  • 31. Data: 2012-09-18 13:47:48
    Temat: Re: Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-09-18 09:53, Chris pisze:
    > WOJO nabazgrał(a):

    > Tylko do jakiego kraju ?? GB, Niemcy czy Grecja albo Hiszpania :)

    Równa się zawsze do najlepszych=najbogatszych.
    Czyli .... do Niemiec zachodnich.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 32. Data: 2012-09-18 13:49:01
    Od: WW <w...@v...pl>

    > I jeszcze tylko wyrównać wydajność pracy (jako pkb na głowę) i będzie
    > gites.

    Wydajność pracownika nie jest już zła, natomiast efektywność wydatków
    budżetowych na poziomie republiki bananowej.

  • 33. Data: 2012-09-18 14:10:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Sep 2012 13:47:48 +0200 osobnik zwany WW napisał:

    > Równa się zawsze do najlepszych=najbogatszych. Czyli .... do Niemiec
    > zachodnich.

    już raz to zrobiono. Po zjednoczeniu niemiec oszczędności przeliczono 1:4
    (OIDP) a pensje 1:1. Ponieważ za tym nie poszedł żaden wzrost wydajności
    w NRDowskich fabrykach natychmiast zbankrutowały i zostały wykupione za
    grosze. A jaki by był wtedy krzyk

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2012-09-18 14:40:19
    Temat: Re: Polacy p?ac? zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-09-18 13:44, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w
    > wiadomości grup

    > Ale jest niezgodne z konstytucyjną równością
    > wobec prawa. Za to samo przestępstwo ma być ta
    > sama kara

    Chrzanisz jak potłuczony. Mandaty daje się za
    wykroczenia a nie przestępstwa.

    JK

  • 35. Data: 2012-09-18 14:56:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    > Chrzanisz jak potłuczony. Mandaty daje się za wykroczenia a nie
    > przestępstwa.

    Ok. Specjalnie dla ciebie:
    Za to samo złamanie prawa ma być ta sama kara.
    Lepiej się teraz czujesz, bo myślę, że inni zrozumieli :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 36. Data: 2012-09-18 15:24:25
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 18.09.2012 14:56, Ergie wrote:
    > Ok. Specjalnie dla ciebie:
    > Za to samo złamanie prawa ma być ta sama kara.
    > Lepiej się teraz czujesz, bo myślę, że inni zrozumieli :-)
    Ale czemu uważasz, że "ta sama kara" ma oznaczać "ta sama kwota" a nie
    "ten sam % dochodów"?

    Michoo

  • 37. Data: 2012-09-18 15:45:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości grup

    > Ale czemu uważasz, że "ta sama kara" ma oznaczać "ta sama kwota" a nie
    > "ten sam % dochodów"?

    Bo % są absurdalne co już raz napisałem podając przykład powierzchni celi.
    Jeśli chodzi o dotkliwość kary a nie wymiar to trzeba by wszystkim robić
    badania psychologiczne określające co dla kogo jest tak samo dotkliwe.

    Inny przykład: Dla osoby 70 letniej 20 lat oznacza często dożywocie dla
    osoby 30 letniej 1/3 pozostałego życia. Czy uważasz że każdy powinien dostać
    karę w % pozostałego życia?

    % to wymysł socjalistów i nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością ale
    chodzi o dojenie bogatych. Gdyby mogli to by wprowadzili % bilety na
    komunikację, kina itd. Skoro dla osoby przeciętnie zarabiającej pójście do
    kina to 1% miesięcznych dochodów to niech bogaci tez płacą za bilet 1%
    dochodów!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 38. Data: 2012-09-18 15:47:05
    Od: tÎż

    Jakub Witkowski wrote:

    > W Skandynawii działa nieźle.

    Skąd wiesz, że działa? Bo przeczytałeś w Onecie o kilku celebrytach,
    którzy coś tam zapłacili?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 39. Data: 2012-09-18 16:34:56
    Od: tÎż

    Jakub Witkowski wrote:

    > Znaczy w twoim świecie skarbówkę oszukać jest TAK ŁATWO, jak zdobyć
    > jakiś lipny papierek do pokazania policji?

    Po pierwsze to nie jest oszukiwanie skarbówki, bo nie ma obowiązku
    zatrudniania się na etacie czy wypłacania sobie dywidendy. To jest po
    prostu optymalizacja podatkowa. :) A co do "papierków", to widzę tu znowu
    odniesienie do Twojego kolorowego świata, bo przecież to by w ten sposób
    nie działało.

    > I dlatego napisałem, że MANDATY przy takiej patologii są akurat
    > NAJMNIEJSZYM PROBLEMEM, (gdyż znacznie większym jest choćby sam
    > nieściągany podatek dochodowy).

    Problemem jest podatek dochodowy jako taki. A jeśli ktoś ma powiedzmy
    udziały w firmie, której wartość rośnie, to w jaki sposób chcesz to
    opodatkować? No i co w sytuacji, gdy jej wartość zacznie spadać -- chcesz
    mu dopłacać z budżetu?

    > Może przed pisaniem przemyśl komentarz w czasie przejażdżki polonezem
    > truckiem royem? To znakomicie relaksuje i poprawia jasność umysłu.

    Mogę Cię przewieźć, może wtedy zaczniesz wreszcie pisać do rzeczy. :))

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 40. Data: 2012-09-18 16:37:12
    Od: tÎż

    Ergie wrote:

    > Ok. Specjalnie dla ciebie:
    > Za to samo złamanie prawa ma być ta sama kara.

    Kara nigdy nie jest ta sama. Grzywna o danej wysokości będzie czym innym
    dla biednego i czym innym dla bogatego. Kara więzienia będzie czym innym
    dla menela i czym innym dla człowieka przyzwyczajonego do luksusów.
    Punkty karne będą czym innym dla kogoś kto robi 5 tys. km rocznie i czym
    innym dla kogoś, kto robi 100 tys.

    --
    ss??q s? ??u??ou??