    From: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Połączenie TP i Orange
    Date: Tue, 24 Jul 2012 18:49:28 +0000 (UTC)

    UARS <u...@o...pl> napisał(a):

    > Mialem telefon stacjonarny w Orange dla firm.
    > Mialem Neostrade w TP.
    > Jak wiadomo wczoraj orangutan zezarl nasza telekomunikacje...

    Połączenie to już było ho ho dawno temu, teraz jest tylko rebranding (legalne
    wyciąganie kasy za duperele)

    Ty się nie martw, że jeszcze nie było integracji informatycznej usług.
    Ty sie martw, żeby integracja została dokonana w locie, bez przerw w usłudze ;)

    Swoją drogą jak sobie przypomnę, że państwowy France Telecom tyle lat ciągnął
    z naszej 'sprywatyzowanej' spółeczki bodajże 0,6% przychodów za używanie
    niby-logo (& które dostępne jest na każdej klawiaturze do komputera i nie
    tylko), to mam ochotę zagłosować na odwrócone sld.
    Prywatyzacja przez sprzedaż państwowej spółce z innego państwa, to tylko w
    Polsce ;)) CO komu mówi i z czym się kojarzy marka ORANGE?
    Toż to napis na wielu produktach spożywczych, nie wiem jak można to kojarzyć z
    firmą telekomunikacyjną. No ale może po francusku ORANGE znaczy co innego? (w
    końcu np. żarówki OSRAM świecą a nie brudzą ;))