Toż to napis na wielu produktach spożywczych, nie wiem jak można to kojarzyć z
    firmą telekomunikacyjną. No ale może po francusku ORANGE znaczy co innego? (w
    końcu np. żarówki OSRAM świecą a nie brudzą ;))

  • 3. Data: 2012-07-24 21:06:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2012 18:49:28 +0000 (UTC), n...@g...SKASUJ-TO.pl
    > Swoją drogą jak sobie przypomnę, że państwowy France Telecom tyle lat ciągnął
    > z naszej 'sprywatyzowanej' spółeczki bodajże 0,6% przychodów za używanie

    Kupili firme, to nalezy im sie zwrot kosztow, taka normalna kolej rzeczy
    :-)
    Swoja droga to ktos moze pokusi sie odszukac ile Franca na tym interesie
    zyskala ... a moze jednak stracila ?

    > niby-logo (& które dostępne jest na każdej klawiaturze do komputera i nie
    > tylko), to mam ochotę zagłosować na odwrócone sld.

    Rzady sie zmienialy ale pod tym wzgledem wszystkie byly jednakowe -
    wycisnac z branzy najwiecej jak sie da.
    Ot - kolejny podatek na biednych, nalozony na bogatych :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-07-25 01:34:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > :-)
    > Swoja droga to ktos moze pokusi sie odszukac ile Franca na tym interesie

    Oszczędnie licząc odzyskała jakieś 60-70% wkładu. Ale ma stałe źródło
    gotówki, a w dzisiejszych czasach to się najbardziej liczy.