  • 61. Data: 2020-04-13 11:32:18
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, April 12, 2020 at 8:06:18 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > No więc proszę o ten tor, co właściciel _toru_ ma na niego użytkowanie
    > wieczyste oraz plan zagospodarowania.

    Plan zagospodarowania tworzy gmina ;)
    Jesli teren nie jest przeznaczony pod budownictwo mieszkaniowe, to trudno po
    wybudowaniu chalupy narzekac, ze sie kiepsko mieszka ;)
    Chociaz tory w PL mozna na palcach policzyc, to przeciez nie bede szukal numerow
    dzialek i wpisow w ksiegach wieczystych ;)

    BTW u nas nawet odwrotnie sie da :( Teren pod budowe, a miasto wydzierzawia na 30 lat
    teren pod tor...
    https://krakow.naszemiasto.pl/krakow-tor-niezgody-wl
    asciciele-domow-kontra-kosciuszko/ar/c4-4112658

  • 62. Data: 2020-04-13 11:36:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-12 o 21:35, Shrek pisze:

    > A co ma wspólnego przestrzeganie prawa z łamaniem prawa?

    A co to ma wspólnego z tematem dyskusji?

    > Naprawdę twój rozum błądzi nieznanymi ścieżkami.

    Twój nie bładzi. Jego po prostu nie widać.
    Widać tylko mentalność Kalego, Kalemu zwolnić żonę, źle, sąsiadowi
    Kalego zlikwidować tor, dobrze.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2020-04-13 11:46:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2020 o 11:32, WS pisze:

    > Plan zagospodarowania tworzy gmina ;)

    To znajdź taki, który w tym planie jest. Mam podejrzenia co do jednego
    że mógłby być, gdyby tylko tam taki plan istniał.

    > Jesli teren nie jest przeznaczony pod budownictwo mieszkaniowe, to trudno po
    wybudowaniu chalupy narzekac, ze sie kiepsko mieszka

    Jeśli nie ma planu zagospodarowania, to się na niego nie powołuj i nie
    rób kurwy z logiki.

    > Chociaz tory w PL mozna na palcach policzyc, to przeciez nie bede szukal numerow
    dzialek i wpisow w ksiegach wieczystych ;)

    No więc skoro nie znasz, to twój argument jest inwalidą.

    No widzisz...

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2020-04-13 11:52:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2020 o 11:36, RadoslawF pisze:

    > A co to ma wspólnego z tematem dyskusji?

    Nie mam pojęcia - ty połączyłeś w swoich odmentach umysłu dwa
    niepowiązane ze sobą w żaden sposób fakty.

    > Twój nie bładzi. Jego po prostu nie widać.
    > Widać tylko mentalność Kalego, Kalemu zwolnić żonę, źle, sąsiadowi
    > Kalego zlikwidować tor, dobrze.

    Różnica jest taka, że jedno jest sprzeczne z prawem, a drugie jak
    najbardziej tak. Co dziwnego widzisz w tym, że właściciel terenu nie
    chce przedłużyć umowy dzierżawy jak dojedzie do wniosku, że nie ma na to
    ochoty? Normalna sprawa. Natomiast zwalnianie matek na urlopach
    macierzyńskich jest zabronione przez prawo zarówno krajowe jak i
    europejskie. Co więcej zwalnianie bez uzasadnienia (albo z
    nieprawdziwym) osoby zatrudnionej na podstawie umowy o prace
    (jakiejkolwiek) też jest zabronione. Więc nie wiem co próbujesz w swojej
    główce porównać. Zresztą właśnie zauważyłem, że mi kf przecieka. I już
    wzywam hydraulika;)

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2020-04-13 23:05:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-13 o 11:52, Shrek pisze:

    > Nie mam pojęcia - ty połączyłeś w swoich odmentach umysłu dwa
    > niepowiązane ze sobą w żaden sposób fakty.

    Były połączone, nawet napisałem jak, ale jak ktoś zamiast
    rozumu używa politycznych hasełek to może faktycznie nie zrozumieć.

    > Różnica jest taka, że jedno jest sprzeczne z prawem, a drugie jak
    > najbardziej tak. Co dziwnego widzisz w tym, że właściciel terenu nie
    > chce przedłużyć umowy dzierżawy jak dojedzie do wniosku, że nie ma na to

    Jak sam uzna ze nie ma na to ochoty owszem, jak jakaś grupa nacisku
    zmusi go do tego to już wygląda to trochę inaczej.

> [...]
    > (jakiejkolwiek) też jest zabronione. Więc nie wiem co próbujesz w swojej
    > główce porównać. Zresztą właśnie zauważyłem, że mi kf przecieka. I już

    W pewnych przypadkach, przy odpowiednich grupach nacisku jest
    jak z decyzja właściciela terenu. Czego twoja małżonka jest
    żywym dowodem.