  • 41. Data: 2014-08-16 03:02:25
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 12:12:23 +0200, GAD Zombie napisał(a):
    > Ciekawy jestem czego używacie w celu ochrony swoich smartfonów/telefonów?
    > Do tej pory przerobiłem w życiu kilka różnych i najlepiej sprawdziła się
    > zwykła "skarpeta", taka jak to:

    A do tego fona nie ma firmowego etui Samsunga ?
    Flip Cover ... o
    http://allegro.pl/oryginalne-etui-flip-samsung-galax
    y-core-plus-g350-i4483631842.html

    A nieoryginalne tansze.

    Co prawda funkcjonalnie takie sobie ...

    J.

  • 42. Data: 2014-08-16 14:19:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-14 20:26, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > W sumie to ekran jest jedynym czego nie ma sensu osłaniać

    Przed wypowiadaniem proponuję się choć przez chwilę zastanowić nad
    sensem owej wypowiedzi.

  • 43. Data: 2014-08-16 14:20:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-14 20:31, GAD Zombie pisze:

    > Szybka przed obiektywem aparatu, która jest równo z obudową i na tym
    > telefon się kładzie na stole, niestety...

    Jednak obiektyw trochę wystaje z obudowy, a więc przy położeniu na stole
    będzie leżał pod kątem, tak że szybka obiektywu na pewno nie będzie
    miała kontaktu z stołem. :-)

  • 44. Data: 2014-08-16 15:16:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Przed wypowiadaniem proponuję się choć przez chwilę zastanowić nad sensem
    > owej wypowiedzi.

    Trybun... zrozum... producent dwoił się i troił aby zrobić dobrą szybę
    z przodu ekranu aby jak najwięcej obrazu przepuszczała i jak najmniej
    odblasków odbijała - Ty teraz chcesz na to przylepić badziewną folię?

    W imię czego? Aby jakaś ryska na ekranie się nie zrobiła?
    A co Ci ryska szkodzi? Taka ryska w mniejszym stopniu pogorszy
    jakość obrazu niż nalepianie jakiejś folii... Każda folia pogarsza
    jakość obrazu w telefonie - przekonaj się i wyjdź na zewnątrz,
    na słońce z tym telefonem bez folii i załóż mu folię potem...

  • 45. Data: 2014-08-16 17:09:30
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:40:13 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message
    >
    >Tak to pewnie wygląda z punktu widzenia ludzi starszych,
    >którzy są nieco przerażeni tymi gadżetami, nowinkami...
    >Im ktoś młodszy i inteligentniejszy tym stanowi to mniejszy problem.

    >Fajnych masz kolegów...

    >Zmień środowisko w jakim się obracasz...

    Ty bedziesz pierwszy weliminowany

    A.L.

  • 46. Data: 2014-08-16 18:13:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Przed wypowiadaniem proponuję się choć przez chwilę zastanowić nad sensem
    > owej wypowiedzi.

    To się zastanów

  • 47. Data: 2014-08-16 23:13:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-16 03:02, J.F. pisze:

    > A do tego fona nie ma firmowego etui Samsunga ?
> [...]

    Ja mam fajny pokrowiec do Samsunga Trendy. Za 25 zł w T mobile kupiłam.
    Wszystko idealnie pasuje, zdjęcia można robić. Ładnie wyścielony, tylko
    telefon w nim jest jakiś ciężki, bo w tym etui są magnesy i to chyba
    przez te magnesy jest za ciężki jak na słabą damską rękę, no i w torebce
    ciężko.

    --
    animka

  • 48. Data: 2014-08-17 08:26:39
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-16 15:16, Pszemol pisze:
> [...]
    > jakość obrazu w telefonie - przekonaj się i wyjdź na zewnątrz,
    > na słońce z tym telefonem bez folii i załóż mu folię potem...

    Tak tak, i dlatego sporo producentów dodaje w zestawie (o ile nie ma jej
    już naklejonej na ekran) folię ochronną?

    Ryskę? Byś musiał widzieć stan telefonu mojego brata - budowlańca..
    prawie nic nie widać na ekranie.. Nokia, z GG oczywiście.

    No cóż, matowa folia faktycznie robi ekran trochę mniej przezroczystym,
    ale za to ekran nie robi za lusterko, ani nie pozostawia sie na nim
    śladów palców.

  • 49. Data: 2014-08-17 09:22:56
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    > A do tego fona nie ma firmowego etui Samsunga ?

    Pewnie i jest, pewnie drogie...

    > Flip Cover ... o
    > http://allegro.pl/oryginalne-etui-flip-samsung-galax
    y-core-plus-g350-i4483631842.html

    o właśnie ;)

    > A nieoryginalne tansze.
    >
    > Co prawda funkcjonalnie takie sobie ...

    Ale tego typu pokrowce też mi się nie podobają.

    Kupiłem skarpetę za 13PLN i jest taka, jak chciałem :)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 50. Data: 2014-08-17 16:53:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak tak, i dlatego sporo producentów dodaje w zestawie (o ile nie ma jej
    > już naklejonej na ekran) folię ochronną?

    Ta naklejona na ekran służy do czegoś innego...
    Podobnie jak literka S w górnym rogu ekranu TV Sony :-)))))

    > Ryskę? Byś musiał widzieć stan telefonu mojego brata - budowlańca.. prawie
    > nic nie widać na ekranie.. Nokia, z GG oczywiście.

    Bredzisz jak potłuczony.
    Nic nie widać na ekranie bo ma właśnie przylepioną folię, porysowaną.

    > No cóż, matowa folia faktycznie robi ekran trochę mniej przezroczystym,
    > ale za to ekran nie robi za lusterko, ani nie pozostawia sie na nim śladów
    > palców.

    I powoduje że nic nie widać na ekranie, jak u Twojego brata.