  • 61. Data: 2009-04-19 18:27:53
    Temat: Re: Pojawia się i znika - czyli Ircnet w TPSA
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> writes:

> [...]

    Tak, oczywiście, nikt się nie próbował kontaktować.

    MJ

  • 62. Data: 2009-04-19 18:29:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Lemat <#@lemat.priv.pl> writes:

    > lub np. liczba wpisów w CBL - z dzisiejszych obserwacji mi wynika, że przez
    > ostatnie 2,5 miesiąca liczba dla całej tepsy się podwoiła przy 10% wzroście
    > objętości samego CBL.

    Thnx.

    MJ

  • 63. Data: 2009-04-19 19:32:24
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    On 2009-04-19 20:27, Michal Jankowski wrote:

    > Piotr KUCHARSKI<c...@s...waw.pl> writes:
    > Tak, oczywiście, nikt się nie próbował kontaktować.

    No dobrze. I pomstowanie 'nie odpowiedzieli' coś wnosi?

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net

  • 64. Data: 2009-04-19 19:34:20
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    On 2009-04-19 20:22, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > [...]
    > Jeszcze się udławisz...

    Krakersa oferuje się z sympatii jak sądzę. Czy chciałeś zasugerować
    coś zgoła odmiennego?

  • 65. Data: 2009-04-19 19:37:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Łukasz Bromirski <w...@t...hell> writes:

    > No dobrze. I pomstowanie 'nie odpowiedzieli' coś wnosi?

    Nie chcesz, nie czytaj.

    Ale sam dobrze wiesz, że upublicznienie problemu czasem działa cuda.

    MJ

  • 66. Data: 2009-04-19 20:07:38
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    On 2009-04-19 21:37, Michal Jankowski wrote:

    > Nie chcesz, nie czytaj.
    > Ale sam dobrze wiesz, że upublicznienie problemu czasem działa cuda.

    Dokładnie tak, ale...

    ...dyskusja była już przed PLNOGiem, wtedy koledzy odpowiadali - w
    zalewie mało merytorycznych 'aaaa!' zniknęli - no i nie pojawiają
    się tutaj. Też widziałbym większe zainteresowanie w otwartej
    dyskusji - jestem absolutnie za tym i stąd w ogóle pomysł zrobienia
    panelu na PLNOGu zresztą powstał (wtedy).

    Widzę teraz, że podajecie statystyki - i nie zgadzają się z ideą
    'dobrze jest' prezentowaną przez drugą stronę. Brak jednak głosu
    tej drugiej strony (pewnie z różnych przyczyn - może niektórzy
    ludzie nie tak jak my, siedzą 24/h przy komputerach), więc znowu
    myślę o czymś bardziej produktywnym niż pisanie 'źle!'. Tym bardziej
    że tak jak cytujesz Piotra - nie bardzo można doczekać się odpowiedzi.

    Odnoszę wrażenie (przepraszam że znowu jako adwokat diabła, ale
    ostatnio to pomogło), że koledzy tu nie zaglądają bo wiedzą że
    natychmiast zwali się na nich góra ogólnej pretensji - czasem mniej,
    czasem bardziej merytorocznej. Może czas usiąść znowu do stołu i
    pogadać bardziej oficjalnie? Wtedy odnoszę wrażenie chęć pojawienia się
    i pogadania jest większa. Ostatnio jednak po debacie nikt jakoś z
    głośno dyskutujących na polipie i obecnych na samej debacie, do
    kolegów z TP podejść nie chciał. A pojawili się silną grupą i byli
    gotowi rozmawiać. No i mieli krakersy, choć widzę że część z kolegów
    robi się nerwowa na ich punkcie.

    Hm? Jak sądze, tym razem, da się wystosować nawet zaproszenia imienne ;P

  • 67. Data: 2009-04-19 20:24:00
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Łukasz Bromirski wrote:

    > Odnoszę wrażenie (przepraszam że znowu jako adwokat diabła, ale
    > ostatnio to pomogło), że koledzy tu nie zaglądają bo wiedzą że
    > natychmiast zwali się na nich góra ogólnej pretensji

    Wniosek jest taki aby wydelegowali takiego jednego co tu przyjdzie i wyżre
    wam wszystkie krakersy i poprosi o jeszcze. I będzie miał w 4 literach to,
    że z wami się gada jak z chińską armią - milion lewą, milion prawą a
    środkiem czołgi - oba.

    Lemat
    easyISP jest spam-friendly - utrzymuje stronę www notorycznemu spamerowi
    polandexport

  • 68. Data: 2009-04-19 20:29:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Łukasz Bromirski <w...@t...hell> writes:

    > Hm? Jak sądze, tym razem, da się wystosować nawet zaproszenia imienne ;P

    I z gimp.org też ktoś przyjdzie?

    Nawiasem mówiąc, pozwolę sobie pospekulować - otóż nie mam pojęcia,
    może tam naprawdę jest kontroler botnetu. Ale obecność gimp.org w
    czarnej dziurze i pozostawanie tam miesiącami może wg mnie świadczyć
    tylko o jednym - tej czarnej listy nikt większy poza ampersandem nie
    używa.

    MJ
    PS. A jakie piękne pole do insynuacji w stylu "konkurencja w
    biznesie"... 8-)

  • 69. Data: 2009-04-19 20:33:33
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Łukasz Bromirski wrote:

    > Na PLNOGowej debacie było jasne info - nie ma na razie opcji
    > powiedzieć jak dokładnie to działa (choć techniczno-sieciową stronę
    > wyłożył bardzo dokładnie Konrad) i skąd są dane (część klauzul etc).
    > Jak będzie można - powiedzą. Też nie bardzo wydaje mi się to
    > transparentne, ale tyle wtedy koledzy powiedzieli.

    ależ byłem, nawet krakersa dostałem ;-)

    Chodziło mi raczej o dyskusję głębszą niż na PLNOG, ale polip ze wględu
    na pieniaczy to nie miejsce na takową.

    > Zamiast pisać tu po raz kolejny 'skandal!' koledzy zainteresowani
    > powinni uderzyć bezpośrednio do twórców/administratorów systemu.
    > Chyba nie trudno znaleźć dane kontaktowe.

    sam się podłączyłem do RSów NASKu.

    Marcin

  • 70. Data: 2009-04-19 20:47:36
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    On 2009-04-19 22:24, Lemat wrote:

> [...]
    > i wyżre wam wszystkie krakersy i poprosi o jeszcze. I będzie miał w
    > 4 literach to, że z wami się gada jak z chińską armią - milion lewą,

    Z którymi 'wami'? ;P