  • 41. Data: 2020-04-11 17:48:13
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, April 11, 2020 at 5:23:36 PM UTC+2, Shrek wrote:
> [...]
    wokol tanie, bo halas, to sobie pokupowali i postawili chalupy i teraz narzekaja, ze
    glosno ;)
    centrum miasta ;) juz sa problemy z budowa drugiego pasa...

    > Nigdy nie mogłem zrozumieć myślenia, że jak ktoś był pierwszy i nasrał w
    > krajobrazie, to on już jest w prawie. Inna sytuacja byłaby gdyby
    > wszystkim właściecielom wypłacił odszkodowania, wtedy ok. Imisje są
    > określone prawem i jeśli ktoś je przekracza to słusznie należy się
    > odszkodowanie albo wypierdol.

    Zapewne jak toto budowali, to wszelkie przepisy spelnialo, wokol byly praktycznie
    pola uprawne, roslinkom nie przeszkadzalo, w ciagniku rolniczym tego dodatkowego
    halasu nie bylo slychac... ;)
    A jak sie miasta porozrastaly, to wlasciciele mieli troche pecha... a ktos, kto kupil
    dzialke obok nie powinien narzekac ;) sam chacial... gdzies musza byc tego typu
    obiekty.

  • 42. Data: 2020-04-11 17:57:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 17:48, WS pisze:

> [...]
    kupil dzialke obok nie powinien narzekac ;) sam chacial... gdzies musza byc tego typu

    Jeszcze raz - jak przekraczasz immisje to należy się rekompensata a nie
    gadanie, że "byłem pierwszy". Tym bardziej że tory o których mówisz są
    zwykle dzierżawione (często od gmin), i właściel jak najbardziej ma
    prawo tą umowę wypowiedzieć - zwłaszcza do gmin ciężko mieć pretensję,
    że wolą nie słuchać pierdzenia fanów motosportów.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-04-11 21:51:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, April 11, 2020 at 5:57:49 PM UTC+2, Shrek wrote:
    ego typu obiekty.

> [...]
    > prawo tą umowę wypowiedzieć - zwłaszcza do gmin ciężko mieć pretensję,
    > że wolą nie słuchać pierdzenia fanów motosportów.

    Troche to nie tak do konca, po to sa plany zagospodarowania itp... zeby np. ktos nie
    stawial budynkow mieszkalnych na terenach przemyslowych, gdzie jest zwiekszony halas,
    emisja spalin itp... A ze na sile (czytaj lapowki/obietnice wyborcze itp) zamienia
    sie je na budowlane to wola ludu ;) Jak ktos sobie tam dom buduje to troche sam sobie
    winien... Np. u nas w Krk od jakiegos czasu np. od strony Tynca zaczyna sie
    zabudowywac tereny zalewowe Wisly... Jak bedzie powodz, to zacnie sie skomlenie o
    dotacje/odszkodowania/pomoc dla powodzian :(

    Garaz pod walami tez mozna wybudowac ;)
    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,21792761,n
    iepokoj-na-debnikach-mieszkancy-inwestycja-moze-naru
    szyc.html

    https://krakow.onet.pl/apartamentowiec-powstanie-3-m
    etry-od-walu-urzad-dal-zielone-swiatlo/fptye0z

  • 44. Data: 2020-04-11 22:11:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 21:51, WS pisze:

    > Troche to nie tak do konca, po to sa plany zagospodarowania itp... zeby np. ktos
    nie stawial budynkow mieszkalnych na terenach przemyslowych, gdzie jest zwiekszony
    halas, emisja spalin itp...

    Dobra - dawaj ten tor umieszczony w planie zagospodarowania.

    > A ze na sile (czytaj lapowki/obietnice wyborcze itp) zamienia sie je na budowlane
    to wola ludu ;)

    No to skoro ludzie wolą, to dlaczego wola miłośników robienia hałasu ma
    być twojsza nich ichniesza?

> [...]
    Jak bedzie powodz, to zacnie sie skomlenie o dotacje/odszkodowania/pomoc dla

    Nie kombinuj - nie mówimy o rzece, która jest "dopustem bożym" i nic się
    z tym nie da zrobić, tylko o chciejstwie kilkuset osób co chcą sobie
    pohałasować i twierdzą, że ich prawo do hałasowania jest większe, bo
    byli tam wcześniej (tak jakby przed nimi nikogo nie było).

    Praktycznie zawsze okazuje się, że chodzi o jakieś stowarzyszenie
    dzierżawiące od gminy albo innego właściciel teren i uważające, że pełni
    jaką zajebistą funkcję społeczną, bo latają bokiem. A potem jak
    właściciel terenu stwierdza, że jednak nie warto słuchać pierdzenia
    sifików to jest oburzenie, że jak to? Ano tak to, że zwykle twierdzenia
    że "byliśmy tam wcześniej" (mimo, że jak napisałem gówno warte) są z
    dupy wziete, bo wcale teren nie był ich. Byli tam dzierżawcami, jak
    stali się za bardzo uciążliwi to po prostu wypowiedziano im umowę.

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-04-12 10:12:39
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 11 Apr 2020 08:19:57 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Chodzę do lidla:P

    Do Lidla też jeżdżą ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 46. Data: 2020-04-12 12:35:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 10:12, j...@i...pl pisze:

    > Do Lidla też jeżdżą ;)

    Ja tam wolę żonę od kierowcy tira:P

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-04-12 13:04:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu Shrek pisze tak:

    > Ja tam wolę żonę od kierowcy tira:P

    a jaki pożytek z dzieci? ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 48. Data: 2020-04-12 13:15:24
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, April 11, 2020 at 10:11:31 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > Dobra - dawaj ten tor umieszczony w planie zagospodarowania.

    np. projektowany w Krk, wygral w budzecie obywatelskim jest przewidziany od kilku ;)
    lat do realizacji na terenie przemyslowym, nie przewiduje sie tam bydynkow
    mieszkalnych (na chwile obecna oczywiscie ;) )
    https://krakow.naszemiasto.pl/krakow-kolejny-przetar
    g-na-tor-motocyklowy/ar/c3-3933618

> [...]
    > pohałasować i twierdzą, że ich prawo do hałasowania jest większe, bo
    > byli tam wcześniej (tak jakby przed nimi nikogo nie było).

    Nie, idea jest taka sam, tzn. ktos chce tanio kupic dzialke w miare blisko centrum
    miasta, nadajace sie do budowy sa kiladziesiat(set?) razy drozsze, Rowniez wlasciciel
    chcialby drogo sprzedac kawal ugoru...
    Wiec np. wybiera sie wladze lokalne, ktore obiecuja, ze odrolnia, zmienia plan
    zagospodarowania itp... nastepnie zawsze znajdzie sie troche ludzi, ktorzy
    zaryzykuja kupno w takim miejscu, wybuduja, a nastepnie laza gdzie sie da (a sa
    praktycznie jedynymi, ktorzy maja w tym interes) i zalatwiaja zamykanie obiekow obok,
    a jak ich np. zaleje, to maja pretensje do "wladz", ze przeciez pozwolily tu budowac,
    daly pozwolenia na pismie... wiec powinni zabezpieczyc... albo brac
    odpowiedzialnosc...

  • 49. Data: 2020-04-12 13:21:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 13:04, PiteR pisze:

    > a jaki pożytek z dzieci? ;)

    It's a trap!

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2020-04-12 13:26:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 13:15, WS pisze:

> [...]
    ;) lat do realizacji na terenie przemyslowym, nie przewiduje sie tam bydynkow
    mieszkalnych (na chwile obecna oczywiscie ;) )

    I co - chce go ktoś już zliwkwidować?

> [...]
    daly pozwolenia na pismie... wiec powinni zabezpieczyc... albo brac

    Nie zmieniaj teamatu - rozmawiamy o tym, że jak ktoś był ponoć pierwszy
    (a w zasadzie nie on tylko ktoś kiedyś), to on ma teraz prawo pierdzeić
    swoim sifikiem czy latać bokiem jak ma tylny napęd. A jak mu gmina
    wypowie umowę dzierżawy to jest to czyn haniebny, bo on był pierwszy i
    cała gmina powinna z zachwytem słuchać jego pierdzenia. No więc nie. Nie
    ma takiego prawa. Dopuszczalne imisje są określone prawem a nie tym, że
    jak pierwszy zacząłeś hałasować czy śmierdzieć, to reszta ma się dostosować.

    --
    Shrek