  • Data: 2012-04-26 07:37:02
    Temat: Podobne do Sony Nex 5 - co kupić?
    Od: swirek <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry,
    W sumie to jestem całkowicie świeży w temacie, dlatego proszę na
    wstępie o odrobinę wyrozumiałości.
    Sprawa wygląda tak, że jako prezent dla kobiety chciałbym kupić aparat
    cyfrowy. Tak dla spełnienia jej marzenia.
    Budget w sumie dość wysoki - może to być nawet ponad 2tyś. zł,
    oczywiście niekoniecznie.
    Co do parametrów jakie mają znaczenie.
    Punktem odniesienia jest aparat Sony Nex 3 - miałem okazję obserwować
    taki u znajomych i jego funkcjonalność zdaje się odpowiadać potrzebom.
    Co ma znaczenie?;
    -w miarę kompaktowy rozmiar,
    -w miarę prosta obsługa; to jest kolejny krok po "idiot kamerze" :-)
    -szybkość wykonywania zdjęcia; często obiektem fotografowanym jest
    nasza mała córeczka w ruchu, :-)
    -zdjęcia seryjne,
    -możliwość zmiany obiektywów,
    -stabilizacja obrazu,
    -dobra jakość zdjęć, możliwość robienia dużych odbitek; może nie
    fototapeta na całą ścianę ale jestem sobie w stanie wyobrazić formaty
    typu 0,5 x 1m lub 1m x 2m
    -dostępność obiektywów i innych akcesoriów; są różne rodzaje mocowań
    itp, fajnie by było, kiedy kupione akcesoria pasowały by po zmianie
    samego body na inny.

    Jakie aparaty w podobnym przedziale cenowym do Nex5 brać pod uwagę?

    Byłem wczoraj w kilku sklepach(południowe okolice Warszawy; Saturn,
    Euro AGD, Foto Jocker i cośtam jeszcze) ale jest tego bardzo dużo i
    nie wiem czemu poza Sony Nex się przygladać.