  • 31. Data: 2015-06-09 12:50:29
    Temat: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jacek,

    Tuesday, June 9, 2015, 12:47:48 PM, you wrote:

    > Scancelowałem ten swój post bo po wysłaniu uznałem, że nie warto było mu już
    > odpisywać, ale zdążyłeś zdążyłeś go skomentować :-)

    Mój nieczytnik ignoruje cancele i supersedesy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2015-06-09 12:55:10
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 07:56, ww pisze:

    > Chyba jakichś mądrzejszych porad. Ale faktycznie byłem głupi, że na to
    > liczyłem.

    > Oczywiście. Zwłaszcza jeśli za 50 zł można kupić urządzenie złożone
    > z kilku takich płytek i tysiąca innych elementów. Wiem, wiem, miliardy
    > sztuk...

    Hobby kosztuje.

    > Nie będziesz mi mówił co mam robić.
    >
    > Jeżeli nie rozumiesz, że ktoś może nie chcieć przeznaczyć 80% budżetu na
    > płytkę to twój problem. Ja mimo wszystko popytam i może coś znajdę.

    Jeśli najważniejsze jest kryterium ceny to po co robić skoro można
    kupić? Rzodkiewki i fasolki tez nie opłaca się hodować bo taniej można
    kupić.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2015-06-09 12:56:03
    Od: ww <w...@o...pl>

    > Mój nieczytnik ignoruje cancele i supersedesy.
    >
    > [...]

    Oj Romuś...

    Napisz jeszcze w tym wątku 35 razy jak to mnie ignorujesz. A potem się
    okaże, ze wcale nie.

  • 34. Data: 2015-06-09 12:58:08
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 11:35, ACMM-033 pisze:

> [...]
    > Elektrody.
    > Wobec mnie, przeszkadzało mu np. to, że pisywałem (kiedyś, zanim uległa
    > zepsuciu przez szczylerię) na grupę alt.pl.dupa, czego się nie wypieram,
    > do czego się przyznaję; biedak, nie uwzględnił tego tylko, że ponad
    > połowa z nas miała wyższe wykształcenie, w większości techniczne i była
    > już dojrzałymi, statecznymi ludźmi. Którzy na tej grupie pozwalali sobie
    > jeszcze na trochę szkolnego jajcarstwa, nieraz mocno rubasznego, to
    > prawda. Ale jak się spotykaliśmy realnie, to tematy do rozmowy były
    > poważniejsze, niż to, co widać np. w tabloidach.

    Właśnie ACMM zostałeś przywołany przez ww do porządku. Masz natychmiast
    podać mu namiary na tanie płytki albo się zamknąć.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 35. Data: 2015-06-09 13:00:39
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 11:14, ww pisze:

    > Wiem ile mogę wydać i sprawdzam czy da się zrobić. Nie zamierzam się z
    > tego więcej tłumaczyć.

    > No spory. Nie wiem tylko jak to jest z tym przypasowywaniem. Może
    > dołożenie kolejnej płytki to nie będzie problem tylko sposób na
    > obniżenie kosztów stałych (dokumentacja) i końcowego kosztu płytki ?
    > Chętnie bym przeczytał opinie kogoś kto ma w tym temacie jakieś
    > doświadczenia a nie biadolenia jaki to ze mnie podły wyzyskiwacz.

    > I czemu takie głupie teksty mają służyć ?

    Zrozumieniu, że nie jesteś pępkiem świata, a grupa nie została stworzona
    do tego żeby odpowiadać na twoje pytania w sposób taki jaki ty sobie
    życzysz.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 36. Data: 2015-06-09 13:04:21
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 10:36, ww pisze:

    > Nie, nie sprowadza się do tego. Gdyby ktoś przeczytał co napisałem (bez
    > głupiego nadinterpretowania) to pewnie by było łatwiej. Ale temat cen w
    > tej branży to najwyraźniej jakieś poważne tabu sądząc po tej
    > bezsensownej fali oburzenia.

    Przecież dostałeś kilka merytorycznych odpowiedzi, ale to ty się
    oburzasz, że nie są dokładnie takie jakie byś sobie życzył.
    Chcesz grzecznościowej porady to zachowuj się grzecznie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 37. Data: 2015-06-09 13:05:51
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 12:58, Mario pisze:

    > Właśnie ACMM zostałeś przywołany przez ww do porządku. Masz natychmiast
    > podać mu namiary na tanie płytki albo się zamknąć.

    No na żartach to się nie znasz kompletnie. Mi na szczęście ten buc
    Mandziejewicz łatwo humoru nie popsuje.

  • 38. Data: 2015-06-09 13:13:43
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 12:55, Mario pisze:

    > Hobby kosztuje.

    Dlatego myślę co zrobić żeby kosztowało chociaż troszkę mniej.

    > Jeśli najważniejsze jest kryterium ceny to po co robić skoro można
    > kupić? Rzodkiewki i fasolki tez nie opłaca się hodować bo taniej można
    > kupić.

    Nie cena tylko stosunek ceny 1 elementu do całości. No ale wiem - jeżeli
    nie uważam, że płytka jest ważna to mogę zrobić na uniwersalnej. Ciężko
    z tym dyskutować.

  • 39. Data: 2015-06-09 13:29:14
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 13:00, Mario pisze:

    > Zrozumieniu, że nie jesteś pępkiem świata, a grupa nie została stworzona
    > do tego żeby odpowiadać na twoje pytania w sposób taki jaki ty sobie
    > życzysz.

    Rozumiem te zasady lepiej od co najmniej kilku innych bywalców tej grupy.

  • 40. Data: 2015-06-09 13:36:37
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 13:29, ww pisze:

    > Rozumiem te zasady lepiej od co najmniej kilku innych bywalców tej grupy.

    No nie bardzo bo próbujesz rozstawiać ludzi po kątach.

    --
    pozdrawiam
    MD