  • 41. Data: 2012-09-18 16:39:22
    Temat: Re: Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: tÎż

    Ergie wrote:

    > Inny przykład: Dla osoby 70 letniej 20 lat oznacza często dożywocie dla
    > osoby 30 letniej 1/3 pozostałego życia. Czy uważasz że każdy powinien
    > dostać karę w % pozostałego życia?

    To trochę bez sensu, jednak uważam, że każdy powinien mieć możliwość
    zapewnienia sobie lepszych warunków w więzieniu, jeśli go na to stać.
    Dlaczego? Bo dla menela kara więzienia jest pozbawieniem wolności, ale
    poprawieniem warunków bytowych. Dla bogatego jest to pozbawienie
    wolności, ale dodatkowo drastyczne pogorszenie warunków bytowych. Czy to
    sprawiedliwe? Niezbyt. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 42. Data: 2012-09-18 17:32:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > WOJO nabazgrał(a):

    > Tylko do jakiego kraju ?? GB, Niemcy czy Grecja albo Hiszpania :)

    A co za różnica, skoro inni będą zarabiać tyle samo?
    Więc ceny będą musiały być dostosowane do zarobków.

  • 43. Data: 2012-09-18 18:22:40
    Od: <7...@3...182240.invalid>

    t? w

    > From: tÎż
    > Subject: Re: Polacy =?iso-8859-1?b?cLNhY7E=?= zbyt niskie mandaty? :-)))

    Czy mógłbyś skonfigurować czytnik tak, żeby nie psuł nagłówków?

    Ani From: nie jest tym czym ci sie wydaje (brakuje informacji, że jest
    kodowane w UTF-8), ani pliterki nie występują w ISO-8859-1

    --
    'Tom N'

  • 44. Data: 2012-09-18 18:34:26
    Od: tÎż

    78.120918 wrote:

    > Czy mógłbyś skonfigurować czytnik tak, żeby nie psuł nagłówków?
    >
    > Ani From: nie jest tym czym ci sie wydaje (brakuje informacji, że jest
    > kodowane w UTF-8), ani pliterki nie występują w ISO-8859-1

    Znowu popisałeś się głupotą. Temat nie ja popsułem, a zawartość "From" to
    już problem Twojego, ułomnego, czytnika. Nie ma w nim żadnych "pliterek".

    PS. A tak swoją drogą, powaliło Cię z tym Twoim "From"?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 45. Data: 2012-09-18 19:06:53
    Od: <2...@2...190653.invalid>

    tÎż w

    > Znowu popisałeś się głupotą. Temat nie ja popsułem,

    Wiem, ale to twój czytnik dodał informację o ISO-8859-1

    > a zawartość "From" to
    > już problem Twojego, ułomnego, czytnika. Nie ma w nim żadnych "pliterek".

    I to oznacza, że możesz nie podać jakiego zestawu znaków użyłes w linii
    nagłówka?

    "The character set for header fields is US-ASCII. Where the use of
    non-ASCII characters is required, they MUST be encoded using the
    MIME mechanisms defined in [RFC2047] and [RFC2231]."

    <http://tools.ietf.org/html/rfc5536#section-2.2>

    > PS. A tak swoją drogą, powaliło Cię z tym Twoim "From"?

    Ale o co chodzi?

    --
    'Tom N'

  • 46. Data: 2012-09-18 19:26:43
    Temat: Re: Polacy p?ac? zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-18, Ergie <e...@s...pl> wrote:
    > Bo % są absurdalne co już raz napisałem podając przykład powierzchni celi.
    > Jeśli chodzi o dotkliwość kary a nie wymiar to trzeba by wszystkim robić
    > badania psychologiczne określające co dla kogo jest tak samo dotkliwe.

    Twój przykład z powierzchnią celi był rzeczywiście absurdalny, ale to
    przecież nie wpływa na ocenę procentowych mandatów.

    > Inny przykład: Dla osoby 70 letniej 20 lat oznacza często dożywocie dla
    > osoby 30 letniej 1/3 pozostałego życia. Czy uważasz że każdy powinien dostać
    > karę w % pozostałego życia?

    Ale tak właśnie jest. Prawo definiuje widełki i osoby starsze dostają
    zawsze wyroki bliżej dolnej granicy. Inaczej ich kara nie miałaby sensu.

    > % to wymysł socjalistów i nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością ale
    > chodzi o dojenie bogatych. Gdyby mogli to by wprowadzili % bilety na
    > komunikację, kina itd. Skoro dla osoby przeciętnie zarabiającej pójście do
    > kina to 1% miesięcznych dochodów to niech bogaci tez płacą za bilet 1%
    > dochodów!

    Jeśli masz większe dochody, to możesz sobie pozwolić na więcej dóbr.
    Właśnie dlatego ludzie chcą być bogaci.

    Mandat to nie kupowane dobro. Mandat to kara. Mandat ma być dotkliwy
    dla otrzymującego i ma go zniechęcić do łamania prawa.
    W Polsce mamy (na szczęście) dość duży rozrzut dochodów, ale to oznacza,
    że dla dużej części społeczeństwa mandaty są po prostu bardzo niskie
    i nie spełniają swojej roli.

    pozdrawiam,
    PK

  • 47. Data: 2012-09-18 21:09:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 2,

    [...]

    > Ale o co chodzi?

    O to, co umieszczasz w swoim polu From:

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2012-09-18 21:12:06
    Od: <7...@1...211206.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello 2,

    > Tuesday, September 18, 2012, 7:06:53 PM, you wrote:

    > [...]

    > O to, co umieszczasz w swoim polu From:

    Jest niedozwolone czy ma jakieś techniczne wady?

    --
    'Tom N'

  • 49. Data: 2012-09-18 21:37:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 74,

    > Jest niedozwolone czy ma jakieś techniczne wady?

    Cóż - trzeba Ci tłumaczyć rzeczy oczywiste? Szkoda, że robisz to samo
    co "to"...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2012-09-18 21:48:56
    Od: <4...@5...214856.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Cóż - trzeba Ci tłumaczyć rzeczy oczywiste? Szkoda, że robisz to samo
    > co "to"...

    Możesz wyjaśnić? Bo nie rozumiem, w czym jest gorszy mój From np. od
    Twojego, że literek nie ma -- proszę bardzo -- mogę skrypt zmodyfikować i
    będą ;P
    Co Ci sie nie pasuje, że we From umieszczam datę i godzinę wysłania
    wiadomości, oraz, ze względu na takie a nie inne kłopoty z serwerami
    usenetu, dodatkowo umieszczam losowe liczby oddzielone kropką?

    --
    'Tom N'