  • 1. Data: 2009-11-30 21:11:20
    Temat: zasieg ery i plusa w aglomeracji slaskiej
    Od: K <...@...c>

    witam,

    bylem przez dwa ostatnie dni w aglomeracji slaskiej (rybnik, wodzislaw
    slaski, radlin i okolice) era zasieg miala tak padaczny ze po wejsciu do
    tesco tylko alarmowe, plus w tej samej chwili 'jedna kreska'. na
    zewnatrz na tyle dobrze ze dalo sie porozmawiac. internet w erze w tym
    miejscu (wodzislaw) to jakas pomylka.

  • 2. Data: 2009-11-30 21:56:50
    Temat: Re: zasieg ery i plusa w aglomeracji slaskiej
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    K pisze:
    > w aglomeracji slaskiej (rybnik, wodzislaw
    > slaski, radlin i okolice) era zasieg miala tak padaczny ze po wejsciu do
    > tesco tylko alarmowe, plus w tej samej chwili 'jedna kreska'
    We Wrocławiu, w mieście, Plus poniżej powierzchni ziemi
    (piwnice) znika. Era pali prawie całą skale.

    Za miastem (południowe rejony) Plus w zabudowaniach traci
    zasięg, Era pali jedną dwie kreski.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-12-01 07:46:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Za miastem (południowe rejony) Plus w zabudowaniach traci zasięg, Era pali
    > jedną dwie kreski.

    To jakiś nowy system pomiarów te kreski?

  • 4. Data: 2009-12-01 09:09:15
    Od: K <...@...c>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:hf1f44$bki$...@n...dialog.net.pl...
    >
    > To jakiś nowy system pomiarów te kreski?

    tak, pomiar inteligencji osoby ktora udaje ze nie wie o co chodzi (im
    mniej kresek tym gorzej)

  • 5. Data: 2009-12-01 11:28:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości grup
    > tak, pomiar inteligencji osoby ktora udaje ze nie wie o co chodzi (im mniej
    > kresek tym gorzej)

    Czyli jak wskazuje 3 kreski na 7, to lepiej, niż na innym telefonie 2/4? ;) Jak
    mam -80dBm to ile kresek? :)

  • 6. Data: 2009-12-01 15:22:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    qwerty pisze:
    > To jakiś nowy system pomiarów te kreski?
    To żaden pomiar, tylko stwierdzenie kto i gdzie ma zasięg a
    kto go nie ma.
    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-12-01 20:22:14
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości grup
    Lepiej sie nie popisuj ,szkoda czasu abyśmy z sobą walczyli ,dosyć mamy
    wrogów zewnętrznych :-)

  • 8. Data: 2009-12-02 13:15:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał
    >We Wrocławiu, w mieście, Plus poniżej powierzchni ziemi (piwnice)
    >znika. Era pali prawie całą skale.

    Jako ze jeszcze nie slyszelismy zeby BTS montowano w piwnicach, to
    zapewne ta piwnica jest blisko bts ery, a daleko od plusa.
    Albo od strony plusa dzieli ja metalowa sciana i plot.

    Wezcie ludzie nie piszcie bzdur - w kazdym wiekszym miescie jest
    sporo bts calej trojki, i w ogolnosci to tylko na zasieg Play mozna
    narzekac.

    A oczywiscie zdarza sie miejsca gdzie tych stacji jest w okolicy
    mniej, i z zasiegiem bedzie gorzej.

    J.

  • 9. Data: 2009-12-02 19:16:39
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    >
    > Wezcie ludzie nie piszcie bzdur - w kazdym wiekszym miescie jest
    > sporo bts calej trojki, i w ogolnosci to tylko na zasieg Play mozna

    Generalizujesz. Mieszkam w miasteczku 8000 dusz i PTC ma zasięg tylko na ulicy,
    ewentualnie tuż przy oknie. Inni operatorzy - bez problemów.

  • 10. Data: 2009-12-02 19:18:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    J.F. pisze:
    > Jako ze jeszcze nie slyszelismy zeby BTS montowano w piwnicach, to
    Aleś zabłysnął.
    > zapewne ta piwnica jest blisko bts ery, a daleko od plusa.
    Nie ta piwnica, tylko 90% piwnic we wrocku
    > Wezcie ludzie nie piszcie bzdur - w kazdym wiekszym miescie jest sporo
    > bts calej trojki, i w ogolnosci to tylko na zasieg Play mozna narzekac.
    Bzdury to Ty płodzisz.
    --
    Krzysiek