    Date: Fri, 30 Apr 2010 13:12:01 +0200
    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Pogrzeb Taty i prośba.

    Witek.
    Jak niektórzy już wiedzą, 23 kwietnia odszedł mój Tata. Motocyklem
    zaczął jeździć mając 7 lat, wtedy to była jakaś WL z koszem, potem
    Villersy, Nortony i co tam jeszcze z UNRY do nas przypływało - mój
    dziadek woził nimi pocztę. Męczył tez SHL-ki i WFM, aż kupił swój
    ukochany motocykl, Victorie 350. Przerobił jej zawieszenie, dopieszczał
    silnik, przechodził jak każdy problemy z puchnącymi tłokami. Sprzedał ją
    dopiero gdy ja miałem się urodzić i trzeba było kupić samochód. I tak na
    długie 32 lata rozstał się z 2 kołami, do czasu, gdy nie mogąc już
    słuchać jego nostalgiczno-melancholijnego marudzenia otworzyłem Świat
    Motocykli i wyszperałem mu XJ600S. Po dwóch latach zmieniliśmy ją na BMW
    i tak sobie z nami pomykał - do Różańskich, na Pierniki, TBSZ i
    Felkowski. Miesiąc temu topił z nami Sukę, już po rekonwalescencji, bo
    od pół roku walczył z rakiem. Zabrał się z tego świata tak jak żył,
    szybko i na temat, bez zbędnych ceregieli. Przeżył 74 lata.

    Pogrzeb Taty jest w piątek, 7 maja, na Cmentarzu Bródnowskim w
    Warszawie. Msza rozpoczyna się o 14 w drewnianym kościele - tym samym co
    na pogrzebie Griszy. Jeśli możecie, serdecznie zapraszam na motocyklach,
    bo chciałbym byście eskortowali urnę w drodze z domu na cmentarz. Wg
    prognozy na accuweather ma nie padać, zrobimy specjalny stelaż na urnę i
    zawiozę Tatę ostatni raz Mustangiem, mam nadzieję w Waszej asyście.
    Odległość jest niewielka, w 15 min powinniśmy się wyrobić, więc
    zapraszam ok 13 na ul. Nad Potokiem 7, skąd ok 13.30 ruszymy. Tacie
    będzie bardzo miło, o mnie i całej naszej rodzinie nie wspominając.

    W razie potrzeby tel do mnie - 602 215 880.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj