    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 11 Apr 2020 12:51:48 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    From: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, April 11, 2020 at 5:57:49 PM UTC+2, Shrek wrote:
    ego typu obiekty.

    > Jeszcze raz - jak przekraczasz immisje to należy się rekompensata a nie
    > gadanie, że "byłem pierwszy". Tym bardziej że tory o których mówisz są
    > zwykle dzierżawione (często od gmin), i właściel jak najbardziej ma
    > prawo tą umowę wypowiedzieć - zwłaszcza do gmin ciężko mieć pretensję,
    > że wolą nie słuchać pierdzenia fanów motosportów.

    Troche to nie tak do konca, po to sa plany zagospodarowania itp... zeby np. ktos nie
    stawial budynkow mieszkalnych na terenach przemyslowych, gdzie jest zwiekszony halas,
    emisja spalin itp... A ze na sile (czytaj lapowki/obietnice wyborcze itp) zamienia
    sie je na budowlane to wola ludu ;) Jak ktos sobie tam dom buduje to troche sam sobie
    winien... Np. u nas w Krk od jakiegos czasu np. od strony Tynca zaczyna sie
    zabudowywac tereny zalewowe Wisly... Jak bedzie powodz, to zacnie sie skomlenie o
    dotacje/odszkodowania/pomoc dla powodzian :(

    Garaz pod walami tez mozna wybudowac ;)
    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,21792761,n
    iepokoj-na-debnikach-mieszkancy-inwestycja-moze-naru
    szyc.html

    https://krakow.onet.pl/apartamentowiec-powstanie-3-m
    etry-od-walu-urzad-dal-zielone-swiatlo/fptye0z