  • 31. Data: 2014-08-14 23:50:26
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-14 22:00, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    > Tak samo folia przeszkadza najbardziej na wyświetlaczu. Tylko moje
    > telefony jakoś nie mogą nabrać tych rys na wyświetlaczu i jakoś dziwnie
    > nabierają ich na obudowie do tego stopnia, że nadają się do wymiany.

    No widzisz, a ja nosiłem telefon przez 4 lata w etui, potem 2 lata w
    skarpecie. Wyświetlacz podrapał mi się od jakiegoś śmiecia pod etui, ale
    obudowa po 6 latach jest bez zarzutu. To jest sens, czy nie?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 32. Data: 2014-08-15 00:07:54
    Od: atm <...@v...pl>

    > Chwila, ale GG to chyba jest tylko z przodu, jak już, prawda? A ja
    > mówię też o stronie z obiektywem aparatu, czyli o tylnej stronie telefonu.

    Zaraz ktos Ci opchnie idee posiadania szafirowego szkielka na obiektyw ;]
    Mam wrazenie, ze w zdecydowanej wiekszosci smartfonow jest tam cos
    zwyklego bo o rysy wyjatkowo latwo.

  • 33. Data: 2014-08-15 00:39:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-14 16:18, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Dlatego ja jestem przeciw wszelkim etui - więcej szkody niż pożytku.

    100% poparcia - od czasów Motoroli d160 nie miałem etui na żadnym
    telefonie i tego nie żałuję :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 34. Data: 2014-08-15 01:43:43
    Od: W <w...@w...pl>

    GAD Zombie wystukał, co następuje:

    > To było tego typu:
    > http://allegro.pl/etui-silikon-iphone-5c-przezroczys
    te-clear-folia-i4510
    > 039724.html
    >
    > Ale właśnie to mi nie pasowało. Po niedługim czasie było widać brud
    > między telefonem a tym etui, który wyglądał obleśnie, a czyszczenie
    > tego nie było wcale łatwe.

    Ja mam takie, i na galaxy neksusie (ca 3 lata), i na iPhone (ca rok) i teraz
    na g2 zanabyłem i jestem zadowolony. Te pierwsze były całe czarne więc brudu
    pod nie było widać... ale to dlatego, że go tam nie było :p teraz na g2 mam
    przezroczysty (telefon jest czerwony więc czarne etui byłoby bez sensu) i
    jak na razie po kilu tygodniach też jest czysto... telefon noszę albo w
    kieszeni spodni albo wrzucam do torby...

  • 35. Data: 2014-08-15 01:43:44
    Od: W <w...@w...pl>

    Pszemol wystukał, co następuje:

    > On nie ma Gorilla Glass?

    > Niczego. Mój iPhone4 jest goły od początku, ponad 3 lata. Ani obudowy ani
    > nawet folii na ekran.
    > Sa dziś totalnie zbędne i tylko przeszkadzają.

    Pozwolę się sobie nie zgodzić :p
    Akurat ja obudowy kupuję też dlatego, że telefon w 'kondomie' trzyma mi się
    wygodniej - jest trochę grubszy, do tego po bokach ma dosyć grubą fakturę
    i... świetnie zakrywa metal obudowy (kompletnie nie rozumiem fascynacji, jak
    dla mnie strasznie nieprzyjemne w dotyku, zwłaszcza jak jest zimno).

  • 36. Data: 2014-08-15 01:56:05
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Aug 2014 23:43:44 +0000 (UTC), W <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >i... świetnie zakrywa metal obudowy (kompletnie nie rozumiem fascynacji, jak
    >dla mnie strasznie nieprzyjemne w dotyku, zwłaszcza jak jest zimno).

    Na dodatek mzoan go przypiac do paska

    A.L.

  • 37. Data: 2014-08-15 08:49:16
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-15 00:07, atm pisze:

    > Zaraz ktos Ci opchnie idee posiadania szafirowego szkielka na obiektyw ;]
    > Mam wrazenie, ze w zdecydowanej wiekszosci smartfonow jest tam cos
    > zwyklego bo o rysy wyjatkowo latwo.

    Też takie mam podejrzenia. A już zapewne te z niższej półki mają tam
    pewnie zwykły plastik.

  • 38. Data: 2014-08-15 20:40:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > Racja. W Polsce panuje "gadgetomania". Telefon okresla status
    > obywatela. Calkiem normalni faceci nie potrafia rozmawiac o niczym
    > innym niz telefony. No, gdzieniegdzie zegarki.

    Tak to pewnie wygląda z punktu widzenia ludzi starszych,
    którzy są nieco przerażeni tymi gadżetami, nowinkami...
    Im ktoś młodszy i inteligentniejszy tym stanowi to mniejszy problem.

    > Niedawno spotkalem kolege ze studiow. Po 25 latach neiwidzenia.
    > Pierwsze jego pytanie bylo: "jaki masz telefon?". Kiepsko wypadlem, bo
    > w Polsce uzywam telefonu Motorola ktory kupilem z 10 lat temu. Wtedy
    > chyba za 50 zlotych.

    Fajnych masz kolegów...

    > Jak patrze na niektorych telefony... No pewnie, mnie byloby stac. Ale
    > zaraz po kupnie zadzwonilbym do "psychuszki" zeby mnie zabrali na
    > kuracje.
    >
    > Ciekawe kiedy w Polsce telefon uzyska taki status jak nocnik, miska,
    > widelec, garnek, hulajnoga czy zelazko?

    Zmień środowisko w jakim się obracasz...

  • 39. Data: 2014-08-15 20:41:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message
    > Mnie też stać, ale jakbym miał do kieszeni wsadzić zabawkę za 3000 i
    > lecieć na imprezę, to bym musiał wziąć ze sobą prozak, żeby nie martwić
    > się cały czas czy go nie zgubię, nie ukradną, albo nie zniszczę.

    No ale to jest właśnie symptom że Cię nie stać...

    > To jednak jest rzecz bardzo narażona na straty i wydawanie na to majątku,

    Jeśli 3000zł nazywasz majątkiem, potwierdzasz to co napisałem wyżej.

  • 40. Data: 2014-08-16 02:53:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 21:12:55 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > To zależy od kręgów, bo na szczęście nie wszędzie tak jest. Jednak
    > faktem jest, że Polacy po prostu lubią się chwalić ;)

    Jasne, a ci Amerykanie, co cala noc stoja, zeby najnowszego ajfona
    kupic w pierwszym dniu, to po prostu potrzebuja go do pracy ...

    > Mnie też stać, ale jakbym miał do kieszeni wsadzić zabawkę za 3000 i
    > lecieć na imprezę, to bym musiał wziąć ze sobą prozak, żeby nie martwić
    > się cały czas czy go nie zgubię, nie ukradną, albo nie zniszczę.

    Za malo zarabiasz, pan minister to sie zegarkiem za 10 tys nie
    przejmuje.

    Ale ... kto sprawdzi w jakich krajach ile kupiono:
    http://gadzetomania.pl/2010/04/19/najdrozsze-telefon
    y-komorkowe-na-swiecie
    http://www.gsmmaniak.pl/203938/10-najdrozszych-telef
    onow-swiata/

    Czy moze srednia polka cenowa
    http://www.luxmaniak.pl/14600/5-luksusowych-telefono
    w-chcialbys-miec/

    Albo tak z innej branzy ... kupie to w Warszawie
    http://www.luxmaniak.pl/14012/najdrozsze-dzinsy/

    O, my to biedota z czwartego swiata
    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Oto-najdrozsze-t
    elefony-w-Polsce,wid,11565812,wiadomosc.html?ticaid=
    11345a

    J.